Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz CLA C117

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
    gisteren stond er een zwarte geparkeerd in m'n buurt , vindt het echt een lelijk ding ...
    Een beetje uitgeruste cla ziet er toch echt wel knap uit.
    btw: 'vindt het' is zonder t in deze zinsconstructie

Vriend van me heeft er één eind januari besteld en levering zou voor augustus zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
      Is dat zo? Ik kan mij inbeelden dat bij wijze van spreken eht motorblok indentiek is, maar hoe zit het met bvb injectoren? Ik kan mij echt niet voorstellen dat er zelfs in de motor geen hardware-verschillen zouden zijn.
      goeie opmerking. van de benzine heb ik hier eigenlijk geen idee van maar ik kan wel aannemen dat om kosten te besparen ze niet ieder onderdeel gaan veranderen per versie wanneer het blok hetzelfde blijft.
      was de 180 tegenover de 200 niet wat de 200 CDI is tegenover de 220 CDI? een grotendeels softwarematig gedowngrade versie voor de fiscaliteit
      lets have some more member berries

Comment

• De 200CDI is een 1800cc, de 220CDI een 2100cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
          vanmorgen eens een toer mee gedaan toen ik bij de dealer was. kvind het een mooie wagen en het interieur valt toch beter mee dan verwacht maar mijn gevoel blijft zeggen dat de C toch een trap hoger staat.
          misschien omdat ik zelf met een C rij natuurlijk.
          de 4matic versie is nog een jaar wachten trouwens
          De c staat ook een trap hoger. Niet alleen in prijs maar ook in grootte. De cla is duidelijk ook geen family car he

Moest ik het nu kunnen leasen , hadk liever een cla ipc een c berline genomen. Heb maar 1 kind en zit veel in de wagen alleen vooral voor mn werk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
            De 200CDI is een 1800cc, de 220CDI een 2100cc
            ik heb een C200 CDI dus niet zeveren he... de C200 CDI is een 2143cc net zoals de C220 en C250
            zelfs de C180 is een 2143cc zover ik weet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichten
              De c staat ook een trap hoger. Niet alleen in prijs maar ook in grootte. De cla is duidelijk ook geen family car he

Moest ik het nu kunnen leasen , hadk liever een cla ipc een c berline genomen. Heb maar 1 kind en zit veel in de wagen alleen vooral voor mn werk
              nogtans is het de bedoeling dat de CLA gelijk staat met de C maar waar de C het huidige trouwe mercedes publiek moet bekoren moet de CLA het jonge en nieuwe mercedes publiek gaan stelen.
              kwa omvang vind ik ze toch even groot op een paar cm na misschien

Comment

ik heb een C200 CDI dus niet zeveren he... de C200 CDI is een 2143cc net zoals de C220 en C250
                zelfs de C180 is een 2143cc zover ik weet
                Bij de CLA wordt de 200CDI een 1800cc.
                Net zoals de 200CDI in de A-klasse.

Meer informatie: http://www.mercedes-benz.be/content/...ta/models.html

Ik zou niet durven zeveren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
                  Bij de CLA wordt de 200CDI een 1800cc.
                  Net zoals de 200CDI in de A-klasse.

Meer informatie: http://www.mercedes-benz.be/content/...ta/models.html

Ik zou niet durven zeveren!
                  oh sorry kdacht dat je het over de C had aangezien ik die als voorbeeld aanhaalde
                  kzou toch voor de CLA 220 of 250 gaan dan

Comment

• Qua lengte is de CLA wel iets groter, 4,63m voor de CLA tegen 4,59m voor de C.

Comment

goeie opmerking. van de benzine heb ik hier eigenlijk geen idee van maar ik kan wel aannemen dat om kosten te besparen ze niet ieder onderdeel gaan veranderen per versie wanneer het blok hetzelfde blijft.
                      was de 180 tegenover de 200 niet wat de 200 CDI is tegenover de 220 CDI? een grotendeels softwarematig gedowngrade versie voor de fiscaliteit
                      180 & 200 zijn beide 1,6 dus basis is sowieso hetzelfde. Meer weet ik ook niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedes4Ever Bekijk Berichten
                        Qua lengte is de CLA wel iets groter, 4,63m voor de CLA tegen 4,59m voor de C.
                        Ik denk dat we gerust mogen aannemen dat de nieuwe C een stuk groter wordt.

Comment

• m'n eerste in het wild, toch wel erg mooi

Comment

• Zelf met deze basisvelgen vind ik het wel wat hebben.
                            freude am fahren

Comment

• Vind 16" velgen iets te klein voor deze auto. Een auto waar 18" bijna een must is...

Comment

• ze zouden airmatic mogen aanbieden

Comment

• Lol met deze velgen echt niet te pruimen vind ik. Idd minimum 18" op dit kaliber wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    ze zouden airmatic mogen aanbieden
                                    airmatic komt niet voor op de low-end modellen he, das pas vanaf het framework van de E.

Comment

• Zo zonder AMG pack blijkt hij net iets beter te pruimen precies... Dat AMG pack maakt die voorbumper en overhang nog erger... Raar want normaal vind ik een amg,m-pack of s-line altijd knapper...
                                      BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• net zelfde mening als Jase, ivm de A-klasse met AMG pack. Kont is te dik
                                        MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Eergisteren, die op de luchthaven in de hall staat eens gaan bezien. Dat mag IRL echt gezien worden. Dikke ketel!!! MB is wel goed bezig met hun A, CLA, E en S-en te restylen.
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X