Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bwa, valt nog wel mee ... Ikzelf zou een heel donker grijs kiezen, of dat blauw van hierboven ...
Kan je een RS4 ook laten spuiten in individual lak? Volgens mij staat dat Egeïsch blauw van BMW hem niet slecht. Of Chiarettorood, of Le Mans Blauw...
Kan je een RS4 ook laten spuiten in individual lak? Volgens mij staat dat Egeïsch blauw van BMW hem niet slecht. Of Chiarettorood, of Le Mans Blauw...
Wist je dat die alluminium dat je ziet aan de onderkant van het stuurtje maar plastiek is en geen aluminium, toch wel erg eigenlijk....
dan zal die normalerwijze ook na een (lange ) tijd gaan afsluiten. Dit is bij bijna al die grijze plastics het geval. en dan nog kost dat ding zoveel geld.
OK, het is knap maar alu is vrij koud in de winter.
superknappe afwerking, maar ik vind alcantara nogal softy aanvoelen met de blote handen. dan nog liever plastiek. leder voelt het tofst aan om met blote handen te rijden.
zonder handschoenen haalt die alcantara toch weinig uit
jaja, de RS4 mag er best wezen! en idd een superkleurtje, dat blauw
Comment