Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind'm persoonlijk echt knap. De voorkant ietsje minder, doet zoals gezegd een beetje aan als een NSX-revival ofzo, maar het profiel en de achterkant
Nice one!
omg Fucking vet! Ben nog niet helemaal overtuigd van de achterkant, lijkt een beetje Japanese plastic tuning te zijn, maar de rest is dik in orde. En die specs, wat een beest!
Ik vind deze zowel wat betreft design als technisch echt een mijlpaal. Vernieuwend en gedurfd exterieur, maar toch trouw aan het merk.
Omdat het design zo vernieuwend is, gaat de 430 nu wel sterk verouderd lijken, wat minder het geval was bij de 360. Dus over een jaartje een 430 voor 80K ... (onder het motto, straffe en op weinig gebaseerde uitspraken)
'k Vind 'm gigantisch zalig. Ziet er echt uit als een racing chassis met daarover een zo minimalistisch mogelijk en vooral zuiver form follows function kleedje. 'Ie ziet er zo purposeful uit, niks franjes : gemaakt om te speren. "Een kleine Enzo" las ik hier ergens, 'k heb ook wel dat gevoel.
Fantastisch ogende kar. En qua rijden zal dat ook wel snor zitten, me dunkt.
Comment