Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
    Vag Com Diagnose Systeem
    En wat doet dat met de auto?

Comment

• Ik begin meer en meer A5'n te zien waarvan links of rechts een led van koplampen niet meer werkt? De lijn is dus onderbroken. Valt echt op, gekend probleem?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
        Prestaties metingen
        0-100 km/h
        0-400m sprint
        Last edited by Br3cht; 26/08/2009, 11:14.

Comment

Al paar keer aan bod gekomen op het forum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk Berichten
            Ik begin meer en meer A5'n te zien waarvan links of rechts een led van koplampen niet meer werkt? De lijn is dus onderbroken. Valt echt op, gekend probleem?
            Nog nooit tegengekomen, en zie er ook wel veel rijden.

Comment

De drager heeft géén invloed, je kunt ook uw MP3 in een hoge kwaliteit gaan "ophalen" want bij een bitrate van 256 kbps verschilt de kwaliteit nauwelijks hoorbaar van een CD.
              De voor deze standaard geldende bitrates zijn een veelvoud van 32 of 64 kbps: 128, 160, 192, 256, 320 kbps.

Een USB-stick of Harddisk is "iets" universeler dan een SD-kaart maar als je daarmee overweg kan (dus auto <-> cardreader-pc) is dit natuulijk géén probleem.

USB kun je overal gebruiken, voor een SD kaart heb je een cardreader nodig... wat niet overkomelijk is.

up to you
              Idd, veel mensen maken de fout van mp3'tjes te downloaden van 192kbit of minder, no wonder dat het dan slecht, iel en blikkerig klinkt een minimum is 256kb, ik probeer altijd voor 320kbs te gaan.

Euh ik heb MMI (intenso plus) + B&O sound systeem, ik hoop dat ik die 2 SD slotjes heb, anders ga ik het me serieus beklagen dat er geen AMI opzit!

Comment

• Het is niet altijd evident om illegale MP3's te vinden van 256kbit of meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Het is niet altijd evident om illegale MP3's te vinden van 256kbit of meer

nu best terug on topic, anders gaan de moderatoren zeuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk Berichten
                    Ik begin meer en meer A5'n te zien waarvan links of rechts een led van koplampen niet meer werkt? De lijn is dus onderbroken. Valt echt op, gekend probleem?
                    Ik ook nog nooit tegengekomen en doe ook wel veel baan en zie er veel rijden.
                    Gisteren wel een zwarte A5 tegengekomen waarbij de LED's opvallend zacht brandden, zeker niet op z'n felst. Was alsof er daar toch iets mankeerde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                      Ik ook nog nooit tegengekomen en doe ook wel veel baan en zie er veel rijden.
                      Gisteren wel een zwarte A5 tegengekomen waarbij de LED's opvallend zacht brandden, zeker niet op z'n felst. Was alsof er daar toch iets mankeerde.
                      Daar zie ik idd ook veel verschil in, soms doen je ogen ervan pijn (fel witblauw), en soms is het echt meer gedimd, misschien dat dat na 1 jaar al afneemt ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                        Idd, veel mensen maken de fout van mp3'tjes te downloaden van 192kbit of minder, no wonder dat het dan slecht, iel en blikkerig klinkt een minimum is 256kb, ik probeer altijd voor 320kbs te gaan.

Euh ik heb MMI (intenso plus) + B&O sound systeem, ik hoop dat ik die 2 SD slotjes heb, anders ga ik het me serieus beklagen dat er geen AMI opzit!
                        dan zitten er 2x SD kaartjes in en 6x cd lader maar géén AMI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Het is niet altijd evident om illegale MP3's te vinden van 256kbit of meer
                          Vind je dat?

Comment

Daar zie ik idd ook veel verschil in, soms doen je ogen ervan pijn (fel witblauw), en soms is het echt meer gedimd, misschien dat dat na 1 jaar al afneemt ofzo
                            neen, dat is wanneer de lichtstand op
                            - off staat = is het minder fel
                            - auto staat = is het feller

Comment

neen, dat is wanneer de lichtstand op
                              - off staat = is het minder fel
                              - auto staat = is het feller
                              idd te maken met de dimlicht stand maar bij mij branden ze altijd fel (VCDS)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                idd te maken met de dimlicht stand maar bij mij branden ze altijd fel (VCDS)
                                hoe feller, hoe liever é want dan gaan ze allemaal uit de weg als je aankomt

Comment

hoe feller, hoe liever é want dan gaan ze allemaal uit de weg als je aankomt
                                  of beginnen ze extra-traag te rijden waar je niet kan inhalen, alleen om je te pesten blijkbaar, want ze kunnen u moeilijk niet zien...

Comment

• led achterlichten

Oorspronkelijk geplaatst door Pazze Bekijk Berichten
                                    deze week led-achterlichten laten plaatsen,
                                    gsm foto's, één van de dagen volgen beter foto's.
                                    Ik zie dat je je achterlichten hebt vervangen door led exemplaren. Mag ik vragen hoeveel dit heeft gekost en zijn er aanpassingen nodig?

Gr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
                                      Mag ik vragen hoeveel dit heeft gekost en zijn er aanpassingen nodig?
                                      Dat kost 729 euro + kosten voor het opsturen
                                      Er zijn aanpassingen nodig, maar er zit iets bij dat je even op de wagen moet aansluiten en het maakt de nodige aanpassingen.

Je begint ook al 2de hands LED achterlichten te vinden, voor 350 € ... maar ja, dan moet je nog is de aangepaste kabels en dat codeer-ding hebben, dat kost ook €250 ... en 2 keer port betalen ook. Kan je al beter voor volledig nieuwe gaan.
                                      Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

Ik heb ook intenso plus en heb 2 SD slots

Comment

Het is wel een feit dat ledlampjes in het begin feller licht geven dan na een half jaar of iets langer, daarna blijft min of meer constant.

Comment

Working...
                                          X