Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kan mij iemand zeggen of ik mij kan informeren bij de hoofdverdeler van audi Belgie waar mijn auto blijft? Is dit D'ieteren?
Bedankt
Uw dealer heeft een perfect zicht op de preciese status van van uw auto, en is dan ook het beste aanspreekpunt. Het kan natuurlijk zijn dat uw dealer gewoon geen zin heeft om u die informatie te geven.
Uw dealer heeft een perfect zicht op de preciese status van van uw auto, en is dan ook het beste aanspreekpunt. Het kan natuurlijk zijn dat uw dealer gewoon geen zin heeft om u die informatie te geven.
Inderdaad, dit is het geval. Het enige wat hij mij al 6 dagen zegt, is dat hij onderweg is. Als ik vraag wanneer ik hem mag komen afhalen (ik moet een verlofdag aanvragen), zegt hij telkens binnen 2 weken.
Hopelijk heb ik meer geluk met de wagen dan met mijn dealer.
Ik heb een mailke gestuurd naar D'Ieteren, maar nog geen antwoord ontvangen. Ben ook niet zeker als ik naar de juiste contactpersoon gemailed heb
Ga zo dadelijk onze A4 Avant s-line 2.0TDI quattro 170pk afhalen!
Afspraak om 16.00 uur.
Volgende opties
S-line interieur en exterieur
phantoom zwart
milano leder zwart sport
pack lifestyle plus:-metaalkleur
-volum en perim alarm
-parkeersyst achter
-snelheidsregelaar
- elek regelb en verwarmde spiegels
-gps plus met harde schijf
-boordcomp met kleurenscherm
pack lounge: -leder milano
-multifunctie stuur
-verwarmde zetels vooraan
-binnenspiegel aut dag/nacht
-licht en regensensor
dakreling chroom
vensteromlijsting chroom
panoramisch dak uit glas
skizak
acoustisch parking syst voor
xenon +
klimaatregeling 3 zones
getinte ruiten
audi soundsyst
headlight assistant
verwarmde zetels achter
buitenspiegel pack 2 (elek inklapbaar)
verlichtingspakket
zonder kentekens
Afspraak om 16.00 uur.
Volgende opties
phantoom zwart
milano leder zwart sport
-volum en perim alarm
-parkeersyst achter
-snelheidsregelaar
-multifunctie stuur
-licht en regensensor
dakreling chroom
vensteromlijsting chroom
panoramisch dak uit glas
skizak
xenon +
klimaatregeling 3 zones
getinte ruiten
audi soundsyst
headlight assistant
verwarmde zetels achter
verlichtingspakket
zonder kentekens
Amai dat is goed nieuws!!
Ik zou zeggen geniet ervan
Zou je kunnen laten weten wat je van het AAS vindt?
@A3 Quattro: Prachtige config., proficiat! En een quattro, nog beter! Jammer dat deze combinatie niet met automaat bestaat, of ik was hier waarschijnlijk ook voor gegaan. Veel plezier ermee, en laat die pics maar komen!
Afspraak om 16.00 uur.
Volgende opties
phantoom zwart
milano leder zwart sport
-volum en perim alarm
-parkeersyst achter
-snelheidsregelaar
-multifunctie stuur
-licht en regensensor
dakreling chroom
vensteromlijsting chroom
panoramisch dak uit glas
skizak
xenon +
klimaatregeling 3 zones
getinte ruiten
audi soundsyst
headlight assistant
verwarmde zetels achter
verlichtingspakket
zonder kentekens
Prachtig, als ik een A4 avant zou kopen zou willen kopen, zou hij er precies zo uitzien!
2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Bedankt!
Eens quattro (A3) altijd quattro!
Ben wel eens benieuwd naar verschil Haldex en "echte" quattro.
Over samenstelling en bestelling lang nagedacht!
Twijfel tussen A6 en A4, maar quattro alleen beschikbaar op A6 met 2.7
of 3.0 diesel en daarom gekozen voor A4 met wat meer opties.
Vond tijdens testrit(ten) A6 minder sportief en de A4 paste voor mij als
een sportieve"handschoen"
Ik heb nu 1,5 jaar mijn Audi A4 en ik ben er zeer content van. Alleen heb ik spijt dat ik geen bluetooth heb genomen.
Nu is mijn vraag: Kan dat nog geïnstalleerd worden of moet dat dan gebeuren met een apparaat zoals een Parrot. IK zou het graag hebben zodat het net is dat het van fabriek af geïnstalleerd is.
Iemand ideeën?
Alvast bedankt
Met vriendelijke groet
Frank
hier een verbeterde versie ipv parrot hier zie je enkel en micro(tje) kost ingebouwd BTW in 525€ en is te bedienen via het MMI systeem www.fiscon-mobile.eu
vandaag men wagen aangekomen oef... ik hoop volgende week levering A4 avant
hier een verbeterde versie ipv parrot hier zie je enkel en micro(tje) kost ingebouwd BTW in 525€ en is te bedienen via het MMI systeem www.fiscon-mobile.eu
Ja, maar als ik me vergis is er nog altijd geen degelijke oplossing voor de MMI 3G ?
Normaal in het begin... Nu (42000 km) zit ik alleen nog boven de 10 liter bij puur stadsverkeer of in Duitsland als het écht hard gaat, wanneer het richting 11-12 liter gaat...
Van hoeveel km's begint het te dalen?
Heb een 2.0TDI 120pk (jawel, redelijk sloom) en heb als ik normaal rij rond de 7L/100km)
Bij rijden als een pastoor geraak ik aan 6,1L (heb 7000km)
Heeft er iemand een foto van een zwarte A4 avant met de 18 duims velgen (5 spaaks) star?
Denk eraan om zulke te kopen ter vervanging van de 16 duims aero velgen die standaard bij het packet lifestyle zitten. Wat zou ik nog krijgen voor die 16 duimers met ongebruikte band?
Heeft er iemand een foto van een zwarte A4 avant met de 18 duims velgen (5 spaaks) star?
Denk eraan om zulke te kopen ter vervanging van de 16 duims aero velgen die standaard bij het packet lifestyle zitten. Wat zou ik nog krijgen voor die 16 duimers met ongebruikte band?
Merci!
deze velgen staan prachtig onder een A4 Avant. heb deze ook onder mijne lava grijze avant staan. Kleur heeft wel veel weg van een zwarte.
Spijtig genoeg nog geen foto met 5 star velgen eronder van mijn wagen. Momenteel
zitten de winterbanden erop tot in maart ongeveer.
lavagrijze met star-velgen ==> http://www.autoforum.be/showthread.php?t=29173
Wat je voor die aero-velgen krijgt? te weinig. Met wat geluk vind je een bandencentrale die de ongebruikte 16duims banden wil overnemen en kan je op die manier wat recupereren.
Wat je voor die aero-velgen krijgt? te weinig. Met wat geluk vind je een bandencentrale die de ongebruikte 16duims banden wil overnemen en kan je op die manier wat recupereren.
Zo heb ik het gedaan, mijn audi dealer heeft mn banden overgenomen en ik gebruik mn originele velgen voor mn winterbanden!
Comment