Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
    LOL, er is er toch eentje dat hem al 'beu' is. Zalige combo imho!

> klik <

Prachtig.

Ik was eerst van mening dat zo'n mugelloblauwe gewoonweg de standaard alu afwerking (raamlijsten, dakrails, single frame omranding, ...) moést hebben.

Maar nu ik 'm zo zie met het zwarte optiekpakket... ik zou twijfelen : erg knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
      LOL, er is er toch eentje dat hem al 'beu' is. Zalige combo imho!

> klik <
      Is pas 11 dagen oud of wat?
      2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
      2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Zijn vrouw zal er niet graag mee rijden ofzo he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurzey Bekijk Berichten
          Zijn vrouw zal er niet graag mee rijden ofzo he.
          Dan zou 'ie beter z'n vrouw verkopen!

Comment

• 20' RS4 velgen op een belgische RS4 (1050 euro per velg)

me likes

Comment

• Nog beter dan standaard... Zalig zo...

Comment

• Dergelijke replica's in 19" (gemaakt door Audi) zijn wel mooi onder een TDI met S-line.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk Berichten
                  Dergelijke replica's in 19" (gemaakt door Audi) zijn wel mooi onder een TDI met S-line.
                  Als Audi ze maakt zijn het geen replica's eh
                  Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten

me likes
                    hoe triestig die kleine remschijfjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                      hoe triestig die kleine remschijfjes
                      Inderdaad... maar 't zijn de achterste he
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• ja ma toch, als ik een gat zie, vul ik het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
                          Als Audi ze maakt zijn het geen replica's eh
                          jawel hoor, alle velgen van de duitste merken, behalve Porsche worden in Hoboken bij Hayez lemmerz gemaakt. Zelfs de replica's worden daar gemaakt. Enkel de staalkeuze is ander en daardoor is de velg goedkoper.

Comment

jawel hoor, alle velgen van de duitste merken, behalve Porsche worden in Hoboken bij Hayez lemmerz gemaakt. Zelfs de replica's worden daar gemaakt. Enkel de staalkeuze is ander en daardoor is de velg goedkoper.
                            BMW en Volkswagen laten ze nochtans bij BBS maken dacht ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              BMW en Volkswagen laten ze nochtans bij BBS maken dacht ik...
                              Nee, vroeger was het zo dat ze bijvoorbeeld als er een nieuwe S-reeks werd gemaakt dat zij het contract hadden om enkel voor de S-reeks te produceren. Hayez produceert met een hoog kwaliteitslabel waardoor zij bij mijn weten exclusieve contracten kregen om voor elke type te produceren. Een bedrijf waar ik wil werken! Als je de wagens van de directie bekijkt: alles BMW en daar staan geen standaardvelgen onder hoor

Comment

Waar ze gemaakt worden heeft geen belang, als het Audi logo erin staat zijn het geen replica's.

En dat alle velgen van de Duitse merken in Hoboken gemaakt worden klopt evenmin. Zo laat VW zijn velgen fabriceren bij oa BBS, Borbet,...
                                Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
                                  Waar ze gemaakt worden heeft geen belang, als het Audi logo erin staat zijn het geen replica's.

En dat alle velgen van de Duitse merken in Hoboken gemaakt worden klopt evenmin. Zo laat VW zijn velgen fabriceren bij oa BBS, Borbet,...
                                  De logo's worden nadien bij levering van de wagens maar veranderd, bij de concessiehouders zelf . Je kan zeggen wat je wel ik sta dichter bij de bron dan je denkt .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                    ja ma toch, als ik een gat zie, vul ik het
                                    Dat verklaart waarom je Audi zo vaak rechtdoor wilt, als die een gat ziet in de bosjes of de vangrail...

Comment

De logo's worden nadien bij levering van de wagens maar veranderd, bij de concessiehouders zelf . Je kan zeggen wat je wel ik sta dichter bij de bron dan je denkt .
                                      Hè?

De merknaam is doorgaans achterop een spaak in de velg gegoten. Zo toch alleszins bij BMW. En de replica's hebben dat niet.

Dus, bij BMW slijpen ze dat dan nog effetjes snel eruit? I don't believe it.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                        Dat verklaart waarom je Audi zo vaak rechtdoor wilt, als die een gat ziet in de bosjes of de vangrail...
                                        Eigenijk zou z'n cabrieloo dan continu achterwaartse salto's moeten maken als 'ie open ligt.

*flóp*

*flóp*

*flóp*

Hahaaaaa.

...

Geen wonder dat ik ziek werd in die kar. Motski had dus toch gelijk dat 't niet aan z'n rijstijl lag.

Comment

• krijg weer zin in een RS4

Comment

Working...
                                          X