Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT RS.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
    Staat er nog geen op je oprit, Hans?
    Nee nog niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
      Zoals die van Pogea, vind ik 'em echt wel knap... bijna tot in elk detail (velgen ). Zou enkel de naam op de striping laten vallen. Audi ringen moeten chromé blijven... en zilver als kleur van de auto. Af!
      Totally agree. Echt vet dat ding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
        Nee nog niet.
        NOG niet?ééntje in bestelling?
        ook bij mij een grote kanshebber maar moesten ze die motor in een rs3 plaatsen maakt deze toch nog iets meer kans dus ik wacht nog ff af,voor mijne volgende RS heb ik geduld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
          NOG niet? ééntje in bestelling?
          Nee, wacht eerst de facelift even af.
          Last edited by ; 06/04/2011, 22:13.

Comment

Nee, wacht eerst de facelift even af.
            Dus je gaat éne kopen?met wat rij je nu(als ik zo nieuwsgierig mag zijn?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
              Dus je gaat éne kopen?met wat rij je nu(als ik zo nieuwsgierig mag zijn?)
              Op dit moment alleen nog maar een oud bootschappen auto-tje.
              Last edited by ; 06/02/2010, 21:12.

Comment

• Heb al ergens gelezen dat er geen facelift gaat komen dit jaar, maar dat dit al een foto is van de audi tt mk3 (vanaf 2013). Zelfs als er een facelift komt voor de tt is het nog maar de vraag of dit ook voor de tt rs het geval gaat zijn... Had het eigenlijk ook wel graag geweten

Comment

• Ook op de vermogensbanken van de Belgische chiptuners braken ze zonder probs close to 400 paarden uit.

Ja, ik wil.

Comment

• stond op het punt een nieuwe audi TT (gewone versie: 2L turbo) tot ik hoorde vd verkoper dat er midden dit jaar een facelift zou komen...

kan iemand dit bevestigen?

thanks
                    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                      stond op het punt een nieuwe audi TT (gewone versie: 2L turbo) tot ik hoorde vd verkoper dat er midden dit jaar een facelift zou komen...

kan iemand dit bevestigen?

thanks
                      Ja er komt dit jaar een ge-facelifte TT.
                      Pre order vanaf mei 2010, levering Juni/Juli.

Comment

• zou er veel veranderen bij de facelift? er zijn totaal nog geen scoops van deze wagen geweest op het net.

Comment

• Idd. de TT RS krijgt een facelift, kameraad van mij is vandaag bij Latem motors geweest om eentje te bestellen, de facelift zal andere lichtblokken betreffen en nog wat kleine exterieur aanpassingen

Comment

• nu grote veranderingen kunnen dat toch niet zijn, anders zijn die paar TT RS eigenaars van het moment zwaar in het zak gezet!

Comment

• Wat de TT facelift in gaat houden is niet helemaal duidelijk.
                              De verhalen variëren van kleine aanpassingen tot en met een serieuze facelift in lijn zoals de A4 van B6 naar B7 onderging, er wordt zelfs van een geheel nieuwe TT gesproken in deze link.

Facelift klein of groot, één ding lijkt zeker, de TT zou de SFG in het nieuwe design krijgen zoals A1 en nieuwe A8, waarbij de A8 een minimaal en A1 wat extremer voorbeeld is van wat het kan gaan worden.

Zelf hoop ik op een grootschalige facelift, dan zie je tenminste dat je in wat nieuws rijdt.

Verder gaat het verhaal dat de facelift TT een midden console multi media upgrade krijgt in lijn van de A1.
                              Om op die manier van de diefstal gevoelige double DIN unit af te stappen.

Last edited by ; 20/02/2010, 01:25.

Comment

• Een nieuwe TT komt er zeker niet dit jaar, ten eerste omdat dat veel te kort dag is en er helemaal niet getest wordt met zo'n auto en ten tweede omdat de huidige nog maar sinds 2006 op de markt is. De RS-versie is er nog geen jaar, zou allemaal veel te duur worden.

Een auto gaat gemiddeld zo'n 8 jaar mee en krijgt meestal op de helft van zijn levensfase (dit jaar dus) een facliftje. Bij de TT denk ik idd aan een nieuw grilletje, wat nieuwe bumpertjes en wat technische aanpassingen hier en daar. Zullen vast een grote veranderingen worden (gelukkig).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
                                  nu grote veranderingen kunnen dat toch niet zijn, anders zijn die paar TT RS eigenaars van het moment zwaar in het zak gezet!
                                  Heb je altijd als early adaptor ..

Comment

• TT RS-en
                                    Last edited by ; 06/04/2011, 22:13.

Comment

• in cabrio toh en stuk minder stoer vind ik persoonlijk!

Comment

TT RS-en
                                        Die TT-RS in bordeaux

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Die TT-RS in bordeaux

Comment

Working...
                                          X