Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Honda CR-Z

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Waarom komt de CVT niet naar Europa?????
    Manueel schakelen geraakt toch passé zeg,aub,dat is werken tegenwoordig in een auto,met die files.
    Welke idioot heeft dat beslist bij honda?
    Toch al een kandidaat minder voor een cr-z.

Comment

Ik vind Honda de laatste jaren achteruit boeren. Er zijn wel enkele opflakkeringen geweest (hun eigen diesel,de nieuwe Legend) maar de gouden 5 (sorry, diamante) tijd van de jaren 80 en 90 mis ik echt bij Honda. Ook op gebied van kwaliteit.
      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
        Een maatje groter van velgen en een verlaginske zoals die van Spoon en dat ding kan echt wel mooi zijn
        ja , maar dan wel geen blauwe velgen
        1991 Audi S2 coupe
        2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
          Ik vind Honda de laatste jaren achteruit boeren. Er zijn wel enkele opflakkeringen geweest (hun eigen diesel,de nieuwe Legend) maar de gouden 5 (sorry, diamante) tijd van de jaren 80 en 90 mis ik echt bij Honda. Ook op gebied van kwaliteit.
          Je hebt zeker een punt, maar over de kwaliteit heb je ongelijk. Nog steeds een geweldig kwalitatieve auto waar weinig of geen problemen voorvallen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
            Idd,kwaliteit dat weet ik niet,maar de looks bah!

Comment

De kwalitiet is uiteraard nog boven gemiddeld. Zeker van de "vaste waarde" als de Accord,Legend,.....maar Honda laat zich te veel verleiden tot de speelgoedweg op te slaan en daar durft ook de afwerkingskwaliteit een beetje af te brokkelen. Motorische superieure kwaliteit staat buiten kijf.

Maar waar is de tijd van de Accord Aerodeck,Legend V6 Coupé,CRX VTEC,....maar ook van de Concerto en Civicjes die met hun simpel 1600cc motortjes een half miljoen kilometers liepen en nog veel tweeliters naar huis reden.......
              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

gisteren stond er een zilveren ( zonder garageplaten) op de parking van de gamma in aalst. knap wagentje en een knappe vergelijking met de vroegere crx.
                wimoptiek.be op

Comment

Volgende week vrijdag ga ik naar de avant-premiere bij Ost in Wetteren. Zijn er nog leden van het forum die gaan ?

Christophe

Comment

Ik ben hem vandaag al gaan bekijken, heel mooie wagen en zeer leuke acessoires al beschikbaar

Comment

Vandaag al meegereden.
                      Mooie wagen,zeer stabiele wegligging,vooral in de bochten enorm baanvast,niet uit z'n lood te slaan,vlotte wagen,geen spurtbommetje,daar moet je al in de hogere prijsklasse gaan zoeken,maar het gaat verbazend goed vooruit(pas nieuwe motor)zeker in sportmode,in eco zo dood als een...dus goed te gebruiken als je in de file staat(dus je gaat de eco zeer veel gebruiken).Zeer vlotte schakelbak(gewoon van honda),alhoewel ik liever automaat heb.Ook op de snelweg zeer stabiel,op kasseiweg gereden ook,en verschoten van het comfort,het gemak de cr-z,die kasseistrook nam,dus dat wilt wel iets zeggen over het chassis.
                      Wil je deze wagen vlug,zal je vlug moeten beslissen,de eerste pas in augustus,en die zijn bijna uitverkocht,en het schijnt goed te verkopen.Nu al

Comment

Vanmiddag ook even gaan bekijken bij Honda in Antwerpen: heel knap maar ik had die toch iets groter verwacht. Voor 2 is die ideaal maar de achterbank is onbruikbaar, zelfs voor kleine kinderen is dat niet te doen. Verkoopster vertelde zelf dat het echt een 2-zitter is. Maar voor de rest niets dan lof: best wel ruim voorin, goed uitgerust, goed zittende lederen zetels, ruime koffer, stevig in elkaar, ...

Comment

Vandaag een testrit gaan doen met de nieuwe CR-Z. In de showroom stond er werkelijk een prachtig exemplaar met carbon voorlip en achterlip en ook een zeer kleine spoiler achteraan, leder interieur, zeer mooie 17 inch velgen, navi enz

Catalogusprijs zo samengesteld was 32 000 euro

Ik vind het echt wel een pracht van een auto als je hem een beetje aankleed, maar ik vind hem net iets te traag naar m'n zin

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                            Vandaag een testrit gaan doen met de nieuwe CR-Z. In de showroom stond er werkelijk een prachtig exemplaar met carbon voorlip en achterlip en ook een zeer kleine spoiler achteraan, leder interieur, zeer mooie 17 inch velgen, navi enz

Catalogusprijs zo samengesteld was 32 000 euro

Ik vind het echt wel een pracht van een auto als je hem een beetje aankleed, maar ik vind hem net iets te traag naar m'n zin
                            vandaag al?
                            Ik heb een brief gekregen dat het dit weekend te doen is.
                            Weet alleen nog niet of ik ga kunnen gaan, de kans is groot dat ik de zaterdag in Sint-Niklaas zit.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Op gebied van exterieurdesign was ik onmiddellijk verkocht en ik denk ook dat het wel behoorlijk zal rijden, maar........ dat interieur daar knap ik gewoon op af. Dat doet mij te sterk denken aan starwarstoestanden of van die draagbare radio's van diverse Japanse merken met te véél flikkergehalte .
                              Maar hoe dan ook leuke verschijning in ons soms wat saaie straatbeeld .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chrismir Bekijk Berichten
                                Volgende week vrijdag ga ik naar de avant-premiere bij Ost in Wetteren. Zijn er nog leden van het forum die gaan ?

Christophe
                                Ik ga daar wellicht ook een kijkje nemen morgen. Al is het maar voor het tripje naar daar
                                nls2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                  vandaag al?
                                  Ik heb een brief gekregen dat het dit weekend te doen is.
                                  Weet alleen nog niet of ik ga kunnen gaan, de kans is groot dat ik de zaterdag in Sint-Niklaas zit.

Je kan al een paar dagen testrijden hoor, dit weekend is het groot lanceringsfeest, maar als je met een Itr rijdt, krijg je wat meer gedaan dan anderen

Comment

Net terug van de voorstelling. Was een mooie avond, bij het binnenkomen kregen we een glaasje bubbels (dat steeds werd bijgvuld) en wat hapjes . Beetje naar de huidige modellen zitten kijken want de nieuwe telg zat nog onder een hoes. Katja Retsin kwam dan met veel spektakel de hoes weg nemen van de nieuwe CR-Z. Is echte een mooie wagen met veel accessoires om hem een persoonlijk tintje te geven. Jammer dat er geen middensteun in zit standaard. En op de sport zitten geen electrische spiegels ; regen en licht sensoren dat heb je dan wel op de GT versie. De achterbank eens getest door mijn vrouw, ze is 1m70 en moet haar hoofd buigen wegens te laag. Dus de achterbank is niet bruikbaar.
                                    Persoonlijk vind ik een witte GT met panoramisch dak het mooist. Dat panoramisch dak is in combinatie met lederen zetels vooraan jammer genoeg enkel te verkrijgen bij de GT versie.

Morgen een afspraak gemaakt voor een proefrit.
                                    En breng er wel verslag van uit.

Christophe
                                    Last edited by ; 05/06/2010, 10:00.

Comment

Op de sport heb je wel elektrische spiegels. Enkel niet elektrisch inklapbaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
                                        Op de sport heb je wel elektrische spiegels. Enkel niet elektrisch inklapbaar.
                                        Klopt heb me verkeerd uitgedrukt.

Christophe

Comment

Katja Retsin was wel de moeite inderdaad. En de CR-Z viel ook goed mee
                                          nls2000

Comment

Working...
                                          X