Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en als hij langs achter nog maar een beetje lijkt op de S4 B7 dan is het zeker toppie
zo een sexy poep
Die break MOET gewoon in het zwart of dat metallic grijs dat hier op het forum al eens stond. En toch ... ik zal hem eens moeten gezien hebben eer hij me meer kan overtuigen dan de RS4 b5
Die break MOET gewoon in het zwart of dat metallic grijs dat hier op het forum al eens stond. En toch ... ik zal hem eens moeten gezien hebben eer hij me meer kan overtuigen dan de RS4 b5
een zwarte met getinte ruiten, en stel je daar nog es de verbrede wielkasten van de RS4 bij voor + de 19" sportsloefkes
*BOENK* Wat een prachtkar! Agressieve snuit tot en met! Die vijfspaaks velgen vallen wel mee, maar toch liever de 7x2. Die blote aandrijflijn is ook wel knap, de motor ziet er sjiek uit!
En geen elektrische ruitenheffers achterin... Weird...
EDIT: Dus wel, maar gratis te krijgen...
Gewichtsbesparing. Nu, waarom bieden ze eigenlijk standaard parkeersensoren aan? OK, weegt wel minder allicht, maar op een wagen als de RS4 denk ik niet dat je dat echt nodig hebt. Verder wegt airco ook wel veel.
Nu, waarom bieden ze eigenlijk standaard parkeersensoren aan? OK, weegt wel minder allicht, maar op een wagen als de RS4 denk ik niet dat je dat echt nodig hebt. .
Gewichtsbesparing. Nu, waarom bieden ze eigenlijk standaard parkeersensoren aan? OK, weegt wel minder allicht, maar op een wagen als de RS4 denk ik niet dat je dat echt nodig hebt. Verder wegt airco ook wel veel.
Wie koopt vandaag de dag nog een wagen zonder airco???
En die parkeersensoren om je prachtige kar niet te beschadigen
Ik bedoelde gewoon dat de wagen vrij goed in te schatten valt. Dat is alles. Het stoort mij echter niet hoor. Als het standaard is, zou ik het er ook niet laten afhalen. Zelf zou ik niet snel bijbetalen voor zoiets, aangezien ik het een beetje overbodig vind.
Ik bedoelde gewoon dat de wagen vrij goed in te schatten valt. Dat is alles. Het stoort mij echter niet hoor. Als het standaard is, zou ik het er ook niet laten afhalen. Zelf zou ik niet snel bijbetalen voor zoiets, aangezien ik het een beetje overbodig vind.
ik kan van nature uit goed parkeren maar nu ik het heb op de cabrio wil ik het echt nooit meer missen, eerste optie die ik nu aankruis op een bestelbon.....
ik wring mij nu in plaatsjes waar ik vroeger nog es voor zou rondrijden om een ander te zoeken
Stelling: De belgische staat verbiedt ons van meer dan 50 te rijden in de bebouwde kom of 120 op de snelweg.
Met deze kar is dit volgens mij perfect mogelijk door de naald ten allentijde onder de 3000 rpm te houden in de juiste versnelling. Als je de regels van de staat volgt kan je haast maar 3000 rpm ofte 120kw ontwikkelen en zodoende hoef je maar een BIV van 1.239.00€ te betalen waarom rekenen ze ons dan meer aan?
Stelling: De belgische staat verbiedt ons van meer dan 50 te rijden in de bebouwde kom of 120 op de snelweg.
Met deze kar is dit volgens mij perfect mogelijk door de naald ten allentijde onder de 3000 rpm te houden in de juiste versnelling. Als je de regels van de staat volgt kan je haast maar 3000 rpm ofte 120kw ontwikkelen en zodoende hoef je maar een BIV van 1.239.00€ te betalen waarom rekenen ze ons dan meer aan?
Comment