Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi TT RS.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenWie heeft er berichten geplaatst?
- Berichten 558Iceman
- Berichten 74gTa
- Berichten 38William Blake
- Berichten 36Speed I'van
- Berichten 31caoimhin
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichtenmooie lijst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenvind je het grappig of shockerend?2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
enkel wel in het donkergrijs of zwart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenZo zou ik hem nemenenkel wel in het donkergrijs of zwart
Damping aanpassing vind aan de onderkant plaats, Rebound aanpassing vind boven plaats, dit zijn de voor dempers.
En deze zijn van achter.
Comment
-
@iceman..volgende week wordt alles uitgeklaard wat betreft de RS4 B 7 klauwen maar dan met een rembeugel van Loba motorsport en een schijf van AP racing met het hart van Loba!!
Hopelijk is er een oplossing omdat ik toch liefst de 8 pots heb.Carbon Lorraine heeft ondertussen een set blokken op de markt waar je ook een trackday mee kan doen en dat is toch weeral minder werk en budgetvriendelijker..zal het resultaat hier posten!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audittboy Bekijk Berichten@iceman..volgende week wordt alles uitgeklaard wat betreft de RS4 B 7 klauwen maar dan met een rembeugel van Loba motorsport en een schijf van AP racing met het hart van Loba!!
Hopelijk is er een oplossing omdat ik toch liefst de 8 pots heb.Carbon Lorraine heeft ondertussen een set blokken op de markt waar je ook een trackday mee kan doen en dat is toch weeral minder werk en budgetvriendelijker..zal het resultaat hier posten!!
Het is op zich al kwalijk genoeg dat Audi de TT RS en RS3 niet met een goed remsysteem levert.
Bij elke rijtest komen de remmen er slecht van af en krijgen een negatieve beoordeling.
Comment
Comment