Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT RS.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichten
    Ben momenteel op zoek naar een mooie 2dehands, indien er iemand een weet staan...
    In welk land. ?

Comment

• Belgie, maar ik kan evengoed in buitenland gaan shoppen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichten
        Belgie, maar ik kan evengoed in buitenland gaan shoppen.
        AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Die Idee, einen Audi TT RS oder ein BMW 1er M schneller zu machen, hatten schon viele. Oettinger und Tuningwerk kommen spät, aber dafür gewaltig.

Comment

• Comment

• Comment

• "APR.CH" TT RS by Wolf-Power.

Comment

• man man man
                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Ze verkopen als warme broodjes.

Zamen met een Loba FSI HP brandstofpomp en een goede software een garantie voor 500 pk.

Comment

• Na 9 maanden klagen en zagen komt Audi AG voor het einde van het jaar met een degelijke afdoende oplossing voor mijn remmen!!!!Ben héél benieuwd..eindelijk de Duitsers aan mijn kant.
                      GreeTTz...

Comment

• Ben benieuwd of het een algehele terugroep aktie wordt voor alle TT RS-en en RS3's.

Comment

• Wat is het probleem met uw remmen, heb ook problemen met de mijne op de rs3.

Comment

• In grote lijnen komt het er op neer dat de remvoeringen te klein zijn en ten gevolge daarvan over verhit raken.
                            Audi probeert dat steeds met lap middelen op te lossen in de vorm van plastic windgeleiders op de draagarmen en andere samenstelling van de remblokken.

Audi heeft de fout gemaakt om te bezuinigen op de remmen van de TT RS en later ook de RS3.

Dit was de eerste testmule van de TT RS.

Deze was uitgerust met de 8-zuiger remklauw en remschijven van de RS4, deze remklauw heeft 4 remblokken.

De productie TT RS (en RS3) kregen een inferieur remsysteem (kosten besparing) met alle gevolgen van dien.

Comment

• De mijne zijn ook oververhit geraakt, maar dan de schijven gloeiend rood en pedaal tot op de vloer.
                              Ben hiermee nog niet bij audi geweest daar het door circuit gebruik was en ik denk dat ze er misschien hierdoor niks zouden willen aan doen in garantie. Auto heeft 8500km dus is wel zonde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devil Bekijk Berichten
                                De mijne zijn ook oververhit geraakt, maar dan de schijven gloeiend rood en pedaal tot op de vloer.
                                Ben hiermee nog niet bij audi geweest daar het door circuit gebruik was en ik denk dat ze er misschien hierdoor niks zouden willen aan doen in garantie. Auto heeft 8500km dus is wel zonde
                                Gewoon zeggen dat het op de autobahn in Duitsland is gebeurt bij een extreme remactie ten gevolge van een slak die naar de tweede baan kwam zonder in de spiegels te kijken.

Het zou niet uit moeten maken waar het gebeurt is of onder welke omstandigheden het moet altijd goed remmen, "no matter what".

Audi schiet zwaar tekort met het probleem adequaat aan te pakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devil Bekijk Berichten
                                  De mijne zijn ook oververhit geraakt, maar dan de schijven gloeiend rood en pedaal tot op de vloer.
                                  Dit idee: http://www.youtube.com/embed/SF8g3NizndU

Comment

• Nog iets van voor de TT RS was ge-introduceert.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                      Het was nog net iets erger eigenlijk, heb een band waar het rubber gescheurd is aan de flank ook wat toch ook niet echt normaal lijkt, volgende week eens een bezoekje aan de garage brengen

Comment

• Targa High Country 2012.

Comment

Working...
                                        X