Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hallo , ik ben nieuw hier maar ben van plan om een tt rs aanteschaffen , maar nu is mijn vraag is het probleem met de remmen nu echt zo erg ( piepen bij licht remmen , slecht koelen ) ?
hallo , ik ben nieuw hier maar ben van plan om een tt rs aanteschaffen , maar nu is mijn vraag is het probleem met de remmen nu echt zo erg ( piepen bij licht remmen , slecht koelen ) ?
Mvg nick
Probleem komt ook door dat de meeste rijders van een TT RS remmen als een huisvrouw.
Dus lang en zacht remmen met veel warmte ontwikkeling.
De remklauwen zijn niet eens het grootste probleem, de schijven en blokken daar in tegen wel.
De lucht stroom naar de remmen is niet geweldig te noemen.
Probleem komt ook door dat de meeste rijders van een TT RS remmen als een huisvrouw.
Dus lang en zacht remmen met veel warmte ontwikkeling.
De remklauwen zijn niet eens het grootste probleem, de schijven en blokken daar in tegen wel.
De lucht stroom naar de remmen is niet geweldig te noemen.
Okey bedankt dan ben ik al wat meer gerust gesteld maar als je goed door remt heb je van niks last dan ?
Waar blijf je ze toch halen...hoop echt dat em op 100 niet op slot gaat hoor!!Zoals beloofd een paar foto s van de nieuwe remklauwen..Joost mag weten wat die 2 ronde aluminiumkleurige zijn ..doet dat iets als de klauw warm wordt of zo ;.nieuwe remmen ttrs juni 15000km 001.jpgnieuwe remmen ttrs juni 15000km 002.jpg
Waar blijf je ze toch halen...hoop echt dat em op 100 niet op slot gaat hoor!!Zoals beloofd een paar foto s van de nieuwe remklauwen..Joost mag weten wat die 2 ronde aluminiumkleurige zijn ..doet dat iets als de klauw warm wordt of zo ;.[ATTACH=CONFIG]97606[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]97607[/ATTACH]
Ik weet er niet het fijne van en heb ze ook nog niet in mijn handen gehad.
Maar wat ik er van begrepen heb is dat dit al weer stopgezet is omdat het niet het gewenste resultaat heeft.
Er zou weer een andere oplossing komen.
Comment