Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A1.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Valt wel iets tof/origineel van te maken!
    Veel te druk, maar wel leuk om is eens te zien.

    Trop is te.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
      Veel te druk, maar wel leuk om is eens te zien.

      Trop is te.
      Idd zou zou ik toch niet willen rondrijden met die stickers en dat nummer, leuk voor de wagen te promoten maar om echt mee te rijden nee danku

      Comment


      • Dit lijkt me een erg leuk autootje dat met de 1.6 TDI en FSI motoren aardig snel van zijn plaats zal komen.

        En leuk extraatje dat het made in Belgium is
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Jij moet duidelijk eens naar Vorst gaan en u wat gaan informeren !
          ik ga uiteraard niet beweren dat de kwaliteit van bepaalde materialen niet beter is in een A1 dan in een Polo, je moet toch wel iets in ruil krijgen voor je geld...
          ik heb het vooral op het stuk van alle niet-visuele kenmerken, die op beide wagens zeker niet ver van mekaar zullen zijn
          ik ben ook een verstokte Audi-rijder, maar dit belet mij niet te beseffen dat VAG-Audi vooral meester is in badging-produktie, zijnde dezelfde wagen onder vele kleedjes...
          in Engeland deden dat al in de jaren '50 met Hillman, Singer, Sunbeam, Humber
          zelfs de oer-Mini kon je als Morris of Austin-versie kopen
          nu is bij Audi het design wel duidelijk afwijkend van bij VW, maar onderhuids...

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
            ik ga uiteraard niet beweren dat de kwaliteit van bepaalde materialen niet beter is in een A1 dan in een Polo, je moet toch wel iets in ruil krijgen voor je geld...
            ik heb het vooral op het stuk van alle niet-visuele kenmerken, die op beide wagens zeker niet ver van mekaar zullen zijn
            ik ben ook een verstokte Audi-rijder, maar dit belet mij niet te beseffen dat VAG-Audi vooral meester is in badging-produktie, zijnde dezelfde wagen onder vele kleedjes...
            in Engeland deden dat al in de jaren '50 met Hillman, Singer, Sunbeam, Humber
            zelfs de oer-Mini kon je als Morris of Austin-versie kopen
            nu is bij Audi het design wel duidelijk afwijkend van bij VW, maar onderhuids...
            Ik vind dat niet slecht. Volkswagen heeft degelijke betrouwbare producten/techniek en die worden dan in een Audi toegepast...Het feit dat je weet dat als je een audi koopt en dat bijna alles van Volkswagen is, dat geeft een goed gevoel. VW heeft immers een immens hoge reputatie wat betrouwbaarheid/degelijkheid betreft.

            Comment


            • Nu doe je net alsof Audi zelf geen ontwikkelingen doet

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Nu doe je net alsof Audi zelf geen ontwikkelingen doet
                Dat nu ook weer niet nee Maar als je het grof bekijkt

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  De 500 is een volledige klasse kleiner qua auto, en dat voel je erg goed als je erin zit. Ook de MINI is geen grote auto, maar een DS3 en een MINI (en ik vermoed ook een A1) bieden voelbaar meer plaats. De koffer en de achterste zitplaatsen van een 500 zijn wat mij betreft bijna loutere theorie, bij de MINI en de DS3 kan je als volwassene nog redelijk zitten achterin (niet voor lang maar 't gaat), en als je twee bakken pils kwijt kan in de koffer van een 500 dan moogt ge al content zijn.
                  Persoonlijk vind ik ook dat de 500 op vlak van afwerking in een kleinere klasse speelt. Iets dat mij b.v. onmiddellijk opviel is dat de achterkant van de achterzetelleuningen in gewoon plaatstaal is (ipv te bekleden met een beetje vilt). Allemaal details, maar 't geeft toch iets aan.
                  En dat weerspiegelt zich in de basisprijzen van de modellen, alsook de motoren.

                  Niettemin vind ik de 500 aantrekkelijker dan een MINI. Zélf zou ik liever met een MINI Cooper D rijden met enkele opties dan met een 500 JTD die fully loaded is, net om wille van de extra ruimte, dat wel. Maar de Fiat 500 is nog sympathieker, imo.
                  Hier ben je toch een klein beetje verkeerd hoor gTa , een 500 is achteraan ruimer dan een Mini en de koffer is ook iets groter ( zelf uitgetest )

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                    Ik vind dat niet slecht. Volkswagen heeft degelijke betrouwbare producten/techniek en die worden dan in een Audi toegepast...Het feit dat je weet dat als je een audi koopt en dat bijna alles van Volkswagen is, dat geeft een goed gevoel. VW heeft immers een immens hoge reputatie wat betrouwbaarheid/degelijkheid betreft.
                    toch niet verwarren hé !
                    toen VW in een impasse was geraakt met hun totaal achterhaalde modellen met motor achteraan (genre 411...) zijn de mannen van Audi ter hulp gekomen met hun 50 (die dan ook de Polo werd bij VW...) en eindelijk motoren van voor en voorwielaandrijving. Zonder de overname van NSU en DKW (je weet nog, met de vier ringen...), was VW nog bezig oer-kevers te bouwen...
                    Last edited by guyugy; 13/05/2010, 22:25.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                      toch niet verwarren hé !
                      toen VW in een impasse was geraakt met hun totaal achterhaalde modellen met motor achteraan (genre 411...) zijn de mannen van Audi ter hulp gekomen met hun 50 (die dan ook de Polo werd bij VW...) en eindelijk motoren van voor en voorwielaandrijving. Zonder de overname van NSU en DKW (je weet nog, met de vier ringen...), was VW nog bezig oer-kevers te bouwen...
                      de eerste 'nieuwe' vw met motor voorin en voorwielaandrijving was de K70. en dat was eigenlijk een NSU... denk niet dat audi daar veel mee te maken had?
                      sigpic
                      Oldie: Ford Cortina DeLuxe 1967
                      Daily: Fiat 500S

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                        toch niet verwarren hé !
                        toen VW in een impasse was geraakt met hun totaal achterhaalde modellen met motor achteraan (genre 411...) zijn de mannen van Audi ter hulp gekomen met hun 50 (die dan ook de Polo werd bij VW...) en eindelijk motoren van voor en voorwielaandrijving. Zonder de overname van NSU en DKW (je weet nog, met de vier ringen...), was VW nog bezig oer-kevers te bouwen...
                        en dankzij ene G. Giugiaro die voor het design van zowat het hele VW-gamma zorgde.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door scirocco89 Bekijk Berichten
                          de eerste 'nieuwe' vw met motor voorin en voorwielaandrijving was de K70. en dat was eigenlijk een NSU... denk niet dat audi daar veel mee te maken had?
                          uiteraard...
                          Audi (Horch) was toen NSU en DKW overgenomen werden (gelukkig met hun progressieve ingenieurs) niets meer dan een merknaam die op betere tijden wachtte in de portefeuille van DKW.
                          Deze werd gretig door VW herbruikt voor de vervanger van de F102 (van DKW)
                          De K70 werd een flop, ondanks zijn kwaliteiten, de traditionele kliënten van VW waren niet klaar, en de wagen had wat fiabiliteitsproblemen (wel minder dan de NSU RO 80, maar dit is nog een andere geschiedenis).
                          Het zijn in se deze perikelen die de weg gebaand hebben naar de moderne VW's, de rest is gewoon een kwestie van produktie-uniformisering met ekonomische doeleinden, ondersteund door een flinke marketingsploeg...

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                            uiteraard...
                            Audi (Horch) was toen NSU en DKW overgenomen werden (gelukkig met hun progressieve ingenieurs) niets meer dan een merknaam die op betere tijden wachtte in de portefeuille van DKW.
                            Deze werd gretig door VW herbruikt voor de vervanger van de F102 (van DKW)
                            De K70 werd een flop, ondanks zijn kwaliteiten, de traditionele kliënten van VW waren niet klaar, en de wagen had wat fiabiliteitsproblemen (wel minder dan de NSU RO 80, maar dit is nog een andere geschiedenis).
                            Het zijn in se deze perikelen die de weg gebaand hebben naar de moderne VW's, de rest is gewoon een kwestie van produktie-uniformisering met ekonomische doeleinden, ondersteund door een flinke marketingsploeg...
                            hazo. was dus ff mis dank u voor de deskundige uitleg
                            sigpic
                            Oldie: Ford Cortina DeLuxe 1967
                            Daily: Fiat 500S

                            Comment


                            • Ik zal mij precies meer in de gechiedenis van Audi moeten verdiepen

                              Comment


                              • Alles is al verkocht dit jaar,voor een vierkant bakske?

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                  Ik zal mij precies meer in de gechiedenis van Audi moeten verdiepen
                                  tip: Onschatbare Klassiekers (NL) af en toe lezen !

                                  Vooruitstrevend Over smaak valt niet te twisten, maar de auto uit de Coverstory van deze uitgave behoort wat mij betreft tot een van de beste ontwerpen uit de g

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door scirocco89 Bekijk Berichten
                                    kan mij eigenlijk niet echt voorstellen dat er veel vraag gaat zijn naar zulks een duur spul...
                                    Artikel uit HLN

                                    Vertrouwen in verkoop
                                    Dit jaar zullen er zo'n 50.000 A1's bij Audi Brussels, het voormalige Volkswagen Vorst, worden gebouwd. Op termijn, wellicht al volgend jaar, worden dat er gemiddeld 100.000. Veel hangt af van het succes van de A1, die vanaf eind augustus zal geleverd worden. Bij Audi heeft men er alle vertrouwen in dat de A1 - die vanaf 15.950 euro te koop zal zijn - vlot zal verkopen. In Duitsland alleen al toonden 100.000 klanten interesse voor de premium stadswagen
                                    Er zal dus rap een wachttijd van meer dan 6 maanden zijn
                                    sigpic

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
                                      Er zal dus rap een wachttijd van meer dan 6 maanden zijn
                                      zoals voor vele andere modellen voordien...
                                      of hoe (opnieuw) een hype te organiseren ?

                                      Comment


                                      • The Competition kit my way.
                                        Last edited by ; 06/04/2011, 22:13.

                                        Comment


                                        • Vandaag langs geweest in het jubelpark en meegereden met de 1.4TFSI, vinnig bakske!
                                          Last edited by Cedrick; 15/05/2010, 16:05.
                                          1982 BMW E28 528i
                                          2013 BMW F31 318d

                                          2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X