Oorspronkelijk geplaatst door X5
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichtendeze maand wordt er eentje bij een medestudent geleverd ... ben benieuwdStudenten met een RS4
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichtenfils a papa...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichtenen niet persé voor een vriend!
Comment
-
Alle kleuren op een rijtje...
Uni
Imolagelb
Metallic
Lichtsilber
tiefgrün
Niet meteen gevonden??
Pareleffect
Avussilber
Daytonagrau
Misanorot
Mugelloblau
Phantomschwarz
Sprintblau
-------
Ibis Wit (staat niet in de Duitse/Belgische/Nederlandse cc)
Last edited by Synchromesh; 14/11/2006, 23:11.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenHELP! Ik kan nie kiezen.
Voor mij zeker geen gele, geen oranje, geen zwarte en geen sprintblauwe.
Wit zou ook afvallen, 'k vind 't wel knap, maar 'k zou 't niet durven bestellen. Idem met het rood.
Mugelloblauw zou 't worden, denk ik, in combinatie met het zilverkleurige leder binnenin. Nadeel is dat je de kuipzetels niet in 't zilverkleurig leder kan krijgen, maar 'k vraag me af of ik die kuipzetels zou bestellen, want om dagelijks mee rond te rijden zijn die dingen toch erg hard.
Een lichtzilveren zou 'k ook niet mee inzitten, maar liever niet met dat zilverkleurige leder dan binnenin, liever donkerrood, maar dan moet je al bij Audi Exclusive aankloppen. Een groene zou ik met cognackleurig of natuurbruin leder willen (amaretto), ook Exclusive.
En een daytonagrijze zou 'k ook nog wel lusten, met zilver binnenin, of indien 't Exlcusive mag/kan zijn, met donkerrood binnenin.
1. mugelloblauw
2. daytonagrijs
3. donkergroen
4. daytonagrijs
Als je bij de tweedehands kijkt, is 't bijna allemaal zwart en daytonagrijs wat de klok slaat, en bijna altijd met zwart leder. Niet veel keuze, dus.
Comment
Comment