Insignia, mooi alternatief. Als je graag in de garage staat dan toch
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk BerichtenDe samenstelling van de Highline uitrusting vind ik ook maar pover tov andere landen.
In Duitsland heb je bvb. xenon en 17" velgen op de Highline en dat voor minder geld dan bij ons...
Het ontbreken van de Comfortline is ook al zo'n rare beslissing.
Blijkbaar pakken ze hier liever uit met hun ACC in de standaarduitrusting :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtentussen de 31 en 35k euro voor zo'n auto?
zot zijn doet geen zeer zeker?
voor da geld kan je een mooie auto kopen als de insignia of iets bijleggen en gaan voor een A5 of C class...Maar een nieuwe heb je zeker niet, zelfs geen kale.
Verder kun je Opel niet vergelijken met een VW/Audi/Mercedes-Benz.
Comment
-
mijn C200 koste 41000 met AMG kit en een pak opties dus voor 35000 kan je zeker al een nieuwe C hebben...
De A5 zal wel nog redelijk kaal zijn idd
nog geen klachten gehoord van de mensen die ik ken met een insignialets have some more member berries
Comment
-
Op het eerste zicht inderdaad een mooie prijs maar zonder de in Belgie standaard front assist en DCC. Ik heb reeds meer dan een week geleden naar de exacte uitrusting van deze wagen gevraagd maar Cardoen doet niet de moeite om mij te antwoorden. Zij hebben dus reeds afgedaan bij mij.Hoog tijd dat ze stoppen met misleidende reclame te maken voor die recyclagepremies overigens. Wie levert er nu nog een wrak in dat minder dan 1000 euro waard is ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtencardoen koopt overal wagens op
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenWat wil je, ze gaan ze onder andere kopen in Spanje, waar de economie op haar gat ligt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk BerichtenDat zijn pas prijzen ! Heb uw auto uit nieuwsgierigheid eens geconfigureerd op de Spaanse en Belgische VW site en ik kom aan resp. +/- 31.700 en 35.000 euro. Bij een korting van 12 resp. 8 % komt dit op +/- 28.000 en 32.200 euro. Eens te meer een bewijs dat d'Ieteren enorme winsten maakt op deze wagens. Waarom kost dat duurste navigatiesysteem 'slechts' 1700 euro in Spanje en bijna het dubbele bij ons? Kan er iemand mij helpen om een auto in Spanje te kopen en hier te importeren ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenLimestone Grey. Mooi kleurtje eigenlijk
Very nice, lijkt een beetje op Sombragrijs van mijne ex leon of ben ik mis.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenVery nice, lijkt een beetje op Sombragrijs van mijne ex leon of ben ik mis.BMW X5 45e
Comment
-
http://www.autoforum.be/showthread.p...eld-UK-(vereni Voor 35000 euro heb ik een bijna full option Audi A5 nieuw gekocht in UK ! Dus geeft dat aub niet aan die oplichters van Dieteren. Dat is een beursgenoteerd bedrijf dat alleen maar zoveel mogelijk winst voor zijn aandeelhouders wil maken. Dit is mijn A5 : http://www.autoforum.be/showthread.p...portback-sline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intred Bekijk BerichtenNormaal gezien niet voor te vinden maar cardoen heeft precies wel scherpe prijzen voor golf 7's highlines op dit moment.
http://www.cardoen.be/nl/auto/99937
Comment
Comment