Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De onze is een multitronic...

Oorspronkelijk geplaatst door vinz Bekijk Berichten
    Komt het trillen enkel bij de manuele bakken voor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinz Bekijk Berichten
      Komt het trillen enkel bij de manuele bakken voor?
      ik heb er na 5000 km met de standaard 17" Structure velgen hoegenaamd geen last van...
      1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
      1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
      1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Hallo,

Heeft iemand enig idee of de diffusor van een A5 (uit het S-line pakket) ook onder een A4 Avant past? Ik heb er namelijk een te koop zien staan en dat leek me wel wat.

Alvast bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
          ik heb er na 5000 km met de standaard 17" Structure velgen hoegenaamd geen last van...
          Ook helemaal geen problemen met de 16" aero velgen en manuele bak.
          Wel nog maar 600km gereden, met snelheden tss 0 en 180.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
            Standaard, standaard ... die Structure velgen zijn verdorie de duurste optie die ik heb genomen op mijn a4, kost een fortuin aan leasingtarief.

Maar inderdaad, op een 6-cilinder zijn ze "standaard". Gelukzak!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
              Standaard, standaard ... die Structure velgen zijn verdorie de duurste optie die ik heb genomen op mijn a4, kost een fortuin aan leasingtarief.

I'm with stupid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten

OK you got me there ;-)... maar mijn A4 kost in z'n geheel dan ook een redelijk fortuin aan leasing, dankzij de fiscus en consoorten...
                1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• MY 2010 eerste leveringen?

Hi allemaal,

is er iemand die al een MY2010 gezien heeft? of foto's heeft?
                  ik veronderstel dat de eerste ondertussen zullen geleverd zijn..

ik wacht nog op mijne...productieweek 26...

grtz

Comment

• mijn A4 Avant ibiswit zou vandaag of morgen bij de dealer aankomen, is vorige week (week 23, dus MY2010) van de fabriek gekomen

hopelijk kan ik de auto zaterdag ophalen... worden nog een paar zware dagen...

ik zal zsm wat foto's plaatsen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sapi Bekijk Berichten
                      mijn A4 Avant ibiswit zou vandaag of morgen bij de dealer aankomen, is vorige week (week 23, dus MY2010) van de fabriek gekomen

hopelijk kan ik de auto zaterdag ophalen... worden nog een paar zware dagen...

ik zal zsm wat foto's plaatsen
                      raar, mijn Avant productieweek 21 kom as. donderdag bij dealer aan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kdb Bekijk Berichten
                        raar, mijn Avant productieweek 21 kom as. donderdag bij dealer aan...
                        weet je zeker dat jouw auto productieweek 21 heeft.. volgens mij heeft audi toen geen A4s gebouwd.

Mijn auto stond ook in de planning voor 21, maar werd doorgeschoven naar 23, zodat het een MY2010 werd.
                        De dealer heeft hier geen betrokkenheid bij gehad.

ik heb eerste week april de auto besteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sapi Bekijk Berichten
                          weet je zeker dat jouw auto productieweek 21 heeft.. volgens mij heeft audi toen geen A4s gebouwd.

Mijn auto stond ook in de planning voor 21, maar werd doorgeschoven naar 23, zodat het een MY2010 werd.
                          De dealer heeft hier geen betrokkenheid bij gehad.

ik heb eerste week april de auto besteld
                          woorden van dealer,
                          ik heb op 14 febr besteld

Comment

• Audi A4

Hi guys,
                            Ik mag vrijdag hopelijk mijn A4 ophalen
                            staat reeds op de parking van Declerck Gent
                            Productieweek 22 - bouwjaar 2010
                            maar leasingpapieren zijn nog niet klaar
                            en inderdaad enkele wijzigingen
                            xenon plus = led achterlichten
                            MMI systeem is met cd lader in handschoenkastje + 2 sleuven voor SD kaarten
                            + harde schijf
                            en vooral : navigatie 3D
                            gewoonweg TOP !!!!!
                            Bovendien heb ik een multifunctioneel stuur erbij gekregen, deze optie had ik niet
                            genomen.

Ik stuur wel een paar foto's door
                            Mocht U nog vragen hebben over productieweek 22 en toebehoren
                            Shoot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WERNERHELLY Bekijk Berichten
                              Hi guys,
                              Ik mag vrijdag hopelijk mijn A4 ophalen
                              staat reeds op de parking van Declerck Gent
                              Productieweek 22 - bouwjaar 2010
                              maar leasingpapieren zijn nog niet klaar
                              en inderdaad enkele wijzigingen
                              MMI systeem is met cd lader in handschoenkastje + 2 sleuven voor SD kaarten
                              + harde schijf
                              en vooral : navigatie 3D
                              gewoonweg TOP !!!!!
                              Bovendien heb ik een multifunctioneel stuur erbij gekregen, deze optie had ik niet
                              genomen.

Ik stuur wel een paar foto's door
                              Mocht U nog vragen hebben over productieweek 22 en toebehoren
                              Shoot
                              Even klein vraagje betreffende de wachttijd, wanneer werd de auto besteld?
                              De onze is besteld eind week 17, en had graag ongeveer de leveringstermijn berekend

Comment

Shoot
                                pang!

Comment

• Dit is zeer goed nieuws.
                                  Ik mag de mijne volgende week ophalen - eveneens produktieweek 22 - bouwjaar 2010.

Comment

Is dat de gewone xenon of die met bochtverlichting ?

Comment

• xenon plus = gewone xenon
                                      xenon plus adaptive = meesturende xenon (bochtverlichting)

Comment

• Ik heb de optie "GSM pre-installatie 2W armsteun" in mijn A4 (werkt via bluetooth met mijn iPhone).
                                        Heeft iemand enig idee hoe ik het oproepgeluid stiller kan zetten?
                                        Als ik telefoon krijg staat dit zo luid dat ik me telkens een bult verschiet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JC1 Bekijk Berichten
                                          Ik heb de optie "GSM pre-installatie 2W armsteun" in mijn A4 (werkt via bluetooth met mijn iPhone).
                                          Heeft iemand enig idee hoe ik het oproepgeluid stiller kan zetten?
                                          Als ik telefoon krijg staat dit zo luid dat ik me telkens een bult verschiet
                                          In de A5 heb ik hetzelfde probleem, je kan dat instellen via de MMI maar hij onthoudt dat niet. Mss via VAGCOM de standaard waarde aanpassen??

Comment

Working...
                                          X