Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
    De GTI van mezelf heb ik al langs de A3 van een vriend gezet, en ik moet zeggen de GTI doet er zeker niet voor onder... Waren zijn woorden ook...

Generatie 6 zou qua interieur gelijk staan met de A3...
    Ik heb al in een 6 GTI gezeten bij de dealer, en ik prefereer toch nog altijd het interieur van mijn A3. Al ben ik mss wel bevooroordeeld

Comment

Waarom hebben ze niet gekozen voor die 5 cilinder turbo uit de Audi TT-RS?
      Dit zou toch leuker zijn voor diegenen die de V6 missen i.p.v. die verder opgepepte 2.0

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
        Waarom hebben ze niet gekozen voor die 5 cilinder turbo uit de Audi TT-RS?
        Dit zou toch leuker zijn voor diegenen die de V6 missen i.p.v. die verder opgepepte 2.0
        Past dat ding in het vooronder van een Golf, zonder al te veel aanpassingen that is ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Ik heb al in een 6 GTI gezeten bij de dealer, en ik prefereer toch nog altijd het interieur van mijn A3. Al ben ik mss wel bevooroordeeld
          hehe inderdaad, is ook deels persoonlijke voorkeur en smaak ...
          Beiden zijn echt wel degelijk vanbinnen

Comment

Wat prijs zouden ze er dan niet moeten aanhangen als ze die 5 cilinder erin moesten duwen... Dan ga je al in gevaarlijk vaarwater zitten bij vennoot Audi eh!!!!

Comment

Voor de mensen die hier commentaar hebben op het interieur van de golf R, ga dan maar eens in de focus RS zitten, plastic schettert in je ogen. Terwijl het interieur van de golf toch relatief mooi afgewerkt is en als je eventueel de recaro zetels toevoegt, zit je toch in een vrij exclusief interieur...

De golf R is van zelfsprekend duurder of de gti, het is een compleet andere wagen, dus vind ik het maar normaal... 'k weet niet waarom er daar moet over gediscusieerd worden!Al is het wel een feit wanneer je de GTI goed aankleed dat je in de buurt komt van de golf R...

Ohja moest het nog niet opgevallen zijn, ik ben fan van de R, van de GTI trouwens ook
              Last edited by ; 19/09/2009, 18:10.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten
                Voor de mensen die hier commentaar hebben op het interieur van de golf R, ga dan maar eens in de focus RS zitten, plastic schetterd in je ogen. Terwijl het interieur van de golf toch relatief mooi afgewerkt is en als je eventueel de recaro zetels toevoegt, zit je toch in een vrij exclusief interieur...

De golf R is van zelfsprekend duurder of de gti, het is een compleet andere wagen, dus vind ik het maar normaal... 'k weet niet waarom er daar moet over gediscusieerd worden!Al is het wel een feit wanneer je de GTI goed aankleed dat je in de buurt komt van de golf R...

Ohja moest het nog niet opgevallen zijn, ik ben fan van de R, van de GTI trouwens ook
                ik ben ook een fan
                nog altijd geen klagen gehad van men gti

Comment

Valt redelijk mee maar de velgen kunnen mij niet bekoren. Het lijkt wel een flauw afkooksel van het nieuw model RS6 velgen van Audi. Audi velgen steek je niet op een VW of een Seat. Dat heeft iets van wel willen maar niet kunnen.

Comment

hehe hier ook nog geen klagen...

Comment

Mooie wagen , ik ben van plan dezelfde maar dan in dieselversie 1.6 tdi 90pk aan te kopen. Een zeer degelijke kleine gezinswagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                        De GTI van mezelf heb ik al langs de A3 van een vriend gezet, en ik moet zeggen de GTI doet er zeker niet voor onder... Waren zijn woorden ook...

Generatie 6 zou qua interieur gelijk staan met de A3...
                        Ik heb momenteel zelf een A3 1.9 TDI en het interieur van de Golf 6 is inderdaad minstens even ruim en beter afgewerkt dan dat van mijn A3. Mijn vroegere Toyota Corolla reed minstens even goed trouwens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                          Mooie wagen , ik ben van plan dezelfde maar dan in dieselversie 1.6 tdi 90pk aan te kopen. Een zeer degelijke kleine gezinswagen.
                          dwazen gast gij e...
                          ge hebt een iq lager dan 12 volgens mij

Comment

beter afgewerkt dan dat van mijn A3

Comment

Man 200 posts van alleen dieje zever, hebde gij geen andere hobby's???

Comment

Pff in het begin was het nog grappig.....

Comment

Reageert er dan niet op, dan heeft zijn post weinig nut

En ik vind het interieur van mijn Golf VI Highline ook mooier dan de A3. Maar dat is gewoon persoonlijke smaak é.
                                  Een golf 6 Trendline vind ik op de ballen trekken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                                    Reageert er dan niet op, dan heeft zijn post weinig nut

En ik vind het interieur van mijn Golf VI Highline ook mooier dan de A3. Maar dat is gewoon persoonlijke smaak é.
                                    Een golf 6 Trendline vind ik op de ballen trekken.
                                    Mannekes mannekes vergeet niet de A3 loopt ook alweer een tijdje mee en de Golf IV is nog zo jong model. Daarbij is de A3 volgens mij nog een tikkeltje meer qua klasse en dus daarop gebaseerd en golf meer op het sportievere vlak, niet?
                                    2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                                    2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                                    2014 Opel Astra OPC
                                    2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk Berichten
                                      Mannekes mannekes vergeet niet de A3 loopt ook alweer een tijdje mee en de Golf IV is nog zo jong model. Daarbij is de A3 volgens mij nog een tikkeltje meer qua klasse en dus daarop gebaseerd en golf meer op het sportievere vlak, niet?
                                      De Golf is sportiever als de vorige versie, maar om hem "sportief" te noemen, dat vind ik er wat over, er zijn veel sportiever ogende autotjes die eveveel kosten.
                                      Bij audi betaal je ook een beetje de naam mee denk ik. Maar de kwaliteit in de laatste Golf moet momenteel niet onderdoen voor de Audi A3 vind ik.
                                      De audi A3 heeft volgens mij een meer brutere uitstraling langs buiten, terwijl de Golf meer allround type is voor zowel jonge als oudere mensen. beetje de centrale gezinswagen met genoeg power om ff sportief te doen als je zin hebt. Dit kan de Audi ook natuurlijk, maar ik blij erbij dat de Audi meer "mannelijk" is en dus minder algemeen.

En wat is er momenteel meer klasse aan de Audi A3 dan aan de Golf? graag wat meningsverduidelijking...

Comment

• De badge

Afwerkingskwaliteit, materiaalkeuze, algemene look interieur, .. ik vind het nog altijd een verschil dat in het voordeel van de A3 spreekt. Wat ook wel mag, gezien de meerprijs.

Comment

Working...
                                        X