Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse cabriolet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mooi! Al zal een cabrio nooit zo knap zijn als een coupé natuurlijk.
    nls2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
      De 4-deurs vind ik afschuwelijk. De Break is te doen, maar niet meer dan dat. De coupé vind ik dan weer heel knap en deze cabrio zit weer in de categorie van "te doen", wat mij betreft.

Gek hoe eenzelfde basisconcept er in verschillende koetswerkvarianten zo verschillend kan uitzien.

Om de één of andere reden stoort mij hier die uitpuilende achterste wielkasten, meer dan op de 3 andere carrosserieën.

Wat die bizarre aircap betreft: ik wil nog wel eens zien hoeveel mensen een dergelijke cabriolet gebruiken met 4 personen aan boord aan een snelheid waarbij die windturbulentie stoort. Dat doe je dan toch alleen maar als je wat gaat pavaneren op één of andere modieuze avenue in Cannes of op de Place m'as-tu-vu in Knokke? Wil je dan gezien worden met zo'n uitgeklapte johnny-spoiler op je voorruit?
      Doet me wat denken aan die Amerikaanse pick-ups van de seventies met een oranje zonnescherm boven de voorruit (ik vind er niet direct een foto van op google)
      Op lage snelheden gebruik je dat ding niet eh.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
      2012-...
      '07 BMW 118d

Comment

Live @ Dubai Motor Show:

Bron: [auto.scol.com.cn]
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

En zo'n zalig kleurtje!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
          2012-...
          '07 BMW 118d

Comment

²²²²²

Comment

E-klasse Cabriolet live @ Detroit:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

[www.autoblog.com]

Comment

Mercedes E 350 CGI Cabriolet

Hoe fijn een cabriolet ook is, op de achterbank zitten is bij snelheden boven 50 kilometer per uur niet zo aangenaam. Mercedes-Benz zegt voor dit probleem nu met het Aircap-systeem op de E-klasse Cabriolet het ei van Columbus te hebben.

Enkele weken geleden mochten we de E-klasse Cabriolet al bewonderen bij de importeur, in een zwarte doos met een bewaker voor de deur. Hier onder de Italiaanse zon lukt het Mercedes-Benz weer om bewondering te wekken bij het internationale journaille.
                  De E-klasse Cabriolet geldt als de opvolger van de CLK Cabriolet, die echter een flink stuk kleiner was. Onze testauto heeft een 292 pk sterke V6 met directe inspuiting onder de kap, die de E Cabriolet behoorlijk sportief maakt. Hij ligt dichterbij het asfalt dan de sedan, en dat merk je in de bochten. De 70 kilogram extra ten opzichte van de coupé voel je nauwelijks.

Comment

Mercedes E350 CGI Cabriolet

Comment

Should I buy one
                      Those tempted by the E-class cabriolet’s impressive combination of style, luxury, performance and refinement should be warned. Some of the engine and gearbox combinations available at launch won’t be offered for long before being replaced by newer and more efficient units.

Not that this is likely to make much difference to the new German open-top’s sales prospects, I suspect. As a fashion statement for the in-crowd, it doesn’t get much better than this.

Complete rij-impressie: [www.autocar.co.uk]

Comment

Comment

Working...
                        X