Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Allroad

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
    Blijkbaar niet voor een A6, of zie ik dit nu verkeerd?
    Wil je de uwe volledig op lucht hebben ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
      die hebben een A6 allroad op air gelegd en die kreeg als foutmelding dat het voertuig te laag stond
      Is aan te passen met Vagcom

Op de vorige A6 was dat door de sensors te verplaatsen.

Comment

Blijkbaar niet voor een A6, of zie ik dit nu verkeerd?
        Is zeker leverbaar, contacteer KEAN in Evergem eens. Die doen niet anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
          Wil je de uwe volledig op lucht hebben ?
          Niet echt, maar ik hou het ingedachte mocht het verkeerd gaan met de originele luchtvering.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            Is zeker leverbaar, contacteer KEAN in Evergem eens. Die doen niet anders.
            Ja, vreemd. Op de site van Accuair staat ie niet bij maar als je dan bij Kean gaat kijken hebben ze er al wel een A6 ermee uitgerust.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• voor mijn auto bestaat er quasi niets, toch heb ik via hun een regelbare vering vanvoor. Als het niet bestaat, dan maken zij het wel...
              www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                Troost je , je bent niet alleen, ik ken er eentje met een 530GT die al 4 keer een defect heeft gehad aan zijn luchtvering... zo'n systemen zijn blijkbaar toch vrij delicaat... ( en de kosten zijn meestal niet van de poes...)
                Probleem is opgelost. Was blijkbaar de compressor die defect was. Is nu vervangen. Fingers crossed dat de problemen nu uitblijven.
                Heb wel gemerkt dat ze mijn software overschreven hebben. Heb ondertussen de uitlaat van een bi-turbo laten plaatsen en die was via vag-com gecodeerd en die setting is er nu uit Morgen even bellen

Comment

Ja met dank.
                  Vandaag mogen we hem trouwens gaan afhalen. Morgen detaillering en vanaf overmorgen kan hij gebruikt worden. 

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                  Mooi. Post maar eens een paar foto's als hij klaar is om te showen

Comment

• Zonet gemerkt dat de VAG-Com codering voor mijn uitlaat is verwijderd Heb een tijdje geleden de uitlaat van een bi-turbo laten plaatsen omdat ik dat wel een leuke gadget vond en na de herstelling blijkt de codering eruit te zijn. Heb mijn dealer gebeld maar ze hebben geen softwareupdates gedaan blijkbaar .... Maar de setting terugzetten zien ze ook niet zitten. Wordt dus een ritje naar de firma die de uitlaat heeft geplaatst Zo blijft een mens bezig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk Berichten
                      Zonet gemerkt dat de VAG-Com codering voor mijn uitlaat is verwijderd Heb een tijdje geleden de uitlaat van een bi-turbo laten plaatsen omdat ik dat wel een leuke gadget vond en na de herstelling blijkt de codering eruit te zijn. Heb mijn dealer gebeld maar ze hebben geen softwareupdates gedaan blijkbaar .... Maar de setting terugzetten zien ze ook niet zitten. Wordt dus een ritje naar de firma die de uitlaat heeft geplaatst Zo blijft een mens bezig
                      Waar heb je dat laten plaatsen? Dat coderen duurt toch geen eeuwen.

Comment

• Ben daarvoor naar autoparts Veghel geweest in Nederland. Is een goed uurtje rijden van bij mij thuis. Duurt inderdaad geen eeuwen, maar moet eens een halve dag vinden om terug tot daar te rijden :-)

Comment

Working...
                        X