Oorspronkelijk geplaatst door a fond
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi TT RS.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk BerichtenBelgie, maar ik kan evengoed in buitenland gaan shoppen.
Comment
-
Comment
-
In grote lijnen komt het er op neer dat de remvoeringen te klein zijn en ten gevolge daarvan over verhit raken.
Audi probeert dat steeds met lap middelen op te lossen in de vorm van plastic windgeleiders op de draagarmen en andere samenstelling van de remblokken.
Audi heeft de fout gemaakt om te bezuinigen op de remmen van de TT RS en later ook de RS3.
Dit was de eerste testmule van de TT RS.
Deze was uitgerust met de 8-zuiger remklauw en remschijven van de RS4, deze remklauw heeft 4 remblokken.
De productie TT RS (en RS3) kregen een inferieur remsysteem (kosten besparing) met alle gevolgen van dien.
Comment
-
De mijne zijn ook oververhit geraakt, maar dan de schijven gloeiend rood en pedaal tot op de vloer.
Ben hiermee nog niet bij audi geweest daar het door circuit gebruik was en ik denk dat ze er misschien hierdoor niks zouden willen aan doen in garantie. Auto heeft 8500km dus is wel zonde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Devil Bekijk BerichtenDe mijne zijn ook oververhit geraakt, maar dan de schijven gloeiend rood en pedaal tot op de vloer.
Ben hiermee nog niet bij audi geweest daar het door circuit gebruik was en ik denk dat ze er misschien hierdoor niks zouden willen aan doen in garantie. Auto heeft 8500km dus is wel zonde
Het zou niet uit moeten maken waar het gebeurt is of onder welke omstandigheden het moet altijd goed remmen, "no matter what".
Audi schiet zwaar tekort met het probleem adequaat aan te pakken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Devil Bekijk BerichtenDe mijne zijn ook oververhit geraakt, maar dan de schijven gloeiend rood en pedaal tot op de vloer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDit idee: http://www.youtube.com/embed/SF8g3NizndU
Comment
-
Comment