Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
    Nee, kan je perfect bestellen in UK, LHD en correcte afstelling lichten
    ok wist ik niet... anders zou dit wel "raar" rijden zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stev Bekijk Berichten
      204 pk kan nog niet gechipt worden (volgens mijn info), 245 kan gechipt worden naar 290 pk
      nu misschien nog niet maar zeker binnen enkele maanden hé

en voor 2500 euro meer BIV en varia kun je hem al zwaar tunen... ook al zie ik het nut er niet van in.
      204 pk is al fijn voor zo'n wagen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
        nu misschien nog niet maar zeker binnen enkele maanden hé

en voor 2500 euro meer BIV en varia kun je hem al zwaar tunen... ook al zie ik het nut er niet van in.
        204 pk is al fijn voor zo'n wagen...
        204 pk lijkt mij inderdaad ook voldoende ... waar vind je nog de ruimte om meer pk's te gebruiken ?

Comment

204 pk lijkt mij inderdaad ook voldoende ... waar vind je nog de ruimte om meer pk's te gebruiken ?
          Dagelijks! je moet geen 200 doen om je pk's te voelen.

Comment

aan de rode lichtjes zeker?

Comment

aan de rode lichtjes zeker?
              dan moet je al de eerste aan de lichten zijn, en mag geen slak net in je richting gedraaid zijn
              de overheid doet zijn best om ons op één file te houden, kost wat kost
              laatste voorbeeld : naast het vliegveld van Oostende was nog een strook waar men -veilig- een beetje op snelheid kon gereden worden, maar verleden week hebben ze daar duizenden lieters witte verf gebruikt om de tweede rijvak onbruikbaar te maken
              dus rijdt je daar voortaan ook 40km/u achter een Ligier... of een camper , net zoals van de kaserne van Lombardsijde tot na Middelkerke, en binnenkort van De Panne tot in Nieuwpoort
              en dan nog je wagen laten tunen...
              ik zie nog een mooie toekomst voor de elektrische fietsen : ze halen ons gemakkelijk in op hun brede fietspaden terwijl wij artificiëel tegengehouden worden door alle hindernissen die bezaaid worden op de wegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                dan moet je al de eerste aan de lichten zijn, en mag geen slak net in je richting gedraaid zijn
                de overheid doet zijn best om ons op één file te houden, kost wat kost
                laatste voorbeeld : naast het vliegveld van Oostende was nog een strook waar men -veilig- een beetje op snelheid kon gereden worden, maar verleden week hebben ze daar duizenden lieters witte verf gebruikt om de tweede rijvak onbruikbaar te maken
                dus rijdt je daar voortaan ook 40km/u achter een Ligier... of een camper , net zoals van de kaserne van Lombardsijde tot na Middelkerke, en binnenkort van De Panne tot in Nieuwpoort
                en dan nog je wagen laten tunen...
                ik zie nog een mooie toekomst voor de elektrische fietsen : ze halen ons gemakkelijk in op hun brede fietspaden terwijl wij artificiëel tegengehouden worden door alle hindernissen die bezaaid worden op de wegen
                En als je eens kunt snel rijden, niet vergeten uwen coyote aan te schakelen...

Comment

S-line poepie

Velgen passen echt totaal niet op een A6 C7

Comment

• Ook even kijken in volgend topic: http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=3629
                    moest er nu nog twijfel zijn.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                      ²²²

Weg stijl.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                        Ook even kijken in volgend topic: http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=3629
                        moest er nu nog twijfel zijn.
                        Dat gaat pijn bij de BMW V6 liefhebbers.... maar wie zegt dat ze naar Audi overstappen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                          Dit zijn volgens mijn de mooiste velgen, ook ideaal om VEEL kilometers mee af te leggen qua comfort e.d.

Comment

• Ik ben vrijdag langs een zwarte nieuwe A6 berline voorbijgereden, ik herkemde hem vooral aan de lichten, ik was niet echt zwaar onder de indruk moet ik zeggen.
                            2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                            2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                            2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

En als je eens kunt snel rijden, niet vergeten uwen coyote aan te schakelen...
                              een coyote is perfekt voor wie veel onderweg is op drukke banen, waar veel leden van community de aanwezigheid van de controles kunnen melden
                              dit is spijtig (of gelukkig...) niet mijn geval

Comment

• Weet er iemand toevallig iets over kortingen,voordelen,... op een A6, wij zouden eventueel een kopen!

Comment

• Eind 2008 (ik was één van de eersten met een facelift) was het bij 2 verschillende garages zo dat je 10 procent kreeg op de basisprijs, en geen korting op opties of packs. Geen idee hoe het nu is.
                                  2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                  2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                  2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                                    Eind 2008 (ik was één van de eersten met een facelift) was het bij 2 verschillende garages zo dat je 10 procent kreeg op de basisprijs, en geen korting op opties of packs. Geen idee hoe het nu is.
                                    Ah, oké, maar dat is mis. nog iets anders dan bij een heel nieuw model... ? Maar 10% is wel al goed...!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                      een coyote is perfekt voor wie veel onderweg is op drukke banen, waar veel leden van community de aanwezigheid van de controles kunnen melden
                                      dit is spijtig (of gelukkig...) niet mijn geval
                                      Klopt volledig maar als je dan toch geen snelwegen doet, dan lijkt mij die 204 pk meer dan ok

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
                                        Ah, oké, maar dat is mis. nog iets anders dan bij een heel nieuw model... ? Maar 10% is wel al goed...!
                                        10% zal je nergens krijgen bij aankoop van nieuwe audi...
                                        Ik denk dat je moet hopen op 6%

Comment

10% zal je nergens krijgen bij aankoop van nieuwe audi...
                                          Ik denk dat je moet hopen op 6%
                                          Ah, oei... Maar 6% van € 30.909 (exclusief BTW) is ongeveer € 1.800, daar kan je toch ook al iets mee doen..

Comment

Working...
                                          X