Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi TT RS.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWelkom bij de autokeuring. Is dit een diesel, ratelt nogal luid. Gelieve aan te schuiven buiten voor de emissietest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWelkom bij de autokeuring. Is dit een diesel, ratelt nogal luid. Gelieve aan te schuiven buiten voor de emissietest.
Ik vind dat naften ook moeten revven in de keuring
Sound!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenVoor mij een oranje met zwarte accenten en velgen, binnen zwart alcantara met oranje stiksels of zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk blijft altijd wat op m'n honger zitten na een Autoblog.nl test... ik wacht wel op DR.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenKonden ze dat ding nu geen serieuze quattro geven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIn 't rood, black optics en gunmetal of zwarte velgen, zet maar af!
Verdomme dat klinkt zo mooi
Nen sossen-TT. Ow yeah.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk BerichtenIs deze Haldex quattro? Zoja, dan moet ik dringend mijn mening hierover eens herzien.
Naar 't schijnt valt Haldex te "chippen". Continu 50/50 bijvoorbeeld. Ask Avantus, die transpireert Audi-weetjes, en laat mij u zeggen : diene zwiejt, zenne!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSorry, ik was voor u. Gelieve een andere kleur te willen kiezen. Geen dank.
Nen sossen-TT. Ow yeah.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa.
Naar 't schijnt valt Haldex te "chippen". Continu 50/50 bijvoorbeeld. Ask Avantus, die transpireert Audi-weetjes, en laat mij u zeggen : diene zwiejt, zenne!!
Niet het maximum!
edith: en hoe sletig gaat dat zijn voor die koppeling als die constant moet overbrengen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa.
Bij deze TTRS, met laatste generatie haldex, zou het toch niet nodig zijn imo. Hij lijkt bijzonder tailhappy te zijn voor een quattro.
Comment
Comment