Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 997 GT3 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• And PSM can save your ass, niet onbelangrijk voor velen...

Wat de uiterlijke facelift betreft raak ik maar niet gewoon aan die kermis achterlichten, de voorkant vind ik wel vrij knap (en ik hoop dat je die LED-streep kunt uitzetten overdag ?).

Comment

• ik denk dat die motor in praktijk ni veel koppelrijker zal zijn...de slaglengte is nauwelijks vergroot, enkel de boring...dus da's om pk's te kweken, ni voor koppel...bekijk ook de koppelwaarde...het maximum is wat hoger, maar ook bij een hoger toerental
      Porsche 996 GT3 RS
      Porsche 964 RS
      BMW ///M3 e30
      Mercedes c250 CDI AMG
      www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
        And PSM can save your ass, niet onbelangrijk voor velen...
        Waaronder mezelf. Eerlijk, had dat er niet opgezeten had ik die kar niet besteld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
          ik denk dat die motor in praktijk ni veel koppelrijker zal zijn...de slaglengte is nauwelijks vergroot, enkel de boring...dus da's om pk's te kweken, ni voor koppel...bekijk ook de koppelwaarde...het maximum is wat hoger, maar ook bij een hoger toerental
          Zal ook wel een beetje van de mapping afhangen en de rest van de internals. Ik kan ook niet meer zeggen als wat in de webspecial staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
            (en ik hoop dat je die LED-streep kunt uitzetten overdag ?).
            Ja dat gaat altijd, bij audi's en bij de huidige 911 turbo ook.

Comment

• 911 GT3 live @ Salon van Genève:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Bron: [www.omniauto.it]
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• ir fuel heeft een goede keuze gemaakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                      ir fuel heeft een goede keuze gemaakt.
                      2222222222222222

Comment

• Voor wie eens wil prutsen.
                        Hij staat op de Duitse carconfigurator!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                          Wat een dikke kar eigenlijk.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Clear taillights

en OMG
                            Je kan kosteloos een 90 liter brandstoftank krijgen ipv de 61.

Denk da k da rap ga regelen, dat stond niet in de optielijst die ik gekregen heb!

Comment

• Mm, dat gaas in die voorbumper staat hem toch echt niet mooi. Praktischer zal alleszins wel zijn... Ben nog altijd (grotere) fan van de MK1, zeker in dit rood vind'k hem niet overtuigend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
                                Ben nog altijd (grotere) fan van de MK1
                                Idem.

Desalniettemin gaat die van ir_fuel iig fantastisch zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
                                  Mm, dat gaas in die voorbumper staat hem toch echt niet mooi. Praktischer zal alleszins wel zijn...
                                  Je wil niet weten hoeveel GT3's er achteraf uitgerust zijn met "doe-het-zelf-gaas" omdat ze radiatorschade opliepen. Porsche heeft gewoon geluisterd naar de klanten

Comment

• Nice, 3.8 opzij in de spoiler...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Clear taillights

en OMG
                                      Je kan kosteloos een 90 liter brandstoftank krijgen ipv de 61.

Denk da k da rap ga regelen, dat stond niet in de optielijst die ik gekregen heb!
                                      Die achterlichten zien er niet uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                                        Die achterlichten zien er niet uit...
                                        Voor een schamele 550€ zijn ze de jouwe!

Porsche "Exclusive"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Voor een schamele 550€ zijn ze de jouwe!

Porsche "Exclusive"
                                          Spijtige is dat er weldegelijk mensen zijn die dat gaan nemen...

Comment

Working...
                                          X