Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Honda CR-Z

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk Berichten
    Blijkbaar heeft Honda het toch weer dik voor elkaar met deze auto. Als de prijs nu nog wat meevalt, dan moet dit een topper worden.
    prijzen in zwitserland , zal niet veel verschillen tov belgie :

Honda CRZ Standard:
    29.900 Swiss francs = 20.532,49 €

Honda CRZ GT plus:
    36.900 Swiss francs = 25.339.43 €
    1991 Audi S2 coupe
    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
      prijzen in zwitserland , zal niet veel verschillen tov belgie :

Honda CRZ Standard:
      29.900 Swiss francs = 20.532,49 €

Honda CRZ GT plus:
      36.900 Swiss francs = 25.339.43 €
      toch nog veel geld, had er toch nog graag 2-3000 euro eraf gezien.

Ook spijtig dat hij niet onder de 115 gr co² zit (of nog beter 105 maar soit)

Comment

Parking op Honda Europe staat al boemvol met deze wagentjes in allerlei kleuren, iemand die een preview wil, moet maar eens gaan kijken. Ze staan vlak aan de omheining, dus niet echt afgeschermd

Comment

Parking op Honda Europe staat al boemvol met deze wagentjes in allerlei kleuren, iemand die een preview wil, moet maar eens gaan kijken. Ze staan vlak aan de omheining, dus niet echt afgeschermd
          En waar is Honda Europe?Wil wel eens gaan zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jupiter Bekijk Berichten
            En waar is Honda Europe?Wil wel eens gaan zien.

In Gent op de kennedybaan (laan) ...

Comment

Vandaag moest ik er toch in de buurt zijn en eens een kijkje gaan nemen. Ik vind hem in het blauw wel speciaal. Rood en wit spreken me ook aan. Hoewel onze civic 2006 in het zwart voor ons het mooist was vind ik de cr-z niet zo mooi in het zwart.

1ste weekend van juni wordt hij in mijn garage voorgesteld ik ga zeker eens kijken. Vind het een zeer mooie wagen. En ondanks het feit dat mijn civic na 4 jaar en 68.000 km nog niet aan vervanging toe is zal het toch wel kriebelen.

Comment

Amai dat zijn er veel.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

19 mei CR-Z producttraining in Frankfurt. Ben benieuwd!

Comment

Wat ik me afvraag, momenteel zitten ze met hun 117 gr co2 uitstoot net boven de 115 gr om van overheidskorting te genieten. Zouden ze dit op de een of andere manier naar omlaag kunnen krijgen om zo alsnog te kunnen genieten van 15% steun?

Christophe

Comment

Ik ben fan, maar ik vind het echt wel veel geld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chrismir Bekijk Berichten
                        Wat ik me afvraag, momenteel zitten ze met hun 117 gr co2 uitstoot net boven de 115 gr om van overheidskorting te genieten. Zouden ze dit op de een of andere manier naar omlaag kunnen krijgen om zo alsnog te kunnen genieten van 15% steun?

Christophe
                        honda zou bvb hem in belgie kunnen homologeren op 155 bandjes

ik ben ook zwaar fan, doet me aan de oude insight denken

chismir van het zonnepanelen-forum zeker ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          honda zou bvb hem in belgie kunnen homologeren op 155 bandjes

chismir van het zonnepanelen-forum zeker ?
                          Zouden ze dan de norm halen van 115 gr co2 uitstoot ?
                          En ja van het zonnepanelen forum

Christophe

Comment

9,5 of zo van nul naar honderd is voor een 124 pk echt goed,je betaalt een pak meer om 2 seconden vlugger je piek te bereiken,plus dat de elektrische aandrijving alleen werkt op trekkracht,en werkt als een soort turbootje,die onderaan in toeren al erg veel power geeft,en dat is zeer goed

Comment

Ik vind het een heel mooi ding geworden, en wil hem zeker met plezier in het straatbeeld zien.
                              2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

Niet slecht, maar optrekken had sneller gemogen imo...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wimke1971 Bekijk Berichten
                                  Niet slecht, maar optrekken had sneller gemogen imo...
                                  bwah wat ben je ermee, op elke hoek van de straat staan flitspalen, 0-50 of 0-70 is al veel interessanter om te weten

Comment

Trekt op niet veel,vanbinnen vind ik hem wel heel mooi.

Comment

Een maatje groter van velgen en een verlaginske zoals die van Spoon en dat ding kan echt wel mooi zijn

Comment

Kan je zoiets chippen door er zwaardere batterijen in te steken?

Comment

de koffer lijkt in mijn ogen op een prius.

Comment

Working...
                                          X