Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• erg dat bmw het panodak-prob niet echt erkent, tis potverdekke iets om malheuren van te doen

Comment

• iemand een idee wanneer de facelift uitkomt ? Model is onderhand een 3-tal jaar oud denk ik, dus facelift zal misschien voor half volgend jaar zijn ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
        iemand een idee wanneer de facelift uitkomt ? Model is onderhand een 3-tal jaar oud denk ik, dus facelift zal misschien voor half volgend jaar zijn ?
        Vorige week deze vraag gesteld bij dealer. Antwoord: Niet voor eind volgend jaar.

Comment

• heb de vraag ook vorige week gesteld, de dealer zei me "april - mei" ofwel "september", één van beide...

't is duidelijk dat ze d'er met hun klak naar gooien

Comment

• Eind volgend jaar lijkt me toch aan de late kant. Ik verwacht dat er binnen enkele weken toch al foto's van de facelift "lekken".
            Dus indien er iemand een X3 wilt bestellen met een speciaal roze interieur maar wel het allerlaatste model wilt, kan best nog even wachten met de bestelling

Comment

• Kan iemand me zeggen welke korting je bekomen hebt als particulier op de instapdiesel 1.8 s drive ? Mag eventueel in pb
              Kwestie van niet achterover te vallen als ik een offerte ga vragen, dan ben ik al wat voorbereid :-)

Comment

• x3 met rwd? kan je dan niet beter een 318d touring gaan halen?
                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Kan iemand me zeggen welke korting je bekomen hebt als particulier op de instapdiesel 1.8 s drive ? Mag eventueel in pb
                  Kwestie van niet achterover te vallen als ik een offerte ga vragen, dan ben ik al wat voorbereid :-)
                  De kans is vrij klein dat je van verbazing zult achterovervallen als je de korting hoort
                  Zeker als de wagen met achterwielaandrijving en een instapdiesel is uitgerust (wellicht ook een manuele bak met slechts enkele opties?), zal de korting niet groot zijn aangezien die instapversies reeds scherp geprijsd zijn.

Comment

• @roger : neen, moet hoge instap hebben sowieso, anders was inderdaad een X1 of 3 serie OK geweest, maar ben dat nu zodanig gewend die hoge instap, laatste 3 auto's ook steeds type monovolume/Suv

@ dePaul, inderdaad, 't is niet de bedoeling om hem zeer rijkelijk uit te rusten, is tweede wagen bij ons en gaat toch na 3 jaar weg, dus bomvol opties = serieus waardeverlies (en bovendien zeggen opties me weinig : airco, metaalkleur, gps en sportzetels volstaan voor ons...)
                    Ik gok op een 8 à 10 %, misschien even afwachten naar het salon toe...

Comment

• Wij hebben die sDrive 18dA maar wel met alle opties (op 2 of 3 na..) bij ons was de korting een 8% als ik me niet vergis. En "waarom geen 318d touring" de afwerking en persoonlijk ook het design (zowel interieur als exterieur) zijn vele malen knapper bij een X3 dan een gewone 3... Maar de 3 is wel een paar duizend goedkoper...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
                        Wij hebben die sDrive 18dA maar wel met alle opties (op 2 of 3 na..) bij ons was de korting een 8% als ik me niet vergis. En "waarom geen 318d touring" de afwerking en persoonlijk ook het design (zowel interieur als exterieur) zijn vele malen knapper bij een X3 dan een gewone 3... Maar de 3 is wel een paar duizend goedkoper...
                        Was deze van jullie geen stockmodel ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                          Was deze van jullie geen stockmodel ?
                          Ja inderdaad dat was een stockmodel!

Comment

• Afwerking en sommige materiaalkeuzes bij een X3 vind ik nu toch ook niet bepaald top. Toch zeker niet in deze prijsklasse. Een Q5 en Evoque doen hier beduidend beter en bijvoorbeeld een XC60 om er maar ene te noemen zeker even goed!
                            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                              Afwerking en sommige materiaalkeuzes bij een X3 vind ik nu toch ook niet bepaald top. Toch zeker niet in deze prijsklasse. Een Q5 en Evoque doen hier beduidend beter en bijvoorbeeld een XC60 om er maar ene te noemen zeker even goed!
                              Ja dat kan miss wel zijn, ik heb in nog geen van deze die u opsomt meegereden, maar er is geen enkel ding in de X3 waarvan ik denk van "dat kan toch beter".. Het verschil met de 7 van mijn stiefpa is uiteraard groot maar het prijsverschil moet van ergens komen he.. Onze E voelt niet beter ofzo aan vind ik (maja deze zijn eerder zelfde prijsklasse). Ik wou liever een 5 Touring, deze was voordeliger omwille van al die acties die ze op een 5 doen maar mijn mama wou hoog zitten.. Ik moet toegeven dat ik aangenaam verrast ben door de X3!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
                                Ja inderdaad dat was een stockmodel!
                                Dan heb je meestal een hogere korting hé

Comment

• Vind 8 % ook een beetje mager, zeker voor een stockwagen vol opties.... ; dacht eerder dat daar 10 tot 12 % mogelijk zou moeten zijn...

Comment

Vind 8 % ook een beetje mager, zeker voor een stockwagen vol opties.... ; dacht eerder dat daar 10 tot 12 % mogelijk zou moeten zijn...
                                    Kan ook zijn dat het 9% was, het draait rond 8/9%.

Comment

• Staat eigenlijk de alpina XD3 op het autosalon ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrc99belgium Bekijk Berichten
                                        Staat eigenlijk de alpina XD3 op het autosalon ?
                                        Alpina staat volgens mij niet op het salon.

Comment

• heb even prijs laten maken, basic X3 1.8 d met basic opties (metaal, airco, gps, sportzetels en de kous is af) gaf de dealer me 8 % + iets van 1200 euro salonkorting dacht ik. Nu bestellen is reeds het facelift-model krijgen heb ik me laten vertellen, dus ergens tegen eind maart/april zouden de eerste facelifts rondrijden...
                                          Ik wacht nog even af, vind het niet spectaculair en denk dat dezelfde korting er ook moet inzitten tijdens het jaar zelf, dus no need om nu te bestellen...
                                          Toch nog even bij Huyandai ook gaan kijken, we zien wel (Santa Fe)

Comment

Working...
                                          X