Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
    Een wereld van verschil: ik had dezelde twijfels... tot na een testrit:

2.7 voorwielaandrijver is een goeie reismobiel: maar bij snelle rijstijl snuffelt ie met zijn neus over heel de breedte van de weg. Net een stofzuiger.

Haha, daar kan ik volledig inkomen, zelfs bij een 163pk 2.0 Tdi moet je met 2 pollekes het stuur vast houden als je vol gas vertrekt, kan je nagaan wat dat bij een 2.7 is

Comment

2.7 voorwielaandrijver is een goeie reismobiel: maar bij snelle rijstijl snuffelt ie met zijn neus over heel de breedte van de weg. Net een stofzuiger.
      3.0 quattro is een sportmachine...lijkt een beetje op een achterwielaandrijver en stuurt zooooooooo veel scherper een echt plezier.No offence voor de voorwielaandrijvers hier, maar als je t niet uitgeprobeerd hebt kan je ern niet over meepraten.

BTW voor 45.000€ is deze te koop. Net 1 jaar en 22000km. Proefrit geen probleem (ben trouwens ook WVL)
      Eén proefrit met een 3.0 TDI en je bent verkocht!

Maar een voorwielaandrijver vraagt dosering van het gaspedaal, dat is alles. Ik heb proefritten gedaan met de 3.0 manueel, de 2.7 multi voorwiel en de 2.0 tfsi quattro. Ik neem graag bochten en als je de bocht goed aansnijdt, blijft ie als een trein zijn spoor volgen (voorwielaandriijving). We moeten hier nu ook weer niet gaan overdrijven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
        Wat heeft dat daar mee te maken?
        2.7tdi 163 Pk = 1250€
        3.0tdi = 5000€

Comment

• Als je dan toch wil dieselen, doe het dan goed. 3.0 TDI, omdat het een wereld van verschil is met de 2.7.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
            2.7tdi 163 Pk = 1250€
            3.0tdi = 5000€

Als je de 2.7 TDI van 163pk neemt mag je ook de 3.0 TDI van 211pk nemen, anders is het niet fair

2.7 TDI 163pk = €1.250
            2.7 TDI 190pk = €2.500
            3.0 TDI 211pk = €2.500
            3.0 TDI 240pk = €5.000

Comment

3.0 quattro is een sportmachine...lijkt een beetje op een achterwielaandrijver en stuurt zooooooooo veel scherper een echt plezier.No offence voor de voorwielaandrijvers hier, maar als je t niet uitgeprobeerd hebt kan je ern niet over meepraten.

BTW voor 45.000€ is deze te koop. Net 1 jaar en 22000km. Proefrit geen probleem (ben trouwens ook WVL)
              Als dit nu een zwarte was geweest, ik had hem gekocht (en ook WVL)!

Last edited by dbaser; 29/09/2009, 09:41.
              2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
              2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                Haha, daar kan ik volledig inkomen, zelfs bij een 163pk 2.0 Tdi moet je met 2 pollekes het stuur vast houden als je vol gas vertrekt, kan je nagaan wat dat bij een 2.7 is
                Zondag testrit gedaan van een uur met een 2.0 Tdi 163 pk.

Ben toch wat teleurgesteld in de auto. Wagen gaat inderdaad van rechts naar links als je vlot optrekt (ik spreek dan nog niet van vertrekken als een zot).

Bovendien toch enorm gevoelig aan groeven van banden in het wegdek. Stuur goed vasthouden is inderdaad de boodschap.

Het gereden voertuig had 18" velgen, hier en daar wat opties zoals pack intenso plus, parkeersensoren voor en achter, zwarte dakhemel, lounge pack, 12000 km, ingeschreven in juni 2009 te koop voor een slordige 44.000 EUR.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Als je de 2.7 TDI van 163pk neemt mag je ook de 3.0 TDI van 211pk nemen, anders is het niet fair

2.7 TDI 163pk = €1.250
                  2.7 TDI 190pk = €2.500
                  3.0 TDI 211pk = €2.500
                  3.0 TDI 240pk = €5.000
                  bij de 240pk géén chiptuning nodig en volledige garantie blijft bewaard. Grip in overvloed , remmen aangepast aan vermogen.

Eigenlijk heb ik, met uitzondering van de porsche, nog nooit zo'n fantastische machine gehad. (en het zijn er nochtans al een heel regiment...).

En Caimo.. verkoop eens ne witte aan bovenstaande zwartrijder...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
                    Zondag testrit gedaan van een uur met een 2.0 Tdi 163 pk.

Ben toch wat teleurgesteld in de auto. Wagen gaat inderdaad van rechts naar links als je vlot optrekt (ik spreek dan nog niet van vertrekken als een zot).

Bovendien toch enorm gevoelig aan groeven van banden in het wegdek. Stuur goed vasthouden is inderdaad de boodschap.

Het gereden voertuig had 18" velgen, hier en daar wat opties zoals pack intenso plus, parkeersensoren voor en achter, zwarte dakhemel, lounge pack, 12000 km, ingeschreven in juni 2009 te koop voor een slordige 44.000 EUR.

De onze voor 45K met 22k en full-full option... hoe kun je daar nu nog aan twijfeelen;

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                      2.7tdi 163 Pk = 1250€
                      3.0tdi = 5000€

Je quote hiervoor insinueerde wel iets heel anders

Comment

De onze voor 45K met 22k en full-full option... hoe kun je daar nu nog aan twijfeelen;
                        Ruilen tegen een A3 Sportback 1.8 TFSI?

Comment

• Audi A5

Lijkt precies op die v mij. Enkel de gril v S5 niet en andere 20'' van OZ-racing...

Comment

Voila, beter had ik het niet kunnen zeggen.

Comment

• Detailling na protech behandeling

Hallo

Ik heb een protech behandeling gedaan voor mijn quartz grijze audi a5,

maar er zitten nu wat krasjes op de lak die ik weg wil laten werken d.m.v. een detailling bedrijf (inclusief waxen)

Gaat dit niet ten koste van mijn protech behandeling?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiprocop Bekijk Berichten
                                Hallo

Ik heb een protech behandeling gedaan voor mijn quartz grijze audi a5,

maar er zitten nu wat krasjes op de lak die ik weg wil laten werken d.m.v. een detailling bedrijf (inclusief waxen)

Gaat dit niet ten koste van mijn protech behandeling?
                                bij protech laten wegwerken

Comment

• Mn A5 is verlaagd sedert vandaag & ben echt tevreden van het resultaat

Later volgt een volledige foto-shoot.

Grtz.
                                  Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                    Mn A5 is verlaagd sedert vandaag & ben echt tevreden van het resultaat

Grtz.
                                    Nick
                                    Zo staat hij dus perfect!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                      Mn A5 is verlaagd sedert vandaag & ben echt tevreden van het resultaat

Grtz.
                                      Nick
                                      knap man, gij zijt rustig en goe bezig he, elke maand een modje

Ik zou beter niet op dit forum zitten, de mijne is ne firma leasebak, mag er dus eigenlijk ook niet veel aan veranderen, ik ben nu al in de grijze zone bezig pfffffff! Heb je die H&R veren trouwens zelf gestoken? En is er nadien dan geen heruitlijning vereist?

Edit: heb in je eigen topic al gelezen dat je hem binnen hebt gedaan, snap ik ook wel, veel te gevaarlijk dat er zo eentje in je gezicht springt!
                                      Last edited by ; 29/09/2009, 21:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                                        knap man, gij zijt rustig en goe bezig he, elke maand een modje

Ik zou beter niet op dit forum zitten, de mijne is ne firma leasebak, mag er dus eigenlijk ook niet veel aan veranderen, ik ben nu al in de grijze zone bezig pfffffff! Heb je die H&R veren trouwens zelf gestoken? En is er nadien dan geen heruitlijning vereist?
                                        Thnx @ iedereen voor de positieve reply

Ik heb dat niet zelf gestoken hoor , dat is enorm veel werk bij een A5, vooral vooraan.

En mn wagen is achteraf natuurlijk terug uitgelijnd. Geleverd met goca-attest en validatieverslag.

Grtz.
                                        Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
                                          Eén proefrit met een 3.0 TDI en je bent verkocht!

Maar een voorwielaandrijver vraagt dosering van het gaspedaal, dat is alles. Ik heb proefritten gedaan met de 3.0 manueel, de 2.7 multi voorwiel en de 2.0 tfsi quattro. Ik neem graag bochten en als je de bocht goed aansnijdt, blijft ie als een trein zijn spoor volgen (voorwielaandriijving). We moeten hier nu ook weer niet gaan overdrijven...
                                          Volledig mee eens,dit geldt evengoed voor een AWD.
                                          Natuurlijk quattro,dat is nog wat anders.
                                          Eens een testritje doen met het Audi drive select systeem,veel minder last van torque steer!

Comment

Working...
                                          X