Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
    Waarom wordt deze wagen als jeanettenbak aanzien? Net zoals sommige mensen deze overbodig vinden.
    BMW heeft toch ook zijn M3 cabrio? ern die verkoopt helemaal niet slecht. Als audi zijn zin doordrijft zal bmw wel serieus wat klanten verliezen. Want het geluid van de RS4 is zo veel geiler en als ze de verbrede spatborden en kofferlip doorgeven, zal hij er beslist knap uitzien langs achter.
    Ik vind het ook alles behalve een jeanettenbak! De beste concurrent voor de E90 M3 cabrio. Het feit dat ik ook het geluid van de RS4 geiler vind dan die van de huidige M3, neemt niet weg dat er nog steeds een groot aantal fanaten zal kiezen voor het schellere geluid van de M3. Al zou dat met de aankomende V8, misschien wel eens kunnen tegen vallen... Voor't schelle geluid dan.

Met welk argument denk je dat BMW serieus wat klanten zou verliezen?

Comment

• omdat de huidige bmw op niet veel trekt achteraan.

en gewoon omdat audi nooit eerder een rs4 gehad heeft als cabrio.
      plus die recaro zetels en dat stuur

Comment

omdat de huidige bmw op niet veel trekt achteraan.

en gewoon omdat audi nooit eerder een rs4 gehad heeft als cabrio.
        plus die recaro zetels en dat stuur
        You got a point!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
          Ik snap dus niet wat er allemaal over "chroom" wordt gebabbeld, temeer omdat (zoals Vespa-man al aangaf) het een PS betreft...
          Met 'chromen toestanden' bedoel ik alles wat niet in koetswerkkleur is eigenlijk.

Comment

• Oh man stel je even voor: die zalige wielkassen nog een beetje breder gemaakt en dan die 2 kachelbuizen achteraan En dan velgen die middenin nog wat dieper in gaan dan die schitterende 7x2 spaaks 19"...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George
              Met 'chromen toestanden' bedoel ik alles wat niet in koetswerkkleur is eigenlijk.
              Aha.

Mjah, de SFG-omlijsting kan je in 't zwart laten zetten ... maar ik heb nog geen enkele cabrio gezien met een donkere voorruitomlijsting of ontchroming ...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Works
                  Dat is de standaard 18" RS4 velg zeker? De optionele 19" is toch nog zoooooveel knapper!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis
                    Dat is de standaard 18" RS4 velg zeker? De optionele 19" is toch nog zoooooveel knapper!
                    Jawohl.

Comment

Waarom wordt deze wagen als jeanettenbak aanzien? Net zoals sommige mensen deze overbodig vinden.
                      BMW heeft toch ook zijn M3 cabrio? ern die verkoopt helemaal niet slecht. Als audi zijn zin doordrijft zal bmw wel serieus wat klanten verliezen. Want het geluid van de RS4 is zo veel geiler en als ze de verbrede spatborden en kofferlip doorgeven, zal hij er beslist knap uitzien langs achter.
                      Omdat een RS4 veel extremer is dan de huidige M3.

420 pk, hypersportief met zijn hoogtoerige V8, zijn kuipkes die standaard gemonteerd worden, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                        420 pk, hypersportief met zijn hoogtoerige V8
                        Nu dat je het opmerk herinner ik me plots nog iets van tijdens mn testritje:

Ik had het gevoel dat je bij 6500 tpm nog een extra duwtje in de rug krijgt. friggin' impressive!

Comment

Jawohl.

Ik vind zelfs dat die achttienduimers wat misstaan in die brede wielkasten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                            Omdat een RS4 veel extremer is dan de huidige M3.

420 pk, hypersportief met zijn hoogtoerige V8, zijn kuipkes die standaard gemonteerd worden, ...

"veel extremer"

De auto heeft minder vermogen per liter, om maar iets te zeggen.

Misschien extremer, maar nauwelijks, afhankelijk hoe je 't bekijkt, dat wel. Maar "veel" ? Vind ik toch niet.

Comment

"veel extremer"

Misschien extremer, maar nauwelijks, afhankelijk hoe je 't bekijkt, dat wel. Maar "veel" ? Vind ik toch niet.
                              Och jong, ge hebt er nog niet eens mee gereden!

Comment

• Jij wel met een M3 ?

Comment

Jij wel met een M3 ?
                                  Nee, doe er dan ook geen vergelijkende uitspraken over
                                  (Just teasin' ya)

Comment

"veel extremer"

Een RS4 is cool omdat het de wagen is voor de zelfverzekerde persoon die geen M3 nodig heeft om indruk te maken!

Comment

Een RS4 is cool omdat het de wagen is voor de zelfverzekerde persoon die geen M3 nodig heeft om indruk te maken!
                                      Ik zei niet dat de RS4 niet cóól was, 't ging 'm om dat "veel extremer".

Ik vind de RS4 ook veel cooler dan een M3. Jammer dat de RS4 toch duidelijk duurder is, alles into account genomen...

Comment

"veel extremer"

Kzou eerder zeggen hij probeert toch zo over te komen?

Die zetels bvb zijn keihard, zijn look toch nog ietsje stoerder dan een M3, nog andere addenda, zoals het stuurtje, die hem voor mij extremer doen overkomen

Comment

Ik zei niet dat de RS4 niet cóól was, 't ging 'm om dat "veel extremer".

Ik vind de RS4 ook veel cooler dan een M3. Jammer dat de RS4 toch duidelijk duurder is, alles into account genomen...
                                          ... maar toch zal ie goed verkopen.

De nieuwe M3 zal ook een stuk duurder worden in vergelijking met de huidige.
                                          En trouwens, een RS4 kost minder dan een standaard Porsche 997 en persoonlijk vind ik een RS4 de (véél) betere keuze alles into account genomen.

Comment

Working...
                                          X