Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Iceman heb je foto's van een witte(gewrapte?) audi tt rs met een biesje dacht ik in de audi sportkleuren,foto ooit is ergens tegengekomen maar kan m nergens terug vinden
Iceman heb je foto's van een witte(gewrapte?) audi tt rs met een biesje dacht ik in de audi sportkleuren,foto ooit is ergens tegengekomen maar kan m nergens terug vinden
De witte van APR heeft een biesje in retro Audi sportkleuren, verder kan ik me er geen bedenken.
De witte van APR heeft een biesje in retro Audi sportkleuren, verder kan ik me er geen bedenken.
mja is m niet,kan m nergens meer vinden helaas,het was een witte tt rs met de audi sport kleuren(rood grijs zwart zeker) boven de voorste wielkassen,en dacht dat er ook n audi r8 op de foto stond
Volkswagen hat jetzt auch Motorräder im Angebot. Für Europas größten Autobauer kauft Audi die italienische Motorradschmiede Ducati. Und wir lassen den Audi TT RS plus gegen die Ducati 1199 Panigale S ran!
Comment