Oorspronkelijk geplaatst door laue
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 (Part II)
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenSorry, maar als je schakelt volgens dat advies ben je wel heel loom bezig zenne... De eerste de beste Aixam zal je in no-time los rijden denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GBA Bekijk Berichtenmen A4 avant is geleverd in de garage oef... , weet iemand hoe lang het duurt voor de nr plaat er is via de leasing en de levering kan gebeuren?
Ik vroeg gisteren in de garage of het mogelijk is dat ik hem aanstaande zaterdag zou ophalen, maar mijn (k*t) dealer zei dat ze de papieren nog moesten opsturen naar de maatschappij en dat ik hem binnen een week zou kunnen ophalen. Via dit forum las ik dat dit slechts een 3-tal dagen zou duren.....
Het zou nu ook niet op een dag komen, ware het niet dat ze de belofte gemaakt hadden om de levering te voorzien tegen ten laatste 15/02 en wij al een reisje voorzien hadden met de wagen voor vertrek aanstaande zaterdag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenAlleen dat dat visueel een eigenaardige combinatie gaat zijn. Grote wielen zonder verlaging gaat eruit zien alsof de wagen verhoogd is vrees ik dan.
Persoonlijk rij ik met standaard ophanging en die standaard 16" wieltjes en ik vind dat het allemaal nog ruim hard genoeg is! De kindjes zitten daar allemaal niet zoveel mee in, maar mijn rug wel. Ik moet dagelijks over betonplaten rijden die soms 7 cm in hoogte verschillen tov mekaar en putdeksels die allemaal perfect 5 cm te laag gelegd zijn. Pijn voor mij en mijn auto.) heb ik mijn twijfels of hij inderdaad 20 mm verlaagd is. Tussen de hoogte van de band en het laagste punt van de wielkas, is er toch nog altijd veel ruimte. Had gedacht dat hij toch iets sportiever ging tonen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenStond misschien nog op transportblokken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk BerichtenDe na-montage van Isofix gebeurt (voor zover ik begrepen heb) met exact dezelfde originele Audi-onderdelen als zou je Isofix van fabriek-af hebben laten monteren. (Ik heb niet meteen zin om mijn achterbank te gaan slopen om dat te controleren, maar de Audi-dealer kan daar duidelijkheid over geven)
Ik zie dus niet meteen een reden waarom dat nooit zo goed zou zijn. Vanaf de A4 B5 zouden die montage-punten (schroefgaten) voor een Isofix-beugel bij iedere A4 aanwezig zijn heb ik me laten vertellen, dus gewoon een kwestie van correcte montage volgens de voorgeschreven procedure en je bereikt m.i. hetzelfde resultaat.
Over die "maxicosi" in dat specifiek geval weet ik niet of het exact om dat merk ging, het wordt hier meer veralgemeend gebruikt voor "draagstoel voor zuigelingen" (net zoals bic => pen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door haghibardio Bekijk BerichtenVia dit forum las ik dat dit slechts een 3-tal dagen zou duren.....
Comment
-
haghibardio;3887773]Achter de wielen zat er nog een gele cilindercormige staaf, wat dat was weet ik niet, maar 't zag er alleszins niet erg mooi uit
Dat viel mij ook meteen op toen de mijne werd afgeleverd.
Maar troost u, dat is binnen de kortste keren zo vuil als iets en valt nadien zeker niet meer op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zipo Bekijk BerichtenDat is een gele plastieken mof, gemonteerd op de schokdempers.
Dat viel mij ook meteen op toen de mijne werd afgeleverd.
Maar troost u, dat is binnen de kortste keren zo vuil als iets en valt nadien zeker niet meer op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door haghibardio Bekijk Berichtennet telefoon gehad van de garage, nu komen ze met de uitleg dat de wagen binnen is, maar de papieren komen voorlopig niet binnen..... Wat gaan ze me nu nog wijsmaken
papieren komen meestal 1 dag na de levering in de garage aan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door haghibardio Bekijk Berichtenik heb de standaardvelgen genomen en een verlaging van 20 mm gevraagd. Maar toen ik gisteren de wagen zag (mocht hem wel nog niet meenemen) heb ik mijn twijfels of hij inderdaad 20 mm verlaagd is. Tussen de hoogte van de band en het laagste punt van de wielkas, is er toch nog altijd veel ruimte. Had gedacht dat hij toch iets sportiever ging tonen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door haghibardio Bekijk Berichtennet telefoon gehad van de garage, nu komen ze met de uitleg dat de wagen binnen is, maar de papieren komen voorlopig niet binnen..... Wat gaan ze me nu nog wijsmaken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door haghibardio Bekijk Berichtenik heb de standaardvelgen genomen en een verlaging van 20 mm gevraagd. Maar toen ik gisteren de wagen zag (mocht hem wel nog niet meenemen) heb ik mijn twijfels of hij inderdaad 20 mm verlaagd is. Tussen de hoogte van de band en het laagste punt van de wielkas, is er toch nog altijd veel ruimte. Had gedacht dat hij toch iets sportiever ging tonen
De onze is een s-line (- 3cm) en bij levering stond hij op de standaard 18" s-line velgen,
volgens mij perfect qua sportieve look !
Heb direct daarna de (gratis) bijgeleverde 5 spaak en 16" velgen laten monteren ( gaan nog op wintersport) en vind dit een niet zo'n geslaagd zicht!
Mijn inziens horen grote velgen en verlaging visueel samen!
Misschien volgende winter 17" wintervelgen of de 18" s-line velgen als wintervelg en een
19" velg voor de zomer (liefst de 7 dubbele spaak en titanium look)
Deze combinatie rijdt hier in onze omgeving rond (panthoom zwart/ 7dubbele spaak in titanium) gewoon fantastisch !
Weet er iemand of deze velgen OEM zijn voor A4?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door haghibardio Bekijk Berichtenauto dinsdag toegekomen, papieren vandaag nog steeds niet binnen .....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichtendat is dacht ik vrij normaal hoor dat daar een paar dagen tussenzitten... tis ook congé he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door haghibardio Bekijk Berichtencongé????? voor de schoolgangers misschien ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichtenhet is hier toch veel rustiger op de baan anders ;-). En ik ken veel mensen die deze week gaan skieën, dus jah
Comment
Comment