Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo V40 Cross Country

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Vorig weekend heeft Automobilia groep deze V40 cc voorgesteld op een event. Ik neem aan dat die nu ook enkele exemplaren in hun showroom hebben staan...
    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

om eerlijk te zijn. ik heb vorige week ééntje zien voorbijkomen aan de winkel maar dacht verkeerd te zijn. maar vandaag dus weer zien staan hier wat verder, had ik geweten dat het blijkbaar nog een unicum was, was i keven gestopt om een foto te nemen. hij is in dezelfde kleur zoals de intropost, en staat stoer op zijn poten. als ik hem nog eens zie, neem ik een foto.
      wimoptiek.be op

Comment

Er staat een grijze in Roeselare, veel mooier dan die spuugkleurige die op hun testdag in Hooglede stond, en dan die framboosachtige die ik een paar weken geleden tegenkwam op de E40 (een konvooi van een vijftal, op Zweedse platen, samen met een rebel-blue t5 r-design)
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Hoe was die R-design?

De reclame die ze op vt4 tonen voor de start van een programma is ook niet mis. De bruine kleur maakt hem echt af.

Comment

Reclame nog niet gezien, maar de R die me voorbij vloog zag er best beestig uit. Het voegde het stoere toe dat de gewone v40 wat mist.

Comment

mijn vader heeft een V40 cross country besteld in titanium grey. Denk dat hij het fermste zal zijn in het zwart. Levering voorzien half maart, valt dus goed mee. Indien iemand foto's weet te vinden van een titanium grey, graag...

Comment

Zoals gezegd: Er staat een donkergrijze in de showroom in Roeselare, denk dat dat titanium grey zou moeten zijn

Comment

zal idd titanium grey zijn

heb deze gevonden: http://www.autoweek.nl/occasion?id=4VSBH&tab=1

Comment

Staat wel knap dat Titanium Grey. Zwart zal ook heel knap zijn.

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door diezel Bekijk Berichten
                        zal idd titanium grey zijn

heb deze gevonden: http://www.autoweek.nl/occasion?id=4VSBH&tab=1
                        45K voor zo nen volvo zonder AWD vind ik toch niet een beetje te veel van het goeie...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nux Bekijk Berichten
                          45K voor zo nen volvo zonder AWD vind ik toch niet een beetje te veel van het goeie...
                          Nederlandse prijzen: zijn altijd fors duurder dan bij ons.

Comment

ABHD:

Autovisie:

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Gaan sebiet de eerste leveren se.....

Comment

stoot men zijn hoofd werkelijk bij het in/uit stappen?
                                  http://www.youtube.com/watch?v=u6tB41XjO2A (hier wel een gewone v40)

Comment

Working...
                                  X