Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Leuk, speels, cool, mini-killer, ruimer, totaal nieuw ontwerp en heel herkenbaar Audi. Indien prijs concurrentieel is, dan wordt dit volgens mij een verkoopsucces.
Ik zou echt graag eens de productie versie zien want dat rood model dat we de laatste weken op iedere site zien staan is zo'n full option s-line wat waarschijnlijk het dubbele zal kosten audi kennende.
Ik zou echt graag eens de productie versie zien want dat rood model dat we de laatste weken op iedere site zien staan is zo'n full option s-line wat waarschijnlijk het dubbele zal kosten audi kennende.
Second that! 'k Zou graag es zien hoe ie eruit ziet zonder LED's.
De bruine hierboven is geen s-line, toch heel zeker te pruimen. Opties bij concurrentie zijn evenzeer prijzig... Misschien toch maar aanvaarden dat'm mooi is, hoe moelijk dit ook is
De bruine hierboven is geen s-line, toch heel zeker te pruimen. Opties bij concurrentie zijn evenzeer prijzig... Misschien toch maar aanvaarden dat'm mooi is, hoe moelijk dit ook is
Ben niet zo snel te vinden voor de achterkant. Maar in real life kan dit dikwijls wel meevallen.
2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Comment