Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle
    kdenk niet dat dat past bij de gemiddelde outfit van de RS4 rijders

moet wel een enorm grappig zicht zijn, zo een manager in kostuum, met sparcohandschoenen
    Kijk naar de nordschleife, daar rijden ook af en toe zakenmensen rond, en ik bedoelde natuurlijk niet dat je constant met die handschoenen moet rijden.
    A Twist of the Wrist

Comment

• kweet ni of het al bekend is maar ik heb het ff opgezocht
      Kenteken i Voertuigsoort i PersonenautoMerk i AUDIHandelsbenaming i AUDI A4; QUATTRO 147 KWKleur(en) i GrijsBrandstof i BenzineAantal cilinders i 4Cilinderinhoud i 1984 cm3Aantal zitplaatsen i 5Aantal staanplaatsen i N.v.t. Massa ledig voertuig i 1.465 kgMaximum massa voertuig i 2.040 kgMassa rijklaar i 0 kgLaadvermogen i N.v.t. Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:- ongeremd i 750 kg- geremd i 1.600 kg- oplegger geremd i N.v.t.- autonoom geremd i N.v.t.- middenas geremd i N.v.t. Datum eerste afgifte Nederland i 25 februari 2005Datum eerste toelating i 25 februari 2005Datum aanvang tenaamstelling i 25 februari 2005 Vervaldatum APK i 25 februari 2008

Comment

• Een 2.0 TFSI dus,met S-line.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
        cc

Comment

• 0123456789

Comment

• Na een Porsche, zeker mijn favoriet !!

Benieuwd of de avantversie er even lekker zal uitzien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo

Na een Porsche, zeker mijn favoriet !!

Benieuwd of de avantversie er even lekker zal uitzien...
              Ik wist niet dat jeje Porsche beu bent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
                Ik wist niet dat jeje Porsche beu bent
                Zeker niet, ZOT ! Lees eens wat ik schreef : NA een Porsche...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo
                  Zeker niet, ZOT ! Lees eens wat ik schreef : NA een Porsche...
                  Ik ben wel geen ZOT

Maar misschien zou die avant wel eens je Porsche of BMW kunnen vervangen

Comment

• Meer hier:

http://www.rs6.com/forum/showthread.php?threadid=6946

Comment

• Dit zegt genoeg:

Comment

• Gele RS4 klaar voor export

Comment

• rs4 wallpapers (1280x1224):

Comment

• 345678910

Comment

• 2345678910

Comment

• 2345678910

Comment

• 2345678910

Comment

• Aangezien ik de nieuwe audi a4 begin te apprecieren, komt er me bij het zien van die foto's maar een woord in het hoofd:

RESPECT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge
                                      kweet ni of het al bekend is maar ik heb het ff opgezocht
                                      Kenteken i Voertuigsoort i PersonenautoMerk i AUDIHandelsbenaming i AUDI A4; QUATTRO 147 KWKleur(en) i GrijsBrandstof i BenzineAantal cilinders i 4Cilinderinhoud i 1984 cm3Aantal zitplaatsen i 5Aantal staanplaatsen i N.v.t. Massa ledig voertuig i 1.465 kgMaximum massa voertuig i 2.040 kgMassa rijklaar i 0 kgLaadvermogen i N.v.t. Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:- ongeremd i 750 kg- geremd i 1.600 kg- oplegger geremd i N.v.t.- autonoom geremd i N.v.t.- middenas geremd i N.v.t. Datum eerste afgifte Nederland i 25 februari 2005Datum eerste toelating i 25 februari 2005Datum aanvang tenaamstelling i 25 februari 2005 Vervaldatum APK i 25 februari 2008
                                      Ik zag gisteren zo een avant. Mijn oog zei me dat het een rs4 avant was, maar ik wist dat die nog niet uit was. De gelijkenis is toch wel heel groot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                        Ik zag gisteren zo een avant. Mijn oog zei me dat het een rs4 avant was, maar ik wist dat die nog niet uit was. De gelijkenis is toch wel heel groot.

S-line pakket. Kijk naar de spiegels ...

Comment

Working...
                                        X