Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 (Part II)
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenGoh, wij hebben daar toch wel veel gebruik van gemaakt hoor. Alé ik wil zeggen als mijn vrouwke eens in de auto zat hé. Zij altijd koud, ikke altijd te warm...(of zoals het moet zijn zeker in een goede relatie) en dan was dat wel een oplossing. (vanaf nu zal ik de warmte moeten kunnen trotseren denk ik
)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenVandaag in een splinternieuwe A4 Avant gezeten. Ik moet zeggen dat er een geweldige soundinstall in zat. Zat wel een MMS systeem in, is de soundinstall dan ook een upgrade t.o.v standaard?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenSame here. Over ons "heetheidsgehalte" ga ik mij niet uitspreken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenKomaan smijt het in de groep, ze leest toch niet mee...
Comment
-
Is het kwaliteitsverschil tussen de B6 en de B7 dan zo groot?
Ik dacht dat de B7 enkel maar een facelift van de B6 was.
Ik heb enkele jaren terug met een B6 gereden en vond dat toch niet echt zo waw, hoor. Temeer omdat ik daarna met een MB 220CDI heb gereden en het verschil tussen deze beide toch wel zeer groot was. Ondertussen rij ik al 2 weken met een B8 avant en kan ik zeggen dat de algemene kwaliteitsindruk zeer groot is. Op de airco en de zetels na vind ik de B8 tov van de MB op alle vlakken beter. Het meest opvallende is voor mij de toch wel zeer goede geluidsisolatie.
Comment
-
Mijn eerste indrukken van de B8 na 3 weken:
- rijdt supergoed, zeer stil, maar ook zeer soepel
- airco (1 zone): doet zijn werk prima.
in de B7 staan de 2 zones toch bijna altijd gelijk.
- over die plastiek: dat vind ik ook. Alhoewel de afwerking zeer goed is, zit er veel plastiek op het dashbord aan het stuur. Zelfs de knop om de lichten aan te zetten komt goedkoop over.
- weinig opbergruimtes
- dat er een lange optielijst is, is wel algemeen bekend zeker...
- 1 keer voorgehad dat de MMI display niks meer deed.
motor stilleggen en terug starten hielp niet.
motor af, en na 10 minuten terug op, en alles was terug OK.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
Ik gok erop dat het iets met ISO9660 multi-sessie te maken heeft.
Mogelijk blijft de cd-speler telkens de originele TOC (inhoudstabel) van de cd lezen en "ziet" hij daardoor de aanpassingen niet.
CD is volledig opnieuw gebrand.
Eerste keer als 'project' gesaved en die overgenomen en aangepast (en cd-titel overgenomen)
Gisteren de CD eerst naar Harddisk gekopieerd, naam aangepast, en dan nieuw project/cd ervan gemaakt.
Dus zou totaal geen referentie mogen hebben naar een van de vorige CDs.
Comment
-
Heb het ook al gemerkt, werkt inderdaad vrij actief. Zouden de remlichten dan ook aangaan?1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver
1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543
Comment
-
Mj2010
Ben gisteren naar de garage geweest en heb eindelijk m'n in februari bestelde A4 Avant gezien. Nu nog wachten op de nummerplaten. De lease maatschappij wil hem deze maand niet meer inschrijven. Het zal iets voor einde volgende week worden. Het is dus wel degelijk een MJ2010 met led-achterlichten en MMI-3G. Wat wel een beetje raar is, is dat de 6 CD lader toch nog geïnstalleerd is in het handschoenkastje. Een beetje overbodig, maar ja.
Wat ik ook gemerkt heb is dat het MMI-scherm enkel maar oplicht als ik de motor start en dus niet als ik het contact opzet. Ik rij momenteel met een A4 Avant aanloopwagen met radio concert (maar zonder NAV) en het scherm licht op zodra ik het contact aanzet.
Is dit normaal? In de instellingen van het MMI vindt ik niet direct terug waar ik dat zou kunnen aanpassen.
Wat die CC betreft, dat heb ik ook gemerkt. De wagen wordt inderdaad afgeremd.
Dit komt goed van pas als je snelheid wil minderen tijdens een afdaling. Enkel gas terugnemen zou in dit geval dan niet het verhoopte effect hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Markvdj Bekijk BerichtenWat wel een beetje raar is, is dat de 6 CD lader toch nog geïnstalleerd is in het handschoenkastje. Een beetje overbodig, maar ja.
Maar het is inderdaad een vrij overbodige optie. Misschien enkel nog nuttig voor een wat ouder publiek dat niet zo onderlegd is in het maken van mp3's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenMisschien enkel nog nuttig voor een wat ouder publiek dat niet zo onderlegd is in het maken van mp3's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Markvdj Bekijk BerichtenDat is nu net zo grappig. Ik heb helemaal geen CD's meer. Ik heb enkele jaren terug al mijn cd's geript naar MP3. Tegenwoordig koop ik ook geen CD's meer. Downloaden is makkelijker en meestal ook goedkoper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk BerichtenParrot met Multican-module: volledige bediening via het multifunctiestuur, niks van te merken in het interieurOorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenHet MMI systeem van Audi werkt via een MOST-bus, niet via de CAN-bus, dus dat zal niet werken vrees ik...
De garage heeft de installatie van de Parrot gedaan en gekoppeld via een KRAM kabel die op de MMI/GPS-unit aangekoppeld is in het linkervak in het koffer. Geen knip-en-plakwerk maar een eenvoudige tussenkabel:
Alles wat u nodig heeft: levering en inbouw van mobiele communicatie, parrot carkit, nokia carkit, mrhandsfree carkit,kram muteboxen, brodit houder en brodit proclip. Parrot CK3100, Parrot CK3200, Parrot MK6100, Parrot MKi9000, Parrot MKi9100, Parrot MKi9200, Parrot Minikit, Parrot onderdelen, Parrot gebruiksaanwijzing, Parrot stuurwielbediening. Bluetooth carkits.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenOp zich is dat niet zo raar. Stel dat je wel degelijk geïnteresseerd was in een cd-wisselaar en redeneerde dat je er een ging hebben vanwege het LifeStyle Plus pakket, dan zou het maar raar zijn dat Audi zou zeggen: "Sorry, de cd-wisselaar die je meebesteld hebt zit er niet in want we zijn sinds je bestelling van modeljaar veranderd en nu zit die niet meer in het pakket."
Maar het is inderdaad een vrij overbodige optie. Misschien enkel nog nuttig voor een wat ouder publiek dat niet zo onderlegd is in het maken van mp3's.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenExcuseer jongens, er zijn toch nog mensen die het houden bij CD's.
Comment
-
Maar dan wel CD's met mp3's op ;-)1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver
1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543
Comment
-
Vandaag een kijkje gaan nemen naar mijnen A4 op de parking van de dealer. Ziet er veelbelovend uit. De Atrium-stof op de sportzetels is 1000x mooier dat dat het hier op foto stond. De "kottekes" komen niet "kottekes" over en de stof is puur zwart. Schitterend. De stuurbediening zit er dus wel degelijk op terwijl het niet besteld werd. Dus de wagen is OK, de papieren zijn OK...maar mijn velgen zijn nog niet binnen. K*t MTM! Het was "helemaal geen probleem" om ze tegen eind vorige week te leveren...We zijn intussen maandagnamiddag en nog steeds geen velgen...
Om zot van te worden...
Comment
Comment