Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
dan moet je al de eerste aan de lichten zijn, en mag geen slak net in je richting gedraaid zijn
de overheid doet zijn best om ons op één file te houden, kost wat kost
laatste voorbeeld : naast het vliegveld van Oostende was nog een strook waar men -veilig- een beetje op snelheid kon gereden worden, maar verleden week hebben ze daar duizenden lieters witte verf gebruikt om de tweede rijvak onbruikbaar te maken
dus rijdt je daar voortaan ook 40km/u achter een Ligier... of een camper , net zoals van de kaserne van Lombardsijde tot na Middelkerke, en binnenkort van De Panne tot in Nieuwpoort
en dan nog je wagen laten tunen...
ik zie nog een mooie toekomst voor de elektrische fietsen : ze halen ons gemakkelijk in op hun brede fietspaden terwijl wij artificiëel tegengehouden worden door alle hindernissen die bezaaid worden op de wegen
dan moet je al de eerste aan de lichten zijn, en mag geen slak net in je richting gedraaid zijn
de overheid doet zijn best om ons op één file te houden, kost wat kost
laatste voorbeeld : naast het vliegveld van Oostende was nog een strook waar men -veilig- een beetje op snelheid kon gereden worden, maar verleden week hebben ze daar duizenden lieters witte verf gebruikt om de tweede rijvak onbruikbaar te maken
dus rijdt je daar voortaan ook 40km/u achter een Ligier... of een camper , net zoals van de kaserne van Lombardsijde tot na Middelkerke, en binnenkort van De Panne tot in Nieuwpoort
en dan nog je wagen laten tunen...
ik zie nog een mooie toekomst voor de elektrische fietsen : ze halen ons gemakkelijk in op hun brede fietspaden terwijl wij artificiëel tegengehouden worden door alle hindernissen die bezaaid worden op de wegen
En als je eens kunt snel rijden, niet vergeten uwen coyote aan te schakelen...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Ik ben vrijdag langs een zwarte nieuwe A6 berline voorbijgereden, ik herkemde hem vooral aan de lichten, ik was niet echt zwaar onder de indruk moet ik zeggen.
2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
En als je eens kunt snel rijden, niet vergeten uwen coyote aan te schakelen...
een coyote is perfekt voor wie veel onderweg is op drukke banen, waar veel leden van community de aanwezigheid van de controles kunnen melden
dit is spijtig (of gelukkig...) niet mijn geval
Eind 2008 (ik was één van de eersten met een facelift) was het bij 2 verschillende garages zo dat je 10 procent kreeg op de basisprijs, en geen korting op opties of packs. Geen idee hoe het nu is.
2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Eind 2008 (ik was één van de eersten met een facelift) was het bij 2 verschillende garages zo dat je 10 procent kreeg op de basisprijs, en geen korting op opties of packs. Geen idee hoe het nu is.
Ah, oké, maar dat is mis. nog iets anders dan bij een heel nieuw model... ? Maar 10% is wel al goed...!
een coyote is perfekt voor wie veel onderweg is op drukke banen, waar veel leden van community de aanwezigheid van de controles kunnen melden
dit is spijtig (of gelukkig...) niet mijn geval
Klopt volledig maar als je dan toch geen snelwegen doet, dan lijkt mij die 204 pk meer dan ok
Comment