Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT RS.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Suzuka Grey.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Het is mijn opgevallen dat er toch wel veel TT RS-en rond rijden zonder vaste achterspoiler.
                Als je op Autogespot.nl kijkt in de TT RS sectie dan zie je ook veel spoiler loze TT RS-en.
                Ik zou zelf ook de voorkeur geven aan een spoiler loze, die kan namelijk gewoon door de wasstraat.
                Met spoiler wordt dat afgeraden, staat zelfs in de auto manual als ik het goed heb.

Hier één op de ring, spoiler loos.

Comment

• Er zijn er ook die de vaste spoiler niet groot genoeg vinden en die halen dan de brede grote achterspoiler die Raeder Motorsport ontwikkeld heeft voor de TT RS.
                  Deze spoiler is bijna net zo breed als de auto zelf.

Comment

• Comment

• Deze TT RS is eigendom van "Jonny Cocker"

Last edited by ; 16/08/2012, 01:40.

Comment

• Toch mooier zonder spoiler.

Comment

• Audi TT-RS - Borla 140473 Cat-Back + Exhaust Diffuser.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• TTRS remmen en tuning

Beste leden,

De vlag uit vandaag. Na vele zweetdruppels is het dan toch gelukt bij Unlimited Tuning in Amersfoort. Mijn TTRS is voorzien van een slordige 400 pk's. Probleem was dat die telkens weer in een noodloop sprong. Nu dus dankzij Jeroen van Unlimited toch allemaal gelukt en dat voor 400,= eurootjes waarbij bovendien de snelheidsbegrenzer van 250 max nog buiten werking is gesteld.

De remmen had ik al laten aangepassen bij Raeder Motorsport. Er zaten al luchtgeleiders op van Audi (06/2011). Bij Raeder hebben ze PFC remblokken gemonteerd met staalflex remleidingen en race remolie. Voor € 800,= voldoet deze aanpassing uitstekend voor stevig Autobahn gebruik. Vast drukpunt, geen gepiep en geen warmteproblemen. Wil je nog een stapje verder gaan, er zijn ook Endless blokken. Daar wordt bij Raeder € 1000,= voor gevraagd voor een setje aan de voorkant.

Verdere specs; 20 inch wielen met Conti's en zwarte Audi sportuitlaat.
                            Mochten jullie in de buurt van Harderwijk (NL) deze TTRS zien weten jullie bijna zeker dat ik het ben.

Groeten vanaf het Nederlandse.
                            Bijgevoegde Bestanden
                            Last edited by ; 16/08/2012, 15:24.

Comment

• Comment

• Dit is wel een gave RS in het rood met Carbon spiegels en donkere wielen.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                    Ik zou zelf ook de voorkeur geven aan een spoiler loze, die kan namelijk gewoon door de wasstraat.
                                    Zou je dat werkelijk doen?
                                    1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                                    2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                                    2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                      Het is mijn opgevallen dat er toch wel veel TT RS-en rond rijden zonder vaste achterspoiler.
                                      Als je op Autogespot.nl kijkt in de TT RS sectie dan zie je ook veel spoiler loze TT RS-en.
                                      Met spoiler wordt dat afgeraden, staat zelfs in de auto manual als ik het goed heb.

Hier één op de ring, spoiler loos.
                                      veel knapper zonder spoiler trouwens, vind die vaste achterspoiler die ze aanbieden niet mooi
                                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                                      X