Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
    In mijn wagen zat het pré-installatiekit er gratis bij was een actie in maand juli, ik kan makkelijk connectie maken met m'n bluetooth gsm maar wel ambetant dat je elke maal je de wagen opnieuw start opnieuw in je gsm connectie accepteren, ik heb ook gezien dat er onder de armsteun een oplader zit maar deze is niet geschikt voor mijn gsm.
    Ik heb ook die kit van de actie.
    De eerste maal moet je de 4 cijferige pincode bevestigen op je gsm, daarna vraagt hij (op gsm of mmi scherm ) of hij in de toekomst automatisch mag connecteren. Sindsdien connecteert hij van zodra de mmi is gestart en de gsm binnen bereik is.

Ik heb echter ook nog een vraagje. Ik heb de mmi plus (lifestyle plus) en je kan via "Media" nummers importeren.
    Als ik een gewone cd in de dvd drive steek (middenconsole) , dan kan je de cd selecteren , maar hij wil niet importeren, of ik zie toch geen verandering.
    Je kan hier ook 'jukebox' selecteren. Als ik jukebox selecteer zegt hij "jukebox nog leeg".
    Wat is die jukebox ? Indien ze de cdlader bedoelen, waar zit die dan. Iig niet in mijn handschoenkastje...zit die er uberhaupt wel bij want ik dacht dat met de mmi plus en standaard radio er geen 6-lader meer bijzit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door eskimo1973 Bekijk Berichten
      Ik heb ook die kit van de actie.
      De eerste maal moet je de 4 cijferige pincode bevestigen op je gsm, daarna vraagt hij (op gsm of mmi scherm ) of hij in de toekomst automatisch mag connecteren. Sindsdien connecteert hij van zodra de mmi is gestart en de gsm binnen bereik is.

Ik heb echter ook nog een vraagje. Ik heb de mmi plus (lifestyle plus) en je kan via "Media" nummers importeren.
      Als ik een gewone cd in de dvd drive steek (middenconsole) , dan kan je de cd selecteren , maar hij wil niet importeren, of ik zie toch geen verandering.
      Je kan hier ook 'jukebox' selecteren. Als ik jukebox selecteer zegt hij "jukebox nog leeg".
      Wat is die jukebox ? Indien ze de cdlader bedoelen, waar zit die dan. Iig niet in mijn handschoenkastje...zit die er uberhaupt wel bij want ik dacht dat met de mmi plus en standaard radio er geen 6-lader meer bijzit.
      tja, dat wordt allemaal uitgelegd in de MMI-manual
      je kan maar mp3 files importeren in de jukebox, vandaar dat het niet gaat met een gewone CD
      dus eerst een cd branden met mp3 files, en dan importeren
      ik vind het wat omslachtig en gebruik eerder de SD-kaarten dan de jukebox

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
        Ik vermoed dat ze met armsteun bedoelen de houder waar de gsm "in" past, gemonteerd
        aan middenconsole.
        heeft iemand al deze (vrij onnodige) steun eruit gehaald ?

Comment

De jukebox is de hard disk van je MMI (van 10GB dacht ik)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pietervdb Bekijk Berichten
            Hoeveel kost zo'n versterkte koppeling?
            ik weet de prijs niet maar mijn garantie aanvraag bij Audi is ingediend. Nu nog een paar maand wachten op enige uitleg/aktie want ze zijn daar niet van de rapste .(als mijn koppeling het niet eerst begeeft)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
              tja, dat wordt allemaal uitgelegd in de MMI-manual
              je kan maar mp3 files importeren in de jukebox, vandaar dat het niet gaat met een gewone CD
              dus eerst een cd branden met mp3 files, en dan importeren
              ik vind het wat omslachtig en gebruik eerder de SD-kaarten dan de jukebox
              Je kan nog andere files importeren ook, maar het belangrijkste is dat je enkel kan importeren van copy-cd/dvd's de standaard cd's bevatten beveiligingen anders zou het net iets te leuk worden.

Ik gebruik net zoals guyugy ook sd-kaarten om liedjes over te zetten, gisteren nog een 60-tal over gezet en dit in een minuut of 2.
              Prachtig systeem moet ik wel toegeven, wel stom dat de verkopers niet op de hoogte zijn ervan want mijn verkoper zei dat het gewoon navigatie was met harde schijf voor meer dan 3000€, toen dacht ik amai das ook niet licht overdreven, maar uiteindelijk toch tevreden dat ik het genomen heb ,mede door dit forum heb ik ontdekt dat er véél meer in zit dan enkel navagatie als je dit systeem koos.

Comment

Je kan nog andere files importeren ook, maar het belangrijkste is dat je enkel kan importeren van copy-cd/dvd's de standaard cd's bevatten beveiligingen anders zou het net iets te leuk worden.

Ik gebruik net zoals guyugy ook sd-kaarten om liedjes over te zetten, gisteren nog een 60-tal over gezet en dit in een minuut of 2.
                Prachtig systeem moet ik wel toegeven, wel stom dat de verkopers niet op de hoogte zijn ervan want mijn verkoper zei dat het gewoon navigatie was met harde schijf voor meer dan 3000€, toen dacht ik amai das ook niet licht overdreven, maar uiteindelijk toch tevreden dat ik het genomen heb ,mede door dit forum heb ik ontdekt dat er véél meer in zit dan enkel navagatie als je dit systeem koos.
                Hey,

Het is werkelijk een fantastische optie.
                Die heb ik heel bewust gekozen na het lezen erover op dit forum.
                Zelf zet ik er aardig wat mp3-muziekfile's op via een usb-stick.
                Maar lees ik hier net dat er ook andere file's op kunnen?
                Gaat het dan over video-file's? Of wat zou het zijn?

Greetz,

Stelo

Comment

• Goh, die jukebox... daar heb ik tot nu toe totaal nog geen behoefte aan gehad. Je hebt 6 cd's + de DVD en dan nog eens de iPod. Ik zie dan ook niet in waarom ik nog eens 10Gb moet in de jukebox pleuren. Ze mochten het voor mijn part weglaten want er staat na een 5 maand nog geen file op bij mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                    Goh, die jukebox... daar heb ik tot nu toe totaal nog geen behoefte aan gehad. Je hebt 6 cd's + de DVD en dan nog eens de iPod. Ik zie dan ook niet in waarom ik nog eens 10Gb moet in de jukebox pleuren. Ze mochten het voor mijn part weglaten want er staat na een 5 maand nog geen file op bij mij.

Die 6cd lader moet ik nog vinden want die zit iig niet in mijn handschoenkastje zoals in de handleiding is aangegeven.
                    Tenzij die er niet opzit bij de mmi plus met enkel de standaard radio.

Comment

• ledlichten achteraan

Mijn audi a4 dateert van maart 2008 met optie pakket xenonlichten, uiteraard zonder de ledlicthen achteraan, toen nog niet beschikbaar.
                      Heb navraag gedaan bij mijn garage en het zou onmogelijk zijn achteraan ledlichten te plaatsen, die nu wel op het nieuwe model beschikbaar zijn als optie.
                      Wie heeft dit antwoord 00k gekregen en is dit juist.
                      Heeft iemand reeds zijn achterlichten vervangen door de originele ledachterlichten van het nieuwe model, zo ja, waar en wat was de kostprijs montage inbegrepen.
                      Groetjes Patrik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patrik5903 Bekijk Berichten
                        Mijn audi a4 dateert van maart 2008 met optie pakket xenonlichten, uiteraard zonder de ledlicthen achteraan, toen nog niet beschikbaar.
                        Heb navraag gedaan bij mijn garage en het zou onmogelijk zijn achteraan ledlichten te plaatsen, die nu wel op het nieuwe model beschikbaar zijn als optie.
                        Heeft iemand reeds zijn achterlichten vervangen door de originele ledachterlichten van het nieuwe model, zo ja, waar en wat was de kostprijs montage inbegrepen.
                        Groetjes Patrik
                        Ik begin zo lichtjes aan genoeg te krijgen van die dealers, mijn verkoper zei me dat het geen probleem zou zijn om het alarmgeluidje van de gordel uit te schakelen, ik expres naar de garage wat blijkt ... toch niet mogelijk (onzin), mijn grille werd vervangen de verkoper zei me dat de oude grill in mindering werd gebracht en ik die grill niet kon terugkrijgen, kheb dan naar magazijn geweest om m'n grill te vragen aja zegt de magazijnier die staat hier al een week klaar voor u. pff niks maar dan ook niks kunt ge geloven van die verkopers ... volgens mij kan het wel om achteraan ledlichten te krijgen maar je zult de juiste dealer moeten vinden en zeker niet bij topmotors langsgaan.

Comment

Ik begin zo lichtjes aan genoeg te krijgen van die dealers, mijn verkoper zei me dat het geen probleem zou zijn om het alarmgeluidje van de gordel uit te schakelen, ik expres naar de garage wat blijkt ... toch niet mogelijk (onzin), mijn grille werd vervangen de verkoper zei me dat de oude grill in mindering werd gebracht en ik die grill niet kon terugkrijgen, kheb dan naar magazijn geweest om m'n grill te vragen aja zegt de magazijnier die staat hier al een week klaar voor u. pff niks maar dan ook niks kunt ge geloven van die verkopers ... volgens mij kan het wel om achteraan ledlichten te krijgen maar je zult de juiste dealer moeten vinden en zeker niet bij topmotors langsgaan.
                          wie was de verkoper ?

Comment

Die 6cd lader moet ik nog vinden want die zit iig niet in mijn handschoenkastje zoals in de handleiding is aangegeven.
                            Tenzij die er niet opzit bij de mmi plus met enkel de standaard radio.
                            Heb je de MMI 3G? Want dan is er idd geen 6 cd lader meer.
                            De MMI 2G nog wel.

Oorspronkelijk geplaatst door patrik5903 Bekijk Berichten
                            Groetjes Patrik
                            Is wel mogelijk:

Weet gewoon niet wat he zou kosten als je het bij een stealer laat doen

Comment

wie was de verkoper ?
                              Alhoewel ik er ontevreden van ben zeg ik z'n naam liever niet.

Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                              Is wel mogelijk:

Ikzelf zou het niet beter kunnen verwoorden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                De MMI 2G nog wel.

Is wel mogelijk:

Ik heb mijn bestelling geplaatst en toen was het nog MY2009 (oude MMI). Ik had er ook de 6cd-lader bijbesteld. De auto werd geproduceerd als MY2010 dus heb ik de MMI 3G en de CD-lader.

Idem dito wat de lichten betreft: ik had de xenon aangevinkt, en de wagen heeft ook de led-achterlichten gekregen.

Comment

Het is mijn tweede Audi die ik bij Top Motors bestel en ben zeer tevreden over deze dealer!

Op mijn vorige heb ik het signaal van de gordel ook laten verwijderen en top motors heeft dat zo geregeld. Ik was het niet van plan om het te laten doen met de nieuwe maar vroeg het hen toch eens toen ik de wagen ging ophalen. Het was geen enkel probleem om dat te doen, maar in tegenstelling tot vroeger moet je nu wel een papiertje ondertekenen dat je dat hebt laten doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                    De MMI 2G nog wel.

Is wel mogelijk:

de foto op die site zijn wel van de gewone A4, niet van de avant. De led-lijntjes binnenin liggen anders bij een avant.

Comment

• Gisteren wagen binnen geweest voor nieuwe waterpomp. Ze gingen ook AMI (voor Ipod) nakijken maar hebben niets kunnen vinden. Ik heb er een van 160 GB die tjokvol met muziek staat, het 'browsen' verloopt echter heel moeizaam en het lukt meestal zelfs niet om een nummer te zoeken/vinden en dan selecteren. Nog iemand problemen mee?

N.a.v. wat berichten hier op het forum ivm vuil binnenin de Xenon-lampen, heb ik dit bij mijn wagen ook vastgesteld, dus sinds gisteren zitten er 2 fonkelnieuwe Xenon-lampen in. Volgens de garage 'de laatste nieuwe update', wist zelfs niet dat er verschillende versies waren...
                                      Last edited by venteke; 19/11/2009, 15:23.
                                      1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                                      1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                                      1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                                      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• N.a.v. wat berichten hier op het forum ivm vuil binnenin de Xenon-lampen, heb ik dit bij mijn wagen ook vastgesteld, dus sinds gisteren zitten er 2 fonkelnieuwe Xenon-lampen in. Volgens de garage 'de laatste nieuwe update', wist zelfs niet dat er verschillende versies waren...[/quote]

Naast het vuil in de koplampen, zijn er misschien ook problemen geweest met trillende xenons waarvan hier een tijdje geleden sprake van was ?

Comment

• Gelukkig heb ik (nog) geen last van 'vuile' xenons, maar heb wel duidelijk de indruk dat er wat met de automatische afstelling scheelt bij mijn A4.
                                          Bij een servicebeurt is er al naar gekeken en is er opnieuw een afstelling gebeurd, maar opnieuw zie ik abnormaal veel licht reflecteren op verkeersborden
                                          Bij de volgende servicebeurt zal ik het nog maar eens vermelden.

Daarnet nog de "Black Arrow" van Avus gevonden, iemand liefhebber van extreme 'shadow look' incl. 21duims velgen?
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X