Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part II)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door chucky Bekijk Berichten
    Is er al iets meer geweten over de oorzaak van de groeven in de achterste remschijven, dit heb ik namelijk ook na 5000 km ?
    Misschien iets te maken met verharde delen in de blokken ?, heb ooit meegemaakt bij een nieuwe auto dat de remmen hard begonnen te piepen na 10000 km in de garage hiermee geweest en het zou te maken hebben gehad met de ingebouwde sensoren in de fabrieks afgeleverde remblokken dus geen gevaren bij maar wel zeer irritant en zeker voor een nieuwe auto.
    * Zou het kunnen dat dit kom doordat je nog kan wegrijden als je handrem nog opstaat, dat die groeven daar in komen?

*Iemand hier met een zwarte ST van GMan met de 20" velgen die in Koksijde niet ver van de dijk stond, het was zaterdag of zondag?

* Vandaag een heel raar gevoel bij het veranderen van versnelling, net of er zit iets in de weg, toen mijn vrouw de auto in de garage ging gaan zetten meldde ze net hetzelfde, ik had er nochtans niets van gezegd tegen haar, morgen vlug eens op controle gaan,
    Last edited by ; 04/08/2009, 00:52.

Comment

• bah, al die aangeplakte spoilers en skirts, of spuuglelijke velgen. Zelden, zeer zelden iets gezien dat mooier was dan af-fabriek. Zo'n OPC body kit is nog mooi, daarna wordt het.....feest der wansmaak. Beetje zielig boy-racer gedoe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rêve d'Or Bekijk Berichten
        * Zou het kunnen dat dit kom doordat je nog kan wegrijden als je handrem nog opstaat, dat die groeven daar in komen?

*Iemand hier met een zwarte ST van GMan met de 20" velgen die in Koksijde niet ver van de dijk stond, het was zaterdag of zondag?

* Vandaag een heel raar gevoel bij het veranderen van versnelling, net of er zit iets in de weg, toen mijn vrouw de auto in de garage ging gaan zetten meldde ze net hetzelfde, ik had er nochtans niets van gezegd tegen haar, morgen vlug eens op controle gaan,
        denk ook dat dit komt omdat je wegrijd zonder je handrem af te zetten.
        mijn verkoper raadde dit af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
          Hill assist doet dit ook, kan je in principe dus niet volledig af zetten.
          2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
          2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
          2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Hallo,

Gisteren eindelijk Insignia gaan halen, moest bijna nog eens wachten door de leasing.
            Vriendelijk telefoontje heeft dit opgelost .

Ivm de upgrade van DVD800 kaarten: deze zijn nog niet uit en ze wisten ook niet te vertellen voor wanneer het juist zou zijn. In ieder geval is het wel zo dat ze een bepaalde actie zouden doen zodat mensen die recent een Insignia hebben deze zonder of in bepaalde gevallen met kleine meerprijs van de garage zouden krijgen.

Maar blijkbaar is er nog niks van details geweten dus nog even afwachten, ik zou op de hoogte gebracht worden indien van toepassing.

Op werk op voorhand redelijk wat "och ne opel owat" gekregen, meeste passen hun mening aan nadat ze de auto bekeken hebben precies.

Comment

• @Bjodes

Schiet binnenkort maar eens een paar foto's!
              Ben wel benieuwd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjodes Bekijk Berichten
                Op werk op voorhand redelijk wat "och ne opel owat" gekregen, meeste passen hun mening aan nadat ze de auto bekeken hebben precies.
                heb dit de laatste week ook heel wat gehoord dat zinnetje ... altijd leuk als ze dan even de auto bekijken

Comment

Heb dit nog nooit gedaan en op mijn linkerachter remschijf zit ook een groef, dus....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mygie Bekijk Berichten
                    hebben jullie deze pagina al bekeken

http://www.ziptuning.nl/en/customchi...-T-180-pk.html
                    Ziet er interessant uit, meer power bij lager toerental........

Comment

Ik zet deze ook altijd manueel af dus daar kan het niet van zijn.
                      Mijn mening is dat er iets in de remblokken zit dat anders gehard is dan de remblokken zelf

Comment

• Vandag eens mijn garage (Central - Ninove) gecontacteerd om te zien of mijn insignia (besteld 03/06) wel degelijk eind augustus zal geleverd worden. Hij had hierover geen enkele info (?) en zei dat de fabriek tot medio augustus gesloten is (vakantie). Moet na 15/08 eens terugbellen ... (voor levering eind augustus ...) Is het nomaal dat de garages zo laat geïnformeerd worden ?
                        Wil de logo's er niet op hebben maar dit kan blijkbar niet af-fabriek: de gaage zal ze naderhand zelf voor me weghalen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikke2 Bekijk Berichten
                          Vandag eens mijn garage (Central - Ninove) gecontacteerd om te zien of mijn insignia (besteld 03/06) wel degelijk eind augustus zal geleverd worden. Hij had hierover geen enkele info (?) en zei dat de fabriek tot medio augustus gesloten is (vakantie). Moet na 15/08 eens terugbellen ... (voor levering eind augustus ...) Is het nomaal dat de garages zo laat geïnformeerd worden ?
                          Wil de logo's er niet op hebben maar dit kan blijkbar niet af-fabriek: de gaage zal ze naderhand zelf voor me weghalen ...

ik denk persoonlijk dat dit heel laat is!! normaal zeg mijn dealer achter een maand na je bestelling weet je de juste leverings termijn, nu zijn ze inderdaad nog in verlof, ik denk de laatste week, de mijne wordt normaal de laatste week van sept geleverd, maar ik hoop dat alles goed verloopt met de overname van opel en dat er weer niet word gestaakt ofzo , dan zou het wel eens veel langer kunnen duren, ik heb 2jaar geleden mijn astra twintop gekocht, en 3 weken na bestelling legden ze de band stil bij opel antwerpen, de mijne stond al op de band, dan beginnen ze weer te werken ,en 2 weken later legde ze band weer stil met de poorten toe,intussen tijd was de mijne afgewerkt en stond klaar voor vervoer maar ze mochten door de staking niet weg van de parking, dan hadden ze er nog een hoop vernield, gelukkig was de mijne er niet bij, om maar te zeggen ik heb mijn wagen bijna 7 weken later gehad dan gepland, en heb veel geduld en veel nieuws gezien,ik denk dat ik in die periode 2 jaar van mijn leven kwijt ben, het was om het sch**t van te krijgen, dan had ik gezegd ik koop nooit nog een opel, maar toen ik die mooie blinkende insignia ST zag staan was ik weer verkocht, ik hoop maar dat ik niet weer het zelfde tegenkom als 2 jaar geleden, (dit hoop ik voor niemand van de bestelde auto's) want als je een beetje auto gek bent ,en je heb net bij dit merk besteld is het om te sterven
                          Last edited by ; 05/08/2009, 13:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven_vdp Bekijk Berichten
                            ik denk persoonlijk dat dit heel laat is!! normaal zeg mijn dealer achter een maand na je bestelling weet je de juste leverings termijn, nu zijn ze inderdaad nog in verlof, ik denk de laatste week, de mijne wordt normaal de laatste week van sept geleverd, maar ik hoop dat alles goed verloopt met de overname van opel en dat er weer niet word gestaakt ofzo , dan zou het wel eens veel langer kunnen duren, ik heb 2jaar geleden mijn astra twintop gekocht, en 3 weken na bestelling legden ze de band stil bij opel antwerpen, de mijne stond al op de band, dan beginnen ze weer te werken ,en 2 weken later legde ze band weer stil met de poorten toe,intussen tijd was de mijne afgewerkt en stond klaar voor vervoer maar ze mochten door de staking niet weg van de parking, dan hadden ze er nog een hoop vernield, gelukkig was de mijne er niet bij, om maar te zeggen ik heb mijn wagen bijna 7 weken later gehad dan gepland, en heb veel geduld en veel nieuws gezien,ik denk dat ik in die periode 2 jaar van mijn leven kwijt ben, het was om het sch**t van te krijgen, dan had ik gezegd ik koop nooit nog een opel, maar toen ik die mooie blinkende insignia ST zag staan was ik weer verkocht, ik hoop maar dat ik niet weer het zelfde tegenkom als 2 jaar geleden, (dit hoop ik voor niemand van de bestelde auto's) want als je een beetje auto gek bent ,en je heb net bij dit merk besteld is het om testerven

Helemaal mee eens,

Ik bestel de insignia ST op 24-04-2009.
                            Levering zou zijn 2-de week juli, krijg telefoontje, modeljaar 2009 wordt niet meer geproduceerd, wordt modeljaar 2010 en dient opnieuw besteld te worden, is gebeurd.
                            Nieuwe leverweek week 34, gister gebeld met de dealer hij staat nog in event 25. (vakantie)
                            Dus levering eerder week 36/37 dan week 34.
                            Dan nog al dat gedoe rond GM en overname kandidaten.
                            Ik krijg er wel een K.....gevoel bij, het enige dat je kan doen is afwachten.
                            Al frustreerd dit wel!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikke2 Bekijk Berichten
                              Vandag eens mijn garage (Central - Ninove) gecontacteerd om te zien of mijn insignia (besteld 03/06) wel degelijk eind augustus zal geleverd worden. Hij had hierover geen enkele info (?) en zei dat de fabriek tot medio augustus gesloten is (vakantie). Moet na 15/08 eens terugbellen ... (voor levering eind augustus ...) Is het nomaal dat de garages zo laat geïnformeerd worden ?
                              Ik woon in Ninove en heb hem daar NIET gekocht en met reden!
                              Mijn garage in Schepdaal heeft dat perfect opgevolgd en vervangwagen geven op moment dat andere er zou zijn!!!
                              Je ziet de éne is de andere duidelijk niet ...

klopt wel dat ze er de logo's zelf afhalen maar kan je zelf normaal ook eenvoudig doen.
                              Bij mij staat het er nog op maar gaat er mogelijk eens af (nog niet uit)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Executive Bekijk Berichten
                                Helemaal mee eens,

Ik bestel de insignia ST op 24-04-2009.
                                Levering zou zijn 2-de week juli, krijg telefoontje, modeljaar 2009 wordt niet meer geproduceerd, wordt modeljaar 2010 en dient opnieuw besteld te worden, is gebeurd.
                                Nieuwe leverweek week 34, gister gebeld met de dealer hij staat nog in event 25. (vakantie)
                                Dus levering eerder week 36/37 dan week 34.
                                Dan nog al dat gedoe rond GM en overname kandidaten.
                                Ik krijg er wel een K.....gevoel bij, het enige dat je kan doen is afwachten.
                                Al frustreerd dit wel!!
                                ik begrijp je volkomen, dit hadden ze toch kunnen weten wanneer je de wagen bestelde, wat is er dan wel verandered tussen model 2009 en 2010?
                                maar dat je daarom een volledige nieuwe bestelbon en weer achter aan in het lijstje komt is erg belachelijk,

en idd nu is er nog verlof, maar wat GM ook beslist ik heb er een zeer slecht gevoel bij!! kiezen ze voor HRJ wat er staat aan te komen, gaat duitsland 9 op 10 plat, want HRJ is gewoon een bedrijf die profiteerd van de situatie, en dit geeft niets met opel op met de auto's te maken, de bedoeling van die mannen is de boel opkopen terwijl alles in cresies zit lage prijs dus, en binnen een paar jaar als het weer redelijk gaat de boel weer verkopen, met grote winst, dat mag als hen dat lukt,
                                als magna overneem worden er ook heel veel ontslagen, verwacht + definitieve sluiting, van enkele dus ook niet goed, we kunnen ons maar best aan het ergste verwachten!!

maar ik vind niet dat wij als werkende mens die een auto willen daaronder moeten lijden, onze centen of euro's moeten ook goed zijn en op tijd AFGELEVERD worden,

in iedere geval ik heb er ook weer dat K...... gevoel bij!!

Comment

• @vodoo077

nog een vraagje over die logo's , als je die wil verwijderen van je kofferdeksel, zijn deze gewoon opgeplakt? heb je dan ook tips hoe je die kan verwijderen?liefs zonder schade!!
                                  Last edited by ; 05/08/2009, 18:20.

Comment

nog een vraagje over die logo's , als je die wil verwijderen van je kofferdeksel, zijn deze gewoon opgeplakt? heb je dan ook tips hoe je die kan verwijderen?liefs zonder schade!!
                                    Eerst verwarmen met haardroger en dan deze voorzichtig verwijderen. In mijn topic kan je het resultaat bewonderen.
                                    Opel Insignia ST
                                    Last edited by McClane; 05/08/2009, 18:23.
                                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• het resultaat is schitterend,dus gewoon met de haardroger opwarmen en kan je die gewoon aftrekken? ik neem aan dat er toch wel wat kleefsel blijft aanhangen, met wat verwijder je dat?

Comment

het resultaat is schitterend,dus gewoon met de haardroger opwarmen en kan je die gewoon aftrekken? ik neem aan dat er toch wel wat kleefsel blijft aanhangen, met wat verwijder je dat?
                                        Als je het goed genoeg verwarmt komt alles er ineens mee af. Wel voorzichtig los trekken. Als er wat kleefsel blijft aanhangen dan vraag je jouw partner, zuster of moeder haar flesje nagellakremover maar eens.
                                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Working...
                                        X