En mijn ouders hebben onlangs in panne gestaan met hun Zafira B facelift 1.7cdti, wat dacht je? EGR klep vaneigens.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Meriva B
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hopla123 Bekijk Berichtenblijkbaar heb jij slechte ervaringen maar ik met mijn meriva heb nog geen van bovenstaande problemen gehad !!!!!!!
rijstijl mmsch een beetje aanpassen !!!!
Dus volgens u zijn alle mensen met klachten (stotteren,schokken )over de 1.7 cdti die ze dan ook nog laten vaststellen door een expert slechte chauffers ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichtenzo ziet ie er dus uit int wit
"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current:Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hopla123 Bekijk BerichtenOp je teentjes getrapt?
Ik zeg enkel dat ik nog nooit problemen heb gehad met mijn 17 cdti .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 125 problems Bekijk BerichtenFijn voor u ,wat mij betreft even goede vrienden !
Zeker weten even goede vrienden
Comment
-
EGR klep is meestal het gevolg van een beetje laks om te springen met bedrijfst°...
Ik heb na 127000km nog géén problemen gehad met de EGR klep (1.9 cdti 120pk), maar ik zet de auto zelden stil met koude motor. Als ik maar een km ver moet, ben ik zo zot om hem eerst netjes warm te rijden....
Eens warm schuw ik zeker de hoge toerentallen niet, mijn wijzer flirt vaak met de rode zone, zeker als ik de autostrade oprij trek ik gewoon tot 5000rpm door, dat houdt alles schoon en hij kan daar echt wel tegen.Last edited by opelfreak; 03/01/2011, 17:13.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenUw water komt in de winter toch nooit op temperatuur?
meer dan 75° haalt ie niet
zelfs niet na een trip van 200km
Ik troost mezelf met de gedachte dat hij warm is alst metertje beweegt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenIddmeer dan 75° haalt ie niet
zelfs niet na een trip van 200km
Ik troost mezelf met de gedachte dat hij warm is alst metertje beweegt
De 1.9 CDTI is ook gewoon een betere motor (ik heb er 2 gehad ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 125 problems Bekijk BerichtenAls je een metertje hebt natuurlijk !!
De 1.9 CDTI is ook gewoon een betere motor (ik heb er 2 gehad ).
Dan is er nog steeds het menu in de BC waar je de watert° kan zienGewoon de knop 'settings' op je radio ingedrukt houden, tot je Tuut hoort. Dan op BC drukken en kan je door verschillende menuutjes gaan, waaronder 1 met de watert°
Comment
-
Ik heb ondertussen met de nieuwe Meriva van mijn schoonouders gereden die ze vorige vrijdag mochten afhalen. Het betreft de Cosmo uitvoering met advantagepakket en nog wat opties in de kleur Pepperdust met als motor de 1.7 CDTI met 110 pk. Niets dan lof mooi afgewerkt, alle toeters en bellen en bolt prima. Goed werk van Opel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk BerichtenHeeft er iemand al met de meriva 1.4i (geen turbo) gereden?
(Serieuze reacties aub)
Hij rijdt zacht, maar is een teleurstelling als je iets of wat van acceleratiegevoel verwacht.
Indien je eens wenst te rijden met 1, kan je eens proberen via Rent a Car.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenJa!
Hij rijdt zacht, maar is een teleurstelling als je iets of wat van acceleratiegevoel verwacht.
Indien je eens wenst te rijden met 1, kan je eens proberen via Rent a Car.
Comment
-
Rent A Car heeft een zeer recente vloot. Astra J (5dr-ST), Meriva B, Insignia, Zafira B,...1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
Comment