Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op www.autoweek.nl zijn ze blijkbaar niet zo zot van het knikje in de raamlijn, en van de suicide-doors. Er heeft daar iemand een aantal shopjes gemaakt:
'k Vraag mij trouwens af of er led's beschikbaar zouden zijn. Op deze foto's denk ik ze niet te zien.. Komt waarschijnlijk doordat ie niet verkrijgbaar is met xenon?
Mooie auto, enkel de suicide doors ben ik niet zo zot van. Is niet zo praktisch met volwassenen lijkt mij. De rare knik in de raamlijn is goed gevonden, voor kleine kinderen. Zo kunnen zij ook meegenieten van het zicht naar buiten .
'k Vraag mij trouwens af of er led's beschikbaar zouden zijn. Op deze foto's denk ik ze niet te zien.. Komt waarschijnlijk doordat ie niet verkrijgbaar is met xenon?
Vorig model was wel verkrijgbaar met xenon, deze dus 99% kans ook
Op die foto's van Rubn zit die knik niet in de achterdeuren ????????????????
Het antwoord:
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN
Op www.autoweek.nl zijn ze blijkbaar niet zo zot van het knikje in de raamlijn, en van de suicide-doors. Er heeft daar iemand een aantal shopjes gemaakt:
Zeer knap, enfin, slechter dan de vorige kon al eigenlijk niet.
Die sikkel in de flank begint na de Insignia en Astra eigenlijk wel al tegen te steken.
Knappe verschijning, die 'bliksem' is leuk gedaan, niet enkel is dat ook in het logo terug te vinden,de kleintjes kunnen ook meegenieten van het zicht naar buiten...
Knappe verschijning, die 'bliksem' is leuk gedaan, niet enkel is dat ook in het logo terug te vinden,de kleintjes kunnen ook meegenieten van het zicht naar buiten...
Nu nog een foto van één met Bi-xenons en LEDs...
Die knik is wel mooi vind ik, maar doet wel heel erg aan Citroën denken, de C4 picasso dan.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ik heb ergens gelezen dat Suzuki een " Merivakiller " gaat maken , er stonden foto's en al bij , kompleet dezelfde wagen met de achterdeuren die ook verkeerd opengaan , en de zelfde knik in de achterdeuren , heeft er dit nog iemand gezien ??????
Ik heb ergens gelezen dat Suzuki een " Merivakiller " gaat maken , er stonden foto's en al bij , kompleet dezelfde wagen met de achterdeuren die ook verkeerd opengaan , en de zelfde knik in de achterdeuren , heeft er dit nog iemand gezien ??????
Tja, de Splash en de Agila zijn ook evenbeelden van elkaar..
Comment