Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
It's not a Touring Edition. It's not a Track Edition. It's both. And it's coming to the TT RS.AWE Tuning's SwitchPath Exhaust line is expanding into the TT R...
It's not a Touring Edition. It's not a Track Edition. It's both. And it's coming to the TT RS.AWE Tuning's SwitchPath Exhaust line is expanding into the TT R...
Eerste rondjes met da coiffeursbakske op de NS en LAP, ne 8.13min
En zonder (goede) remmen, ge kunt ze horen klagen
254 km/h voor Aremberg, dus PLANCHE...
Eerste rondjes met da coiffeursbakske op de NS en LAP, ne 8.13min
En zonder (goede) remmen, ge kunt ze horen klagen
254 km/h voor Aremberg, dus PLANCHE...
Bij de TT RS is het probleem een te kleine remvoering oppervlak en slechte koeling.
Remmen als een huisvrouw maakt het er ook niet beter op.
Er zijn genoeg oplossingen maar die kosten allemaal behoorlijk veel geld en vragen om diverse aanpassingen.
Tot nu toe lijken alleen keramische remmen probleemloos te werken, alle andere aanpassingen blijven toch grotere of kleinere problemen te geven in wat voor vorm dan ook.
Kan je 'es een korte roundup geven van de voornaamste, incl. van waar de parts komen (Audi of andere) en wat ongeveer de kostprijs is? Het zal wel eindigen met een setje Movit ceramics rondom voor om en bij de 22.000 EUR en dan zal je wel goed zitten maar wat is er nog mogelijk en hoe goed is het?
Comment