Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz CLA C117

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het valt me op dat de nieuwe A en CLA veel met AMG pack wordt verkocht. Althans, als ik er zie rijden toch...
    2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
      De CLA verkoopt blijkbaar goed in Nederland! Wachttijden beginnen op te lopen. Ik ben benieuwd of het in België ook zo'n vaart loopt!

Iemand enig idee? Of via een verkoper iets te weten gekomen?
      Ik meot ongeveer 4-5 maanden wachten, tot begin oktober.
      Is wel de 200CDI, een auto die in principe pas geproduceerd zal worden vanaf augustus/september.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
        De CLA verkoopt blijkbaar goed in Nederland! Wachttijden beginnen op te lopen. Ik ben benieuwd of het in België ook zo'n vaart loopt!

Iemand enig idee? Of via een verkoper iets te weten gekomen?
        Van Mercedes-Benz Ninove weet ik dat ze daar al moeten wachten tot oktober/november.

Comment

• Mercedes Lokeren zegt nu bestellen is begin oktober leveren.

Comment

• Ik heb de mijne (220CDI) 3 weken geleden besteld...
            Normaal gezien is levering voor begin augustus, maar voorlopig is er altijd nog geen productiedatum bekend...
            Wagen is besteld bij Mercedes Aalst...

Hopelijk wordt het toch begin augustus en niet oktober of zo, zou wa lang zijn dan...

Comment

• Goede motorisatie, die gaat vlot met de 7-auto een wagen die er zo vlot uitziet verdient ook zo een motor. Ik kan vb die a180s 6mt met amg pack niet verdragen

Comment

• Ik heb een testrit gedaan gehad met de 220 CDI, en ik mag idd nie klagen van de vlotheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MeRidiaN Bekijk Berichten
                  Ik heb een testrit gedaan gehad met de 220 CDI, en ik mag idd nie klagen van de vlotheid
                  Ik kan het goed geloven, zalig met zo'n koppel!!

Comment

• Ik zag gisteren een zilveren uitvoering met kleine wielen ...... ben er van geschrokken, zeker van de nogal "aparte" verhoudingen.

Comment

• Ik ben vandaag even langs gegaan bij een "Opendeurdag" van een Mercedes garage in de buurt (was op zich voor de lancering van de gefacelifte E-serie, maar viel eigenlijk an sich tegen. Soit) alwaar er twee CLA's te bewonderen waren, eentje in de showroom met grijs exterieur en zwartlederen interieur, eentje buiten met een bleek lederen interieur.

Ik moet zeggen dat ik de wagen al zeer mooi vond op foto's, maar wat druk (zoals al zo vaak aangehaald zijn er toch zeer veel lijnen getrokken bij het tekenen van zijn koetswerk). In realiteit viel dit echter zeer goed mee en vond ik hem ongekend agressief en sportief ogen . Er lagen ook zeer knappe AMG-velgen op in lichtmetalen- en zwarte kleur. Ook het interieur is zeer mooi, weze het alleen dat mijn scepsis ten aanzien van de "opgeplakte (kleine) GPS" onveranderd is gebleven: dat kon toch net iets beter geïntegreerd worden in het dashboard? Daarnaast vind ik alleen de prijs een dikke tegenvaller. Het model in de showroom (220 diesel) kwam uit op € 47.000 dacht ik en leek mij nog lang geen full-option te zijn...
                      BMW F10 535d
                      Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• Eigenlijk valt de prijs nog goe mee zenne...
                        Ik heb toch redelijk veel opties genomen en was toch aangenaam verrast vd prijs...
                        En mijn garage gaf me ook bijna nog 10% korting, wat denk ik toch niet weinig is voor een compleet nieuw model?

Comment

• ik kom op 55K voor een CLA250 terwijl ik voor een C350 coupe full option op 62k kwam, liever de 350 dan
                          lets have some more member berries

Comment

• Gewoon een te drukke opzichtige wagen, met een koetswerk die oet vergeten dat dit een 16000 eur auto chassis heeft, die voor 30 k eur + wordt verkocht, kassa kassa voor mercedes!

Comment

• Vanmorgen testrit gedaan met een cla 200 benzine, qua lijn is dit een prachtige wagen, maar binnenin is het om te wenen, basic materialen, veel plastic...
                              Ben niet onder de indruk.
                              Last edited by zeramed; 09/06/2013, 19:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
                                Gewoon een te drukke opzichtige wagen, met een koetswerk die oet vergeten dat dit een 16000 eur auto chassis heeft, die voor 30 k eur + wordt verkocht, kassa kassa voor mercedes!
                                denk niet dat je veel A's zal vinden voor 16k of CLA's voor 30k
                                lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                                  Vanmorgen testrit gedaan met een cla 200 benzine, qua lijn is dit een prachtige wagen, maar binnenin is het om te wenen, basic materialen, veel plastic...
                                  Ben niet onder de onder de indruk.

Nee ik schrok er ook van. Teveel plastic gevoel, look binnenin.
                                  die gps lijkt teveel op een losse module en staat geheel niet in een wagen van zo'n prijsklasse. Precies een tomtom.

reed ook niet niet super.
                                  en de lijn wringt een beetje als je wat beter kijkt. De verhoudingen kloppen niet. Met amg kit staat hij wel veel beter.

achterin kan ik niet eens rechtop zitten zonder met mijn hoofd tegen het plafond te zitten.
                                  BMW 320D - F30 (2013)

Comment

• guy de pre, Mercedes cla

Comment

• Hij heeft gelijk over die instap, ik ben 2x tegen de dakrand gestoten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        Als dat niet sponsored by Mercedes is...het ligt er nogal dik op

Comment

• hij zal't graag horen, de guy

hier is de rest

Comment

Working...
                                          X