Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes-Benz C-klasse coupé
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenZeer mooi, alleen 3 jaar te laat en daardoor helaas een veel te korte levenscyclus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenIk dacht juist hetzelfde te schrijven.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDie in 2014 uit komt... Dat is nog 3 jaar.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenVind jij dat lang voor een nieuw Mercedes model? De fout is gemaakt toen ze de CLC uitbrachten, totaal overbodig (opgewarmde soep). Dat had destijds deze moeten geweest zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDat is niet bijster lang inderdaad, maar er zijn wel kortere levenscylcli geweest bij Mercedes. De CLC was al een fail toen het nog een W203 Sportcoupé was.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenKnappe wagen
Ziet er verdomde goed uit!
Is dat de opvolger van de CLC (Sportcoupé)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDie in 2014 uit komt... Dat is nog 3 jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk BerichtenZiet er wel goed uit.
Is deze dan in de klassen van de BMW 1 coupe, of 3?
Aangezien de E toch ongeveer in de prijsklasse van de 3 en A5 zit...
C coupe hoort eigenlijk bij de 3
5 coupe bestaat niet
Comment
Comment