Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT RS.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Al een paar keer meegereden met iemand waar ik werk die een TT-RS heeft.

In Sport-stand zeer nerveus. Prachtig machientje, rijdt hard, vrij luid en bruut. Opvallend sportiever dan een gewone TT.

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Heb je altijd als early adaptor ..

Last edited by ICM; 22/02/2010, 14:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
      Al een paar keer meegereden met iemand waar ik werk die een TT-RS heeft.

In Sport-stand zeer nerveus. Prachtig machientje, rijdt hard, vrij luid en bruut. Opvallend sportiever dan een gewone TT.

Early adopter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Ook op de vermogensbanken van de Belgische chiptuners braken ze zonder probs close to 400 paarden uit.

Ja, ik wil.
        In EVO Magazine waren ze niet echt over te spreken over de TT-RS. Al vonden ze de motor op zich wél SUPER...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
          In EVO Magazine waren ze niet echt over te spreken over de TT-RS. Al vonden ze de motor op zich wél SUPER...
          Ja, ook gelezen. En nog andere tests.

Denk dat 't een schitterende machine is voor de doorsnee bestuurder, voor de openbare weg. Maar eens je echt sportieve rijdersambities hebt en echt staat op een zuiver rijgedrag en (zoveel mogelijk) dingen zelf doen, je met de TT RS een verkeerde keuze maakt.

Vind 't jammer. Zou anders echt een kar zijn die 'k zou durven kopen.

Comment

• Ik ben net bij de dealer geweest. Er komt dus niet een compleeet nieuw model. de aanpassingen gaan tot bij de 2.l versie, sportpakket basis, uitlaten nu links en rechts, led verlichting,....

bij de TTS verandert de voorbumper en de gril.

Comment

Ja, ook gelezen. En nog andere tests.

Denk dat 't een schitterende machine is voor de doorsnee bestuurder, voor de openbare weg. Maar eens je echt sportieve rijdersambities hebt en echt staat op een zuiver rijgedrag en (zoveel mogelijk) dingen zelf doen, je met de TT RS een verkeerde keuze maakt.

Het is duidelijk een sportkar voor op de openbare weg. Is ook vrij zwaar uitgerust in opties EN in kg.

Geen trackkrel voor jou dus.

Comment

• Comment

• Knap

Comment

• Suzuka grey.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                      Dat is af.

Comment

Ga ik zeker niet mee akkoord. De RS is een wagen met een uitstekend rijgedrag die je heel ver kan pushen zonder dat ie over de grens gaat. Ik heb hem getest eind 2009 en ik zou hem net daarom kiezen, omdat hij zo zuiver is. Wie liever speelt met de wagen en af en toe es onnozel wil doen, moet wel idd niet voor de TT RS kiezen...
                        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                          Dat is af.
                          Duur kleurtje wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                            Ga ik zeker niet mee akkoord. De RS is een wagen met een uitstekend rijgedrag die je heel ver kan pushen zonder dat ie over de grens gaat. Ik heb hem getest eind 2009 en ik zou hem net daarom kiezen, omdat hij zo zuiver is. Wie liever speelt met de wagen en af en toe es onnozel wil doen, moet wel idd niet voor de TT RS kiezen...

idd. Ik zelf rij met een Audi TTS, dus ook quattro.... ik moet zeggen om op de openbare weg te rijden is deze wagen fantastisch. Hij heeft enorm veel grip, geeft de bestuurder veel vertrouwen en laat zich héél gemakkelijk rijden. Maar weet wel dat zo een Audi TTS een zeer hoge bochtsnelheid kan aanhouden. Regematig getest tegenover M3 en Porsche Boxster S.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
                              idd. Ik zelf rij met een Audi TTS, dus ook quattro.... ik moet zeggen om op de openbare weg te rijden is deze wagen fantastisch. Hij heeft enorm veel grip, geeft de bestuurder veel vertrouwen en laat zich héél gemakkelijk rijden. Maar weet wel dat zo een Audi TTS een zeer hoge bochtsnelheid kan aanhouden. Regematig getest tegenover M3 en Porsche Boxster S.
                              ja want de openbare weg is een referentie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                ja want de openbare weg is een referentie
                                Jij hebt waarschijnlijk nog nooit op de limieten van uw wagen gezeten op de openbare weg zeker?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  Jij hebt waarschijnlijk nog nooit op de limieten van uw wagen gezeten op de openbare weg zeker?
                                  ROFL

Ik denk het niet neen ... al ooit eens met de fuel meegereden? Speciale ervaring. Het gaat snel en TOCH valt ge in slaap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    Nee..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Nee..
                                      Droog.

... in de kakker.

Comment

• Met een audi heb je vlug onderstuur he, das ook de limiet.

Comment

• RS met 9x20" OEM velgen en zwarte Audi ringen in de grill.
                                          Last edited by ; 06/04/2011, 22:13.

Comment

Working...
                                          X