Vorig weekend heeft Automobilia groep deze V40 cc voorgesteld op een event. Ik neem aan dat die nu ook enkele exemplaren in hun showroom hebben staan...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo V40 Cross Country
Collapse
X
-
om eerlijk te zijn. ik heb vorige week ééntje zien voorbijkomen aan de winkel maar dacht verkeerd te zijn. maar vandaag dus weer zien staan hier wat verder, had ik geweten dat het blijkbaar nog een unicum was, was i keven gestopt om een foto te nemen. hij is in dezelfde kleur zoals de intropost, en staat stoer op zijn poten. als ik hem nog eens zie, neem ik een foto.
Comment
-
Er staat een grijze in Roeselare, veel mooier dan die spuugkleurige die op hun testdag in Hooglede stond, en dan die framboosachtige die ik een paar weken geleden tegenkwam op de E40 (een konvooi van een vijftal, op Zweedse platen, samen met een rebel-blue t5 r-design)2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door diezel Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nux Bekijk Berichten45K voor zo nen volvo zonder AWD vind ik toch niet een beetje te veel van het goeie...
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
stoot men zijn hoofd werkelijk bij het in/uit stappen?
http://www.youtube.com/watch?v=u6tB41XjO2A (hier wel een gewone v40)
Comment
Comment