Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT RS.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• wat een belachelijke watermarks
            1991 Audi S2 coupe
            2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Audi TT-RS HRE P40 Satin Black

Comment

• @ iceman,mooie pics.Heb een officiele klacht ingediend bij Audi Duitsland en men gaat het onderzoeken.Heb ondertussen mijn Tarox schijven van www.beekautoracing.nl binnen en ze passen perfekt.18 november ga ik ze uitproberen met race blokken op de Audi day in Zolder.Van d'ieteren nog steeds niks gehoord.Ga een paar fotos bijposten en daar zie je duidelijk de koelrichting van de schijf...en die is Links en Rechts hetzelfde;PfffVoor de rest zéér tevreden van mijn machien.
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audittboy Bekijk Berichten
                  @ iceman,mooie pics.Heb een officiele klacht ingediend bij Audi Duitsland en men gaat het onderzoeken.Heb ondertussen mijn Tarox schijven van www.beekautoracing.nl binnen en ze passen perfekt.18 november ga ik ze uitproberen met race blokken op de Audi day in Zolder.Van d'ieteren nog steeds niks gehoord.Ga een paar fotos bijposten en daar zie je duidelijk de koelrichting van de schijf...en die is Links en Rechts hetzelfde;PfffVoor de rest zéér tevreden van mijn machien.
                  mss een horen of er geen verschil zit..? tkan zijn dat je 2 linkse of 2 rechtse hebt gekregen hé

Comment

• Het zijn allemaal dezelfde.;;Rechtse..geen anderen bestelbaar.; wordt vervolgd.Het zit al bij technische dienst in Ingolstadt..hopelijk duurt het geen jaar.of zo.Ik kan voorlopig verder met mijn setup van Tarox.Gan alleszins zeker beter koelen.

Comment

• Here's a teaser of the upcoming RSC Catback Exhaust system.

Reflective Sound Cancellation allows for maximum exhaust gas flow while completely eliminating in cabin sound resonance (drone).
                      RSC™ incorporates innovative technologies developed in conjunction with NASA.
                      With limited use of packing materials and no baffles, RSC™ allows for a completely straight and free flowing exhaust path through the RSC™ mufflers.
                      Reflective Sound Cancellation bounces the undesirable sound waves into each other to attenuate the wave and completely eliminate the low frequency tones that create drone.
                      Each RSC™ muffler is tuned to eliminate specific, undesirable sound frequencies allowing only the engine's desirable exhaust notes to be heard and improving performance.

RSC works so well, we were able to reduce interior drone by as much as 10dB less than stock.

For our European friends, you'll be pleased to know we've tested sound levels to be in compliance to the latest European standards.

The TT RS also features very attractive silver and diamond black exhaust tips from the factory.
                      The APR RSC Exhaust system will allow you to keep these in place if you choose.

We are currently wrapping up development of a full turboback system and the final system with retain use of the factory Sport button, so stay tuned for new updates!

Enjoy!

Source: APR.

Comment

@ iceman,mooie pics.Heb een officiele klacht ingediend bij Audi Duitsland en men gaat het onderzoeken.Heb ondertussen mijn Tarox schijven van www.beekautoracing.nl binnen en ze passen perfekt.18 november ga ik ze uitproberen met race blokken op de Audi day in Zolder.Van d'ieteren nog steeds niks gehoord.Ga een paar fotos bijposten en daar zie je duidelijk de koelrichting van de schijf...en die is Links en Rechts hetzelfde;PfffVoor de rest zéér tevreden van mijn machien.
                        Top, kan je ook een paar frontale foto's maken. ? (binnen en buitenkant)

Comment

• Comment

• Remmen

Remmen worden aangepast bij B&O op 18 + 19 oktober.
                            Ben benieuwd wat ze gaan doen en hoe ze nadien werken
                            Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                            Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Daar ben ik wel héél benieuwd naar...hoor van mijn Dealer en d'ieteren niks nul komma nul..Als jou oplossing de goede is verander ik wel van dealer...Diest is ook niet ver hé...suc6 ermee en snel posten hé Ivan....

Comment

• Als je het goed wil doen moet je ook achter Tarox monteren. (335mm)

Last edited by ; 07/10/2011, 17:29.

Comment

• Daar durf ik nog niet mee thuis komen ha ha ..volgende week mijn nieuwe set velgen met semi-slicks van Toyo erop dus effe koest houden..Deze foto is van de linkse schijf...

P1000279.jpg

P1000280.jpg

P1000281.jpg

Comment

Daar durf ik nog niet mee thuis komen ha ha ..volgende week mijn nieuwe set velgen met semi-slicks van Toyo erop dus effe koest houden..Deze foto is van de linkse schijf...

[ATTACH]84234[/ATTACH]

[ATTACH]84235[/ATTACH]

[ATTACH]84236[/ATTACH]
                                    Zien er erg goed uit en er is dus een rechter schijf en een linker schijf.
                                    Dit wordt helemaal een killer remsysteem met 8-pot RS4 B7 remklauwen.

Comment

• RS with Rotiform wheels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten

Audi TT-RS HRE P40 Satin Black
                                        btw, de velgen zijn 9.5x20" voor en 10x20" achter groot.
                                        En de side skirt is van PPI, voor wie het weten wil.

Comment

Working...
                                        X