Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Belgische site he.

Als het over seat gaat. De eerste 140pk's waren zonder cilinderuitschakeling. Die kwamen er maar pas na 1 jaar of later. Heb er toch nog voor bij de dealer gezeten
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Belgische site he.

Als het over seat gaat. De eerste 140pk's waren zonder cilinderuitschakeling. Die kwamen er maar pas na 1 jaar of later. Heb er toch nog voor bij de dealer gezeten
      We hebben het over cilinderuiitschakeling e da weetek da da zonder besta..

Comment

• [QUOTE=Liquid Li0n;5555107

maar als je het instelt op kort (omdat men anders er toch maar tussen voegt) dan remt hij ook vrij fors omdat hij pas onder de, bijvoorbeeld 200m, remt, dus als er mensen mee in de auto zitten dan denken die echt dat je dat niet gezien hebt en dus bruusk remt...normaal bol je al wat uit of hou je de koets vlak ipv typisch computer gewijs 1 of 0 (alles of niets)[/QUOTE]

Is er ook geen kans op een kop staart-botsing wanneer hij plots hevig remt wanneer iemand voor je in komt geschoven, terwijl je dat als chauffeur niet zou doen, en de auto achter je dat niet kan voorzien? Of wanneer je zo'n fieter voor je hebt.

Comment

• ik kan niet voor een golf spreken maar wel in het algemeen
          het systeem dient ! niet ! om te liggen slapen achter je stuur, het is niet 'de zelfrijdende auto' waarbij je je voeten op de dash kan leggen, het is een veilgheidsverhogend en comfortverhogend hulpmiddel...en het kost je wat leertijd om je systeem te snappen

het gebeurt dat een fietser plots in het radarbereik komt en de auto plots remt (zij het max 40% bij benz), maar dat heb je gezien en ondertussen overrule je de acc zelf ff met je gaspedaal, gaat heel ongemerkt en logisch

als er een auto voor je je komt ingeschoven weet de radar of die sneller is als jij...rijdt die harder no prob je auto gaat niet in de ankers
          anders is het, logish ook wel, als de ingeschoven auto trager rijdt als jezelf dan remt hij uiteraard wel...maar helemaal niet bruusk tenzij het moet
          ik hield altijd al vrij veel afstand, maar het is echt nix voor gatplakkers

ik heb nog geeneen risico wel niet durven pakken en je moet contenu even alert blijven, dronken rijden zit er echt niet in

ik vind het een topoptie en was een reden om een nieuwe wagen te kopen
          Last edited by bobo; 29/03/2015, 07:32.

Comment

• Je moet eens een middenvakrijder op legale manier inhalen.
            Je rijdt 130, je gaat naar links, de auto duikt in de remmen omdat je plots achter die 110kmu rijdende middenvakrijder komt voor een seconde, je voegt verder door naar linkerstrook waar de auto volgas weer trg naar 130 gaat.
            Heb dit al getest met instelling sport en normaal maar je krijgt telkens die golfende beweging.
            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
              Je moet eens een middenvakrijder op legale manier inhalen.
              Je rijdt 130, je gaat naar links, de auto duikt in de remmen omdat je plots achter die 110kmu rijdende middenvakrijder komt voor een seconde, je voegt verder door naar linkerstrook waar de auto volgas weer trg naar 130 gaat.
              Heb dit al getest met instelling sport en normaal maar je krijgt telkens die golfende beweging.
              Heel herkenbaar! En super irritant! En als je dan je gas moet indrukken om dat te voorkomen is het gemak ervan ook weg...
              Ik vind het wel spijtig dat er geen gewone cruise control opzit...
              2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
              2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
              2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
              dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
              http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Lees ik dat goed, kun je bij een Golf 7 geen gewone cc instellen zonder dat adaptieve gedoe?

Dat kan toch gevaarlijke situatie opleveren als ik dat hier zo lees, een achterligger die niet goed zit op te letten bvb.

Als je dat ziet aankomen zou je dus feitelijk constant moeten 'cancellen' en daarna weer 'resume'?
                2.0 JTDm

Comment

• schakelt bij gasgeven bij de golf de cc zich uit ?
                  het klinkt veel artificieler dan het is hoor, dat ff zelf gas bijgeven

Comment

• nee, wel bij remmen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                      Heel herkenbaar! En super irritant! En als je dan je gas moet indrukken om dat te voorkomen is het gemak ervan ook weg...
                      Ik vind het wel spijtig dat er geen gewone cruise control opzit...
                      Daar zit wel gewone cruise control op, je kan de adaptieve functie afleggen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                        Serieus???
                        Hoe doe je dit?

Bekijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          schakelt bij gasgeven bij de golf de cc zich uit ?
                          het klinkt veel artificieler dan het is hoor, dat ff zelf gas bijgeven
                          Het stoort mij wel dat ik zelf moet gas bijgeven zodat ik vlot blijf rijden. Dat is de bedoeling toch niet van CC in mijn ogen.

Waar ik tegenwoordig ook wreed ambetant van word is dat de parkeersensoren telkens denkt dat ik tegen de grond ga rijden als ik ergens een borduur afrijdt..

Ik geef toe dat dit allemaal maar kleine dingetjes zijn hoor maar het draagt niet echt bij aan het gevoel dat de golf mijn favoriete wagen gaat worden.
                          Nog een 5 tal maand te gaan

Bekijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                            Zeker? Heb al van velen gehoorf dat dat bij vag onmogelijk is. Heel intressant als het wel zou gaan.
                            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                              Zeker? Heb al van velen gehoorf dat dat bij vag onmogelijk is. Heel intressant als het wel zou gaan.

In de BC kan je ACC uitschakelen, als je dan CC gebruikt is het zonder de radar.

Comment

• Ah tiens! Iedereen met acc dat ik ken zegt dat het niet kan, is testen. Thx.

Comment

• Bij de 7 van mijn schoonouders (2 jaar oud) heb ik dat gezien.

Bij die van mijn papa heb ik het nog niet gezien/geprobeerd

Deze jongens zeggen het ook, midden op de pagina

Last edited by Namaz; 29/03/2015, 17:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                    Deze jongens zeggen het ook, midden op de pagina

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n...c5697fa4c1328b
                                    Ik zie een Audi met een afgedraaid wiel
                                    2.0 JTDm

Comment

• Ja Jonathan tis nog die foto van in het cc dat gegepost hebt.

Comment

• Oeps, aangepast

Comment

• Nja, ik heb ook al gezien dat ik kan switchen tussen geen CC, limietbegrenzing en ACC.
                                          Ik heb het alleen nog niet kunnen testen...
                                          Ik dacht met de knop rechtsonder op de linkerzijde van het stuurwiel dat je kan switchen?

Comment

Working...
                                          X