Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk Berichten
    Mijn maat wou verleden jaar zijn 5 jaar 80.000 km oude Vectra 2.0 dti bij de Opel dealer inruilen voor een nieuwe Insignia en kreeg een bod van welgeteld 3.500 euro. Tot zover de hoge restwaarde van Opel. Hij rijdt nu trouwens met een Toyota Avensis .
    Mij schoonzus heeft net haar 14j oude 2.0D (geen injectie!) ingeruild voor een nieuwe Verso.
    Daar gekocht en altijd onderhouden, kreeg nog 4300€!
    Ik denk dat de niet-injectie motoren misschien populairder zijn in Afrika.

Comment

• Waren populairder in Africa , vanaf 1 januari 2013 mogen er geen auto's ouder dan 10 jaar meer ingevoerd worden in de Republique du Congo. Bron : radio Okapi 26/10/12
      Last edited by ; 09/12/2012, 20:22. Reden: aanvulling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
        Slechte auto's bestaan misschien niet meer, maar duurzame auto's bijna ook niet meer. Noem mij eens een auto op (in de betaalbare klasse) waar je 10-15 jaar (zoals vroeger) zonder grote problemen mee kan gaan rijden? De auto is meer dan ooit een wegwerp product en daar moet ik als liefhebber van de échte gewone auto weinig van hebben
        trek gerust deze vraag door naar allerlei producten (wasmachines, tvs, autos,...) niets wordt nog gemaakt om 10-15 jaar mee te gaan.... jammergenoeg leven we in een consumptie / wegwerp maatschappij
        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          skibak in het wit en en das al een stuk beter!
          staat ook niet in het midden , langs ene kant soort van klemmen ,langs de andere kant niet
          1991 Audi S2 coupe
          2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Vraagje: Is dit eigenlijk het topic over de nieuwe Golf 7, of het topic "naar welk merk gaat mijn voorkeur uit?"...

Blijkbaar weinig moderators hier die het on-topic willen houden.

Ik zal mijn echte "Golf 7 vraag" nogmaals stellen: Kent er iemand de huidige levertermijnen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Svenson Bekijk Berichten
              Vraagje: Is dit eigenlijk het topic over de nieuwe Golf 7, of het topic "naar welk merk gaat mijn voorkeur uit?"...

Blijkbaar weinig moderators hier die het on-topic willen houden.

Ik zal mijn echte "Golf 7 vraag" nogmaals stellen: Kent er iemand de huidige levertermijnen?
              Momenteel eind februari 2013

Comment

• Klopt, mijne is vrijdag officieel besteld leverdatum is volgens de garage 22 feb, geduld hebben is een mooie zaak

Comment

• Hoeveel % heb je gekregen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                    Momenteel eind februari 2013
                    Bedankt!

Comment

• In Belgie zou volgens een Franstalig forum 7.5 % haalbaar moeten zijn. In januari bovendien 500 euro extra salonkorting van de invoerder. Praten over een korting is blijkbaar een taboe op dit forum. Hoeveel % kregen jullie ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk Berichten
                        In Belgie zou volgens een Franstalig forum 7.5 % haalbaar moeten zijn. In januari bovendien 500 euro extra salonkorting van de invoerder. Praten over een korting is blijkbaar een taboe op dit forum. Hoeveel % kregen jullie ?
                        Oké dat je wat korting wenst.
                        Maar dat je een ander zelfs een plakje hesp op zijne boterham niet gunt, vind ik erover.
                        Stel je maar voor dat wij eens korting zouden toepassen op het moment dat ze jouw loon moeten uitbetalen?

Oja, ik ben geen autohandelaar.
                        Wel iemand die erin gelooft dat iedereen wel wat gegund mag worden.

Voila, 't moest van mijn hart.

Comment

• Als je ziet dat in andere Europese landen (om over Amerika nog niet te spreken) de prijs voor BTW stukken lager ligt dan bij ons dan lijkt een redelijke korting me meer dan logisch en dan verdienen ze (vooral de importeur dan) er nog meer dan genoeg aan. Er is niks verkeerd aan om bij verschillende dealers langs te gaan om de beste prijs te bekomen.

Comment

• En al zeker als je weet dat ze 20% korting geven aan de lease klanten.
                            Ze mogen dan ook wat meer korting geven aan de particulier.

Comment

• Op www.motor-talk.de kan je momenteel chatten met mensen van de VW fabriek en vragen stellen over de Golf 7. Best wel interessant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk Berichten
                                Oké dat je wat korting wenst.
                                Maar dat je een ander zelfs een plakje hesp op zijne boterham niet gunt, vind ik erover.
                                Sorry maar wat een sentimenteel gezeik is dit zeg?
                                Geen enkele serieuze handelaar koopt een goed zonder daarover te onderhandelen.
                                Waarom zou een particulier dan niet mogen vragen naar een extra procent korting bij zo'n belangrijke aankoop als een auto?!
                                Beide partijen zijn immers tot niets gebonden: de koper hoeft niet in te gaan op het aanbod van de verkoper, de verkoper hoeft niet in te gaan op de vraag naar korting van de koper.

Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk Berichten
                                Stel je maar voor dat wij eens korting zouden toepassen op het moment dat ze jouw loon moeten uitbetalen?
                                Wat heeft dat ermee te maken? De korting die de klant vraagt is een commerciele korting. Het loon dat jij jouw werknemers uitbetaalt is een kost.
                                Als je de extra procent korting voor de klant al moet gaan aftrekken van je kosten is je nettomarge te laag. In dat geval sluit je beter je handel.

Comment

• Korting vragen lijkt me volstrekt normaal. De winstmarges op auto's zijn enorm (zie de grote kortingen aan leasingsmaataschappijen en in andere Europese landen) Korting vragen doe je toch bij alle belangrijke consumptiegoederen zoals wasmachines ,tv's etc.... Voor mijn dagelijkse inkopen ga ik toch ook naar de Colruyt omdat ik weet dat die goedkoper is dan den Delhaize.

Comment

• Hallo,

Oeps... een bemerking die ik eigenlijk wel te fel geschreven heb veroorzaakt meer deining dan ik verwachtte.

Uiteraard krijg ik ook graag korting als ik een nieuwe wagen koop.
                                    Als niet-leasing rijdende koper krijg ik toch wel vlot 8%, zelfs op een model dat nog maar net nieuw is en waar veel vraag naar is.
                                    Dit ervaar ik als correct.
                                    Misschien zou ik wel meer uit de brand kunnen slepen.
                                    Echter heeft mijn redelijke - of lees zachte - houding me evenwel nog geen windeieren gelegd.
                                    Toen ik op een Audi van 3,5 jaar plots in volle zomer een kapotte airco-compressor had, werd de kost integraal door mijn concessiehouder gedragen.
                                    Als toetje mocht ik gedurende de hersteltijd rijden met de persoonlijke wagen van de concessiehouder. Dit was op dit moment een Phaeton 5.0 tdi, met alles erop en eraan.
                                    Het is een spel van geven en nemen zeker?
                                    Wat betreft de lonen: ik zal de laatste zijn om het loon van mijn werkneemster te verminderen. Ook enkele jaren geleden toen het indexcijfer daalde heb ik een loonsverhoging toegepast zodat mijn werkneemster zeker niet minder zou hebben. Ook al was dat een inspanning voor me, want het zakencijfer was dit jaar als gevolg van de crisis wat minder.
                                    Ik ben dus zeker geen aap hoor. 'k Ben gewoon wat onhandig met uitspraken op een dag dat ik eens wat minder 'in form' ben. Mijn excuses daarvoor.
                                    Grts,
                                    Stelo

Comment

• 100% mee akkoord Stelo, maar de gemiddelde consument vindt blijkbaar dat hij het onderste uit de kan moet halen als het op korting aankomt en dan ook nog nadien een VIP-behandeling moet krijgen in de na-verkoop. Want klant is koning, he!

Comment

• Ik hoef geen VIP behandeling , gewoon redelijke prijzen voor onderhoud en een beetje soepeheid voor fabrieksfouten die optreden na afloop van de povere garantieperiode volstaan.

Comment

• Over kortingen en zeker over garantiebepalingen wil ik hier niet teveel off-topic gaan, maar als je denkt dat een dealer van het merk waar dit topic over gaat een enorme winstmarge heeft op de auto's die hij verkoopt, dan heb je het mis.

Comment

Working...
                                          X