Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• OK, geen A4, maar wel een mooi beeld van de velg:

Of zwart: (OK, alweer geen B8, maar daarom niet minder mooi...en dat is ook ironie...)

Comment

• [QUOTE=MMVV;3900067]Hier en daar een beetje ironie kan nooit geen kwaad hé... was de bedoeling grappig over te komen, maar is niet echt gelukt zie ik...

Soit: zal dan maar proberen een positieve bijdrage te leveren op uw vraag:

Ik zat nog maar aan mijn tweede tas koffie van de dag, mijn humor moet dan nog wakker worden ;-)

Deze foto's helpen mij inderdaad een stuk vooruit. Alhoewel, doet mij nog meer twijfelen of dat mooi is op een donkere kleur. Straks wat photoshoppen.

Thanx.

Comment

• [QUOTE=mickster;3900107]
        Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
        Hier en daar een beetje ironie kan nooit geen kwaad hé... was de bedoeling grappig over te komen, maar is niet echt gelukt zie ik...

Soit: zal dan maar proberen een positieve bijdrage te leveren op uw vraag:

Ik zat nog maar aan mijn tweede tas koffie van de dag, mijn humor moet dan nog wakker worden ;-)

Deze foto's helpen mij inderdaad een stuk vooruit. Alhoewel, doet mij nog meer twijfelen of dat mooi is op een donkere kleur. Straks wat photoshoppen.

Thanx.
        Dan zal ik u ook niet kunnen helpen met de foto's van mijn vehikel waarschijnlijk... is een witte A4 avant met antraciet velgen (wel geen RS4' , zag die een beetje teveel...), anders zie eens: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=40051

Comment

• [QUOTE=MMVV;3900133]
          Oorspronkelijk geplaatst door mickster Bekijk Berichten

Dan zal ik u ook niet kunnen helpen met de foto's van mijn vehikel waarschijnlijk... is een witte A4 avant met antraciet velgen (wel geen RS4' , zag die een beetje teveel...), anders zie eens: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=40051
          Super mooie auto maar ik denk dat die antraciet velgen vooral mooi zijn onder lichte kleuren. Bij jou auto past dat perfect.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mickster Bekijk Berichten
            Hallo,

Ik heb mijn nieuwe A4 Avant besteld maar twijfel nog wat over de velgen. De auto die ik besteld heb is lavagrijs met chormen dakrailing en vensteromlijsting.

Eerst was ik overtuigd van de New RS4 velg maar ik twijfel een beetje omdat die antriciet grijs is (gaat dat wel mooi zijn met de chromen accenten van de wagen). Eventueel dacht ik nog aan de S8 of anders de de gewone 5 spaaks velg.

Heeft iemand ervaring met die New RS4 velg, of eventueel foto's.

Alvast bedankt.
            Inderdaad die RS4 velgen zie je enorm veel, maar ik vind ze daarom niet minder mooi.
            De velgen van de TT RS en de A5 RS in titanium vind ik ook zeer mooi en deze zie je (voorlopig) niet veel.
            Zouden deze OEM verkrijgbaar zijn voor A4 B8 ? of enkel imitatie?
            Kan er iemand deze velgen eens fotochoppen onder een zwarte A4 avant?

Comment

• Yes

Vandaag een telefoontje van de dealer (ook vriend) gekregen .
              De wagen was reeds dinsdag in prod gegaan in plaats van 26/02/2010.
              Normaal zou em volgende week al bij mijn dealer aankomen zodat ik ergens in midden van 2 de week maart kan rondbollen .
              Nu maar bidden

Comment

• Gefeliciteerd ! Nog slechts enkele nachtjes slapen.
                Mijne staat nog steeds op prod. week 14, hopelijk schuiven ze ook een beetje naar voren op ?!
                Ik heb toch maar geen aanpassingen meer gedaan, betrouw het niet .
                Audi A4 B8 Berline 2.0 TDI Multitronic
                Audi 100 C4 2.3E

Comment

• op de mijne 4 maand moeten wachten, maar het is het méér dan waard. 't Is een droom om er mee rond te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door haghibardio Bekijk Berichten
                    op de mijne 4 maand moeten wachten, maar het is het méér dan waard. 't Is een droom om er mee rond te rijden.
                    We want pics !! :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk l Bekijk Berichten
                      Toch nog iets vergeten zeker bij mijn bestelling: had zo graag het lichtpakket gehad !
                      Ik weet niet of het mogelijk is dit nu nog te veranderen, productieweek is al gekend (14) en anderzijds weet er iemand of dit inpact kan hebben op de leveringstermijn als je iets wijzigd ?
                      Ik vrees dat ik nog iets over het hoofd gezien heb; in de uitgebreide folder staat er als optie: aluminiumlook interieur !? Heb ik niet genomen. Wil dat dan zeggen dat de uitstroomopeningen van de verluchting/verwarming zwart-zwart zijn ??? Ook een volledig zwarte knop van de verlichting ? Thx voor reacties !
                      Audi 100 C4 2.3E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nuvolari Bekijk Berichten
                        We want pics !! :-)
                        die komen eraan ; Nu eventjes te druk met het rondrijden met de wagen

Comment

• Ik vrees dat ik nog iets over het hoofd gezien heb; in de uitgebreide folder staat er als optie: aluminiumlook interieur !? Heb ik niet genomen. Wil dat dan zeggen dat de uitstroomopeningen van de verluchting/verwarming zwart-zwart zijn ??? Ook een volledig zwarte knop van de verlichting ? Thx voor reacties !
                          Nee hoor. Standaard heb je "Micrometallic Platina" als inleg. Dit is een soort zilver/grijs. Indien je iets meer wilt betalen dan kun je voor "Aluminium Hologram kiezen"....
                          Last edited by ; 26/02/2010, 21:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cbriers Bekijk Berichten
                            Garage vandaag nog eens gebeld, de initiële leverdatum van eind februari zal niemeer lukken . Dat hadden we natuurlijk wel verwacht, laat ons hopen dat het niet te lang meer duurt.

Gisteren met iemand gesproken die verkoper kent van andere audi garage, volgens hem mogen degenen die eind januari een A4 besteld hebben wachten tot december (afh van motorisatie en opties natuurlijk) .

Ofwel is de productielijn van audi te klein, ofwel verkopen ze als zoete broodjes .
                            Ik heb mijn Audi A4 Avant besteld eind januari, en de dealer heeft mij gisteren nog eens bevestigd dat de productiedatum nog op half april staat.
                            Laten we hopen dat dit zo blijft!

Comment

• Ja, weet ik. Maar dat gaat over de inlegplaatjes in dashboard, deuren en middenconsole.
                              Ik had het over de omlijsting van de verluchtingsroosters, schakelaars ed ?
                              Iemand ?
                              Audi 100 C4 2.3E

Comment

• zonder de extra optie wat de inleglijsten betreft, zijn de verluchtingsopeningen ook met een chroomkleurig biesje afgewerkt (als ik me niet vergis).
                                Ik heb opnieuw voor alu-hologramme gekozen, maar vind dat ook daar er een stevige vermindering is tov de A4 B7: daar was toen een volledige lijst van aan de lichtschakelaar links tot helemaal rechts, de asbakjes vooraan en achteraan had dezelfde afwerking.
                                Bij de B8 blijft zelfs met de optie alu-hologramme de afwerking rondom de lichtschakelaar in zwart plastic, de zilveren omlijsting rond het MMI-scherm blijft plastic, de asbakjes zijn zwart plastic. Het enige wat ongeveer gebleven is, is de prijs. Wil gerust eens een fotootje plaatsen ter illustratie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                                  zonder de extra optie wat de inleglijsten betreft, zijn de verluchtingsopeningen ook met een chroomkleurig biesje afgewerkt (als ik me niet vergis).
                                  Ik heb opnieuw voor alu-hologramme gekozen, maar vind dat ook daar er een stevige vermindering is tov de A4 B7: daar was toen een volledige lijst van aan de lichtschakelaar links tot helemaal rechts, de asbakjes vooraan en achteraan had dezelfde afwerking.
                                  Bij de B8 blijft zelfs met de optie alu-hologramme de afwerking rondom de lichtschakelaar in zwart plastic, de zilveren omlijsting rond het MMI-scherm blijft plastic, de asbakjes zijn zwart plastic. Het enige wat ongeveer gebleven is, is de prijs. Wil gerust eens een fotootje plaatsen ter illustratie
                                  Thx. voor de info.
                                  Ik ben er ondertussen uit denk ik.
                                  Als je de standaard inleglijsten kiest zoals ik, vallen de aluaccenten op de roosters links en rechts, op de lichtschakelaar ed. weg ! Enkel nog rond het centraal verluchtigsrooster !
                                  Weer typisch Audi !!
                                  Volgende keer als ik er een bestel maak ik een studie met alles er op en er aan
                                  Audi 100 C4 2.3E

Comment

• Heeft er iemand ervaring met een carkit in te bouwen na levering?

Ik heb een Audi A4 B8 MJ2010 met MMI 3G, (Kleurendisplay, GPS met HD enz).

Echter heb ik indertijd niet gekozen voor de bluetooth optie omdat deze nog 800+ euro stond en dat je op een 2G deze gemakkelijk achteraf kon inbouwen.

Nu de basis bluetooth kit rond de 350 euro staat ging ik mij eens informeren bij mijn garage maar blijkbaar is dit met een 3G niet zo gemakkelijk om een originele Audi carkit in te bouwen daar dat deze zelf nog niet te verkregen is als onderdeel voor achteraf inbouw. Volgens mijn garagist.

Hij stelt nu voor om een Parrot te installeren die volledig geïntegreerd is met de MMI 3G, dus ook via de Tel knop en weergave van de contacten op het display.

Heeft er iemand zo'n carkit nadien laten inbouwen?

Comment

• Gisteren nog eens langs de dealer geweest om te horen of hij al iets van leveringsdatum wist.

Ik heb hem 9januari besteld en er werd toen gezegd week 10, dit is ondertussen al week 13 geworden en nog NIET bevestigd .

Hij wist me ook te vertellen mensen die nu zouden bestellen al tot augustus mogen wachten...

Ik hoop zo snel mogelijk op een bevestiging want het JEUKT zeneeeej

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pietervdb Bekijk Berichten
                                        Heeft er iemand ervaring met een carkit in te bouwen na levering?

Ik heb een Audi A4 B8 MJ2010 met MMI 3G, (Kleurendisplay, GPS met HD enz).

Echter heb ik indertijd niet gekozen voor de bluetooth optie omdat deze nog 800+ euro stond en dat je op een 2G deze gemakkelijk achteraf kon inbouwen.

Nu de basis bluetooth kit rond de 350 euro staat ging ik mij eens informeren bij mijn garage maar blijkbaar is dit met een 3G niet zo gemakkelijk om een originele Audi carkit in te bouwen daar dat deze zelf nog niet te verkregen is als onderdeel voor achteraf inbouw. Volgens mijn garagist.

Hij stelt nu voor om een Parrot te installeren die volledig geïntegreerd is met de MMI 3G, dus ook via de Tel knop en weergave van de contacten op het display.

Heeft er iemand zo'n carkit nadien laten inbouwen?

Beste,

Ik had gevraagd dit type in te bouwen www.fiscon-mobile.eu
                                        maar het kan nog niet met de nieuwe 3G, is nog beveiligd!
                                        zou binnen een 2 à 3 maand wel inbouwbaar zijn en via het MMI te bedienen zijn.
                                        ik heb men wagen nu een goeie week A4 avant 136pk zalig rijden!
                                        maar ik mis wel de carkit, ben zeer veel op de weg en heb nu spijt dat ik het niet mee besteld heb...
                                        Parrot was in men vorige wagen Golf variant laatste model wel geplaatst, maar zonde nu te laten plaatsen op het mooi dashboard, van Parrotinbouw via MMI heb ik nog nooit wat vernomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fosgate Bekijk Berichten
                                          Gisteren nog eens langs de dealer geweest om te horen of hij al iets van leveringsdatum wist.

Ik heb hem 9januari besteld en er werd toen gezegd week 10, dit is ondertussen al week 13 geworden en nog NIET bevestigd .

Hij wist me ook te vertellen mensen die nu zouden bestellen al tot augustus mogen wachten...

Ik hoop zo snel mogelijk op een bevestiging want het JEUKT zeneeeej

greetz
                                          moet perfect opvraagbaar zijn bij Dieteren!
                                          indien 2 weken besteld kunnen ze de productieweek perfect zien...
                                          indien hij nog in produktie is staat hij onder code P, eens van de band kunnen ze in de garage het chassisnr zien, dan ongeveer twee weken voor hij geleverd is in brussel, daar ook kan men bij het planbureau opvragen wanner de levering in brussel is, eens in brussel nog een dag of twee voor hij bij de dealer is, dan meestel de dag erna de papieren bij de dealer

Comment

Working...
                                          X