Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als er mensen zijn die de achterlichten willen vervangen door led:
    http://www.cargoods.nl/shop/led-acht...k-rood-chroom/

€189 en aansluitbaar op de originele stekkers, dat zou al een hele besparing moeten zijn tov OEM-LED-ombouw. Ik ben dit toevallig tegengekomen, dus ik kan niet uit eigen ervaring spreken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
      Als er mensen zijn die de achterlichten willen vervangen door led:
      http://www.cargoods.nl/shop/led-acht...k-rood-chroom/

€189 en aansluitbaar op de originele stekkers, dat zou al een hele besparing moeten zijn tov OEM-LED-ombouw. Ik ben dit toevallig tegengekomen, dus ik kan niet uit eigen ervaring spreken.
      Zou dit geen 'LED-look' zijn? Iemand ervaring mee?
      1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
      1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
      1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pietervdb Bekijk Berichten
        Ik heb originele Audi dakdragers op mijn A4 en die krengen maken inderdaad een hels lawaai. Mijn Thule bak overdekt maar 75% van mijn dakdragers dus met of zonder skibak blijft het lawaai enorm.

Nog 14 dagen wachten en we zijn ook wederom weg richting skiland :-)
        ik heb originele audi dakdrager en een smalle thule koffer (50% bedekking denk ik) het maakt vanaf 120 wel lawaai, maar niet echt hinderlijk. dit lawaai zal wschl komen van het 'onbedekte' deel

deze zomer koop ik mij zowiezo wel een brede koffer.
        There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
          Zou dit geen 'LED-look' zijn? Iemand ervaring mee?
          lijken me echte LED's te zijn, maar precies wel enkel de buitenkant. het moet voor mij wel over beide delenvan de achterlichten gaan, anders zit je zo met half-om-half en dat trekt helemaal op niks
          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• heb nu in het laatste nieuws gelezen dat Audi Center Zaventem kortingen geeft van 14% ( weliswaar op een A3 sportback ) . Dit valt natuurlijk te bezien hoe ze dit uitrekenen . Zoals ik al zei krijg ik momenteel 8.5% , maar als je daar de kortingen op de packs ( saloncondities ) bijtelt kom ik aan iets meer dan 15% . Vermoedelijk word dit zo uitgerekend want heb nu al een 9-tal dealers gedaan in verschillende regio's , kleinere en grotere dealers en meer dan die 8.5% is mij nog niet gelukt .

Comment

• Heb ook een offerte laten maken:
              A4 Anvant 136pk S-line
              * fantoomzwart
              * s-line exterieur
              * stof en leder sprint zwart
              * Lifestyle plus
              * Xenon +
              * Licht- en regensensor
              * Lederen mulitfunctiesportstuur
              * Alu velgen 7 dubbele spaken
              * GSM: pre-installatie (bluetooth)

Zie ik zaken over het hoofd?

Ik twijfel oa over de dakrails en vensteromlijsting... Een s-line vraagt dat niet m.i. omdat hij dan wat stoerder toont???
              EN het exterieurpakket... komt dat genoeg tot zijn recht bij een fantoomzwarte?
              Last edited by Gtske; 16/01/2010, 06:59.
              Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
              Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
                Ik twijfel oa over de dakrails en vensteromlijsting... Een s-line vraagt dat niet m.i. omdat hij dan wat stoerder toont???
                EN het exterieurpakket... komt dat genoeg tot zijn recht bij een fantoomzwarte?
                in fantomzwart helpt hier en daar wat chrom het design van de wagen te onderlijnen
                zonder blijft het heel banaal, zoniet triestig
                op silver hebt je dat niet, en dan kan je mooi kontrasteren met een donker interieur, wat gemakkelijk is
                kleuren en geuren...

Comment

• Amai, interessant en zeer informatief topic hier

Ik heb ook een offerte laten maken voor een A4 Avant S-line 2.0 TDI 120 Pk Misano Red

Opties:
                  - Xenon+
                  - Verchroomde vensteromlijsting
                  - Chroom dakrailing
                  - Pack Sport design S-line
                  - Getinte ruiten
                  - Afneembare trekhaak

Ik krijg 7% korting op de totale prijs en 5 jaar gratis onderhoud.

Goede deal?

En heeft er hier iemand ervaring met Audi dealers in het Antwerpse en de kempen? Goede, slechte dealers,... ,... ?
                  Verellen (Geel), Hermans (Herentals), Liers Autocenter (Lier),...,... ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Amai, interessant en zeer informatief topic hier

Ik heb ook een offerte laten maken voor een A4 Avant S-line 2.0 TDI 120 Pk Misano Red

Opties:
                    - Xenon+
                    - Verchroomde vensteromlijsting
                    - Chroom dakrailing
                    - Pack Sport design S-line
                    - Getinte ruiten
                    - Afneembare trekhaak

Ik krijg 7% korting op de totale prijs en 5 jaar gratis onderhoud.

Goede deal?

En heeft er hier iemand ervaring met Audi dealers in het Antwerpse en de kempen? Goede, slechte dealers,... ,... ?
                    Verellen (Geel), Hermans (Herentals), Liers Autocenter (Lier),...,... ?
                    Wij hebben onze wagen (A4 Avant) besteld bij Liers Autocenter.
                    Service is nog af te wachten, maar veruit het beste gevoel met de verkoper (Kris)
                    Wist duidelijk waar hij over sprak en vlotte regeling voor testrit(ten) enz...
                    Heb andere ervaringen met "verkopers"

Comment

Amai, interessant en zeer informatief topic hier

...
                      Heb je een testrit gedaan met de 120PK?

Ikzelf heb ook 120pk maar eerlijk gezegd is dat voor deze wagen toch net iets te weinig voor mij..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A3 quattro Bekijk Berichten
                        Wij hebben onze wagen (A4 Avant) besteld bij Liers Autocenter.
                        Service is nog af te wachten, maar veruit het beste gevoel met de verkoper (Kris)
                        Wist duidelijk waar hij over sprak en vlotte regeling voor testrit(ten) enz...
                        Heb andere ervaringen met "verkopers"
                        En, welke korting heb je daar gekregen als ik vragen mag? Mag ook via PM hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plex Bekijk Berichten
                          Heb je een testrit gedaan met de 120PK?

Ikzelf heb ook 120pk maar eerlijk gezegd is dat voor deze wagen toch net iets te weinig voor mij..
                          Nee, wel een testrit met de 136 Pk versie. Vermogen interesseert me eigenlijk niet veel, daarom dat ik ook voor de 120 Pk versie zou gaan.

Rij nu al acht jaar met een BMW E46 318d Touring met 115 Pk, en ik heb mij dat 'beperkte' vermogen nooit beklaagd, dus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
                            Mijn huidige avant (Azur blauw) heeft ook chromé.
                            Zelf ben ik niet voor de chromé gegaan voor de dakrails en vensteromlijsting bij mijn nieuwe A4.

Onlangs een zwarte Avant gezien zonder de cromé en ik vond dat persoonlijk erg mooi.
                            Ik geloof dat zelfs de voorgrill helemaal zwart was.
                            Is natuurlijk persoonlijke voorkeur.

Comment

En, welke korting heb je daar gekregen als ik vragen mag? Mag ook via PM hoor.
                              We hebben de wagen besteld in oktober tijdens de "audi days" korting toen 7% +pack leder gratis en 750 euro koring op pack navigatie + set alu velgen 16" met winterbanden
                              gratis (normale prijs 1260 euro)
                              Ben vorige donderdag langs geweest en bevestigd dat hij 4de week jan. gemaakt wordt.
                              Volgens verkoper zijn de voorwaarde die wij toen gekregen hebben "beter" dan de huidige
                              saloncondities! (?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A3 quattro Bekijk Berichten
                                We hebben de wagen besteld in oktober tijdens de "audi days" korting toen 7% +pack leder gratis en 750 euro koring op pack navigatie + set alu velgen 16" met winterbanden
                                gratis (normale prijs 1260 euro)
                                Ben vorige donderdag langs geweest en bevestigd dat hij 4de week jan. gemaakt wordt.
                                Volgens verkoper zijn de voorwaarde die wij toen gekregen hebben "beter" dan de huidige
                                saloncondities! (?)
                                Amai, inderdaad, flinke condities die jij hebt gekregen.

Die 7% korting + 5 jaar gratis onderhoud (salonconditie) heb ik ook van 'Liers Autocenter' gekregen.

Heb jij een model 2010 besteld, met LED achterlichten dus?

Comment

• Hey jongens, ik heb toch nog mijn 5 jaar onderhoud gekregen

Dus zover ben ik geraakt:

5jaar onder houd
                                  8% korting (maar dat wou hij niet afdrukken)
                                  Isofix optie gratis
                                  -999 euro op pack lifestyle
                                  -gratis set matten

Ik denk dat ik vij goed en vrij ver gegaan ben
                                  Levertijd zou maart zijn!

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                                    lijken me echte LED's te zijn, maar precies wel enkel de buitenkant. het moet voor mij wel over beide delenvan de achterlichten gaan, anders zit je zo met half-om-half en dat trekt helemaal op niks
                                    Het is niet alleen maar de buitenkant zoals te zien is op de foto, maar ook de stoplichten zijn geen LED's, wat met de originele wel het geval is. Het lijkt maar een halve oplossing, welliswar aan een 4e of 5e van de prijs...
                                    Ik zou nog wat afwachten, er zullen wel goede oplossingen aan normale prijzen uitkomen.

Comment

Vermogen interesseert me eigenlijk niet veel, daarom dat ik ook voor de 120 Pk versie zou gaan.
                                      Vandaar de foto van een Ducati in je signature

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Figo Bekijk Berichten
                                        heb nu in het laatste nieuws gelezen dat Audi Center Zaventem kortingen geeft van 14% ( weliswaar op een A3 sportback ) . Dit valt natuurlijk te bezien hoe ze dit uitrekenen . Zoals ik al zei krijg ik momenteel 8.5% , maar als je daar de kortingen op de packs ( saloncondities ) bijtelt kom ik aan iets meer dan 15% . Vermoedelijk word dit zo uitgerekend want heb nu al een 9-tal dealers gedaan in verschillende regio's , kleinere en grotere dealers en meer dan die 8.5% is mij nog niet gelukt .
                                        De uitkomst van het Laatste Nieuws is volgens mij gebaseerd op de uitkomst van Test Aankoop, daar spraken zij zelfs over 18% op de A3 Sportback, wel de attraction uitvoering. Zij hadden hun test uitgevoerd in de zomermaanden of in oktober (dat weet ik even niet meer zeker)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
                                          Vandaar de foto van een Ducati in je signature

Da's geen Ducati hé man.
                                          Ik rij met een Buell XB12, en da's helemaal geen ding dat bulkt van de Pk's hoor, wel veel koppel in lage toeren.
                                          Trouwens, 't is niet omdat ik graag met ne moto speel dat 'k dat ook met een auto persé moet doen hé.

Comment

Working...
                                          X