Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heeft Wax-it al z'n A4 besteld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
      Merci

Kan iemand eens een foto tonen met een S line en een niet S line front

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        Merci

Kan iemand eens een foto tonen met een S line en een niet S line front
        Bijvoorbeeld:

en

Google is nog altijd uw vriend

Comment

• Er is amper verschil merkbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
            Er is amper verschil merkbaar.
            Vind ik ook. Met een S4 en een allroad is er meer verschil te zien vooraan

Comment

• dvd

Bestaat er een navigatie DVD 2009 voor de A4 (200? Zou eigenlijk een deel van de service mogen zijn... Misschien te downloaden?

Comment

• vlekjes in de voorlichten.

Rijden nu bijna een jaar met onze A4 avant. Over het algemeen zeer tevreden over de auto. Nu wil ik eigenlijk is weten of er hier nog mensen zijn die hetzelfde probleem hebben met de voorlichten van de wagen, welke zijn dat er lichte witmatte vlekjes zitten aan de binnenkant van het glas. Heb het probleem dit voorjaar gemeld bij de dealer waar bleek dat het probleem gekend was, en in onderzoek naar oorzaak en oplossing verkeerde. Nu maanden later krijg ik van de dealer een brief afkomstig van d'ieteren dat het probleem onderzocht was. Het zou gaan om uiterst kleine stofdeeltjes die ondanks de daarvoor voorziene filter (filter van de ontluchting) in het voorlicht geraakt. Nu blijkt dat het geen probleem geeft bij verkeersveiligheid (verspreiding van licht op de vlek). ook op de autokeuring zou dit geen probleem geven, dus probleem opgelost. VOOR HEN JA!!!! De vlekjes zijn wel nog steeds aanwezig en geven een vuil uiterlijk. Als dit een gekend probleem is vind ik wel dat ze hiervoor een pasklare oplossing moeten hebben. Al betekend dit dat de voorlichten moeten worden vervangen. Ik aanzie dit zoals bvb lakschade veroorzaakt af fabriek. Ook in de naverkoop zal dit aangehaald worden vrees ik. Dieteren laat hier zijn klanten weer koudweg staan vind ik.

In geval er nog mensen met hetzelfde probleem zitten, gelieve even te laten weten, eventueel PM

Comment

• beste, heb dit probleem ook. maar wat doe je eraan?
                  Blijkbaar is er maar 1 persoon die al de klachten van Belgie van gans de VAG groep behandeld, en deze zit tot over zijn oren in't werk. Ben al van half juni bezig met een lakprobleem (kleine blaasjes onder de laklaag op motorkap) en heb vorige week een serieus gesprek gehad met de eindveantw. van de aftersales van de garage.Heb hem gezegd dat het mijn kl,,ten uithangt en dat audi zich beter een "GEWOON" automerk noemt
                  ipv PREMIUM. heb 18 jaar met opel gereden en nog nooit problemen gehad ivm naverkoopsservice. Mijn wauwgevoel over audi is serieus naar beneden getuimeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
                    beste, heb dit probleem ook. maar wat doe je eraan?
                    Blijkbaar is er maar 1 persoon die al de klachten van Belgie van gans de VAG groep behandeld, en deze zit tot over zijn oren in't werk. Ben al van half juni bezig met een lakprobleem (kleine blaasjes onder de laklaag op motorkap) en heb vorige week een serieus gesprek gehad met de eindveantw. van de aftersales van de garage.Heb hem gezegd dat het mijn kl,,ten uithangt en dat audi zich beter een "GEWOON" automerk noemt
                    ipv PREMIUM. heb 18 jaar met opel gereden en nog nooit problemen gehad ivm naverkoopsservice. Mijn wauwgevoel over audi is serieus naar beneden getuimeld.
                    zoals alle andere merken heeft Audi al lang begrepen dat het rendabelder is in nieuwe klanten te investeren dan in het behouden van bestaande klanten.
                    ook gaan ze plat op de buik bij het regelen van een probleem hebben geen enkele garantie dat zoiets de klant zal fideliseren
                    andersom zal de klant het probleem wellicht vergeten zijn (of vergeven hebben) als hij de volgende wagen moet kopen
                    ook niet vergeten dat Audi zijn brood haalt bij Lease-maatschappijen, daar zijn kleine cosmetische problemen bijzaak
                    sinds de komst van WeCare hoeft je trouwens een gunstbehandeling niet te verwachten : de dag na het vervallen van de officiële waarborg laten ze u als een baksteen vallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
                      Ben al van half juni bezig met een lakprobleem (kleine blaasjes onder de laklaag op motorkap) en heb vorige week een serieus gesprek gehad met de eindveantw. van de aftersales van de garage.
                      Indien de wagen geen drie jaar oud is, zijn deze lakschaden door de waarborg gedekt
                      als de dealer dit niet vlot kan regelen, is een aangetekend schrijven naar Audi/Naverkoop aangewezen. Het versnelt de bewustwording dat je de zaak niet zal laten aanslepen. Natuurlijk gaan ze wat zeuren over steenslagen...
                      Last edited by guyugy; 05/10/2009, 09:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk Berichten
                        (...)Ook in de naverkoop zal dit aangehaald worden vrees ik. Dieteren laat hier zijn klanten weer koudweg staan vind ik.
                        In geval er nog mensen met hetzelfde probleem zitten, gelieve even te laten weten, eventueel PM
                        Ik heb niet hetzelfde probleem, maar wel andere. Enfin, andere problemen (meervoud). Heb de naverkoopdienst van D'Ieteren al bestookt met e-mail, telefoons, brieven, aangetekende brieven etc. Gewoon geen antwoord. Ik vind het geen manier van handelen. Het enige wat je kunt doen: in 't vervolg een ander merk kiezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                          Ik heb niet hetzelfde probleem, maar wel andere. Enfin, andere problemen (meervoud). Heb de naverkoopdienst van D'Ieteren al bestookt met e-mail, telefoons, brieven, aangetekende brieven etc. Gewoon geen antwoord. Ik vind het geen manier van handelen. Het enige wat je kunt doen: in 't vervolg een ander merk kiezen.
                          Op dat laatste? INDERDAAD!!!!
                          Hier komt geen audi meer binnen. Doe mij volgende keer maar weer lekker een bmw. Is en blijft mijn favoriete merk. Vrouw des huizes wilde een keer een audi, maar die heeft al zelf gezegd dat ze haar mond zal houden en de volgende keer toch ook voor de bmw gaat :-)
                          Last edited by ; 05/10/2009, 16:04.

Comment

Hier komt geen audi meer binnen.
                            Is het zo erg, dat beetje stof? Heb ook wel enkele witte puntjes, maar dat leek me eerder veroorzaakt door steenslag/zand (nog niet deftig bekeken).

Comment

• Volgens mij mag je nooit veralgemenen: niet om Audi voor te trekken, want dergelijke zaken zijn absoluut ontoelaatbaar voor een premium merk, maar met een wagen moet je gewoon geluk hebben.

Alles hangt af, zoals jullie zelf aangeven, van de manier waarop er achteraf mee wordt omgegaan en hoe het (al of niet) wordt opgelost. Maar om nu te zeggen, ik koop nooit meer dit of dat slaagt m.i. nergens op...
                              1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                              1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                              1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                              http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                Is het zo erg, dat beetje stof? Heb ook wel enkele witte puntjes, maar dat leek me eerder veroorzaakt door steenslag/zand (nog niet deftig bekeken).
                                Nee, het gaat niet enkel over de doffe plekken in de lampen, het gaat gewoon over het totaalbeeld dat ik heb gekregen van audi.

En ja, de audi rijd lekker, maar kan voor mij nog steeds niet tippen aan het rijplezier van bmw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                  Waarom moet je D'Ieteren bestoken met aangetekende brieven? Spreek je van D'Ieteren als invoerder of als garage? Welke problemen zijn er met de auto? Ik kan niet beweren dat elk probleem even vlot wordt opgelost, maar ik heb zoveel moeite niet moeten doen, hooguit hetzelfde probleem een tweede keer op de agenda moeten plaatsen en de garage deed de rest. Zoals het hoort.

Comment

Hier komt geen audi meer binnen. Doe mij volgende keer maar weer lekker een bmw. Is en blijft mijn favoriete merk. Vrouw des huizes wilde een keer een audi, maar die heeft al zelf gezegd dat ze haar mond zal houden en de volgende keer toch ook voor de bmw gaat :-)
                                    good luck met je toekomstige BMW !
                                    mijn zus kan ook erover vertellen, naast de vele mankementen kreeg ze haar 528i gewoon niet verkocht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                      good luck met je toekomstige BMW !
                                      mijn zus kan ook erover vertellen, naast de vele mankementen kreeg ze haar 528i gewoon niet verkocht...
                                      Ieder zijn verhaal blijkbaar
                                      Wij hebben een 328i coupé gehad. Vier jaar zonder enig mankement mee gereden. Waren bang voor de verkoop. Had hem s'middags te koop gezet via internet. Dezelfde avond voor de vraagprijs verkocht.

Mijn ervaringen blijven dus top bij BMW.
                                      Ik hoor meer klagen van audi bij vrienden en kennissen.

Comment

Ik hoor meer klagen van audi bij vrienden en kennissen.
                                        misschien wel mensen die iets negatiefs durven vertellen over hun wagen ?
                                        Audi is zeker niet de beste, maar bij mijn recente vergelijking A4, 320, C, waaraan ik de Honda Accord bijgevoegd had, kwam voor mij de 320 zeker niet als eerste uit, wel (in alle objectiviteit en tegen mijn verwachting) de Honda !
                                        het is een Audi gebleven omdat ik mijn echtgenote niet kon overtuigen, maar ook voor haar was een 320 geen optie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                          misschien wel mensen die iets negatiefs durven vertellen over hun wagen ?
                                          Audi is zeker niet de beste, maar bij mijn recente vergelijking A4, 320, C, waaraan ik de Honda Accord bijgevoegd had, kwam voor mij de 320 zeker niet als eerste uit, wel (in alle objectiviteit en tegen mijn verwachting) de Honda !
                                          het is een Audi gebleven omdat ik mijn echtgenote niet kon overtuigen, maar ook voor haar was een 320 geen optie
                                          De accord is een zeer mooie auto, weet enkel niet hoe hij rijd. Toen ik hem op het autosalon zag staan had ik zoiets van..toeme, daar hadden we precies ook is naar moeten gaan kijken. Moet ook bekennen dat je natuurlijk de 2800 benzine niet kan vergelijken met de 2.0TDI. Mijn voorkeur voor RWD heeft er ook veel mee te maken dat ik zo gek ben van BMW, vooral de uitgebalanceerde rijeigenschappen.

Nu ga ik erover ophouden, want hiervoor is dit topic niet gemaakt. Ieder zijn ding hé, en ieder zijn mening uiteraard

Wil ook nog even kwijt dat ik wel over het algemeen nog graag vertoef in de audi hoor
                                          Last edited by ; 05/10/2009, 18:39.

Comment

Working...
                                          X